SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Beslis ik zelf wel even wat ik wel en niet ga doenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Reageer nou niet op die droeftoeter vdm
RvP; Feyenoord
Reageer nou niet op die droeftoeter vdmquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beslis ik zelf wel even wat ik wel en niet ga doen![]()
quickscopen is voor tdm noobs, die obj gamemodes ermee gaan opfokken door niet te capturen..Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Veel plezier dan. Ga vooral een keer voor hem staan per ongeluk dan kan hij je weet uitscheldenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beslis ik zelf wel even wat ik wel en niet ga doen![]()
Mensen die over quickscopers janken hebben geen aim en hebben 30 kogels nodig om iemand te killen.
Tevens kan een goede quickscoper nog veel beter met een AR/SMG spelen.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel plezier dan. Ga vooral een keer voor hem staan per ongeluk dan kan hij je weet uitschelden
Stoma speelt toch geen blops meer
RvP; Feyenoord
Dat is niet waar, want stoma die wordt altijd boos als het even tegenzit!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:31 schreef BzP het volgende:
Mensen die over quickscopers janken hebben geen aim en hebben 30 kogels nodig om iemand te killen.
Tevens kan een goede quickscoper nog veel beter met een AR/SMG spelen.![]()
wie niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want stoma die wordt altijd boos als het even tegenzit!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Waarom lijkt een wapen dat je oppakt altijd 10x beter dan als je hem zelf selecteert?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
RvP; Feyenoord
Of niet dan, peacekeeper ging me ff heel kut.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:41 schreef over_hedge het volgende:
Waarom lijkt een wapen dat je oppakt altijd 10x beter dan als je hem zelf selecteert?
raap er een op met RDS en meteen een relentless.
Vind hem sowieso niet slecht, had 59-9 in Raid ermee.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik ging er gister 45-3 meequote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:44 schreef BzP het volgende:
[..]
Of niet dan, peacekeeper ging me ff heel kut.
raap er een op met RDS en meteen een relentless.
Vind hem sowieso niet slecht, had 59-9 in Raid ermee.rapidfire grip en silencer er op.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoe kun je er voor zorgen dat je internet sneller word? Mn ouder willen geen beter internet kopen? en ik moet nog 300 minuten wachten tot die revolution map pack van 1800 mb is gedownload...![]()
niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:46 schreef Terriroty het volgende:
Hoe kun je er voor zorgen dat je internet sneller word? Mn ouder willen geen beter internet kopen? en ik moet nog 300 minuten wachten tot die revolution map pack van 1800 mb is gedownload...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Geen gezeik met gekilled worden tijdens herladen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ging er gister 45-3 meerapidfire grip en silencer er op.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Tering wat voor snelheid heb je dan als ik vragen mag.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:46 schreef Terriroty het volgende:
Hoe kun je er voor zorgen dat je internet sneller word? Mn ouder willen geen beter internet kopen? en ik moet nog 300 minuten wachten tot die revolution map pack van 1800 mb is gedownload...
Even 5 uur wachten voor een mappack![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:46 schreef Terriroty het volgende:
Hoe kun je er voor zorgen dat je internet sneller word? Mn ouder willen geen beter internet kopen? en ik moet nog 300 minuten wachten tot die revolution map pack van 1800 mb is gedownload...
10 minuten was ik klaar met de xbox
RvP; Feyenoord
Viel wel mee. Al sta ik wel vaak in een hoekje te reloaden jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Geen gezeik met gekilled worden tijdens herladen?
ik 6min met de ps3. dus zegt niks over je console.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
10 minuten was ik klaar met de xboxDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wij hebben traag internet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik 6min met de ps3. dus zegt niks over je console.RvP; Feyenoord
ik ook zoietsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik 6min met de ps3. dus zegt niks over je console.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |