Wat dacht je van websites als tripadvisor.com een zoover.nl?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:35 schreef laurie22 het volgende:
Hoi allemaal, ik ben op zoek naar het beste all inclusive resort in Alanya, want ik wil liever niet in 'red mijn vakantie' terechtkomen. Op dit moment heb ik Grand Kaptan op het oog, iemand ervaringen? Ook lijkt Doganay Beach Club ons wel wat. Of heeft iemand andere aanbevelingen? Mijn vriend en ik zijn 18. Alvast bedankt!
Al vaak gekeken, maar het probleem is dat de één een 10 geeft en de andere een 3 en het echt verschrikkelijk vond..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:39 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat dacht je van websites als tripadvisor.com een zoover.nl?
Daar staan vast tientallen reacties.
Een 10 wordt vaak gegeven door mensen die verder nooit in een hotel zitten en alles prima vinden omdat ze niet weten hoe het óók kan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:48 schreef laurie22 het volgende:
[..]
Al vaak gekeken, maar het probleem is dat de één een 10 geeft en de andere een 3 en het echt verschrikkelijk vond..
Ik zal Lara Beach eens opzoeken!
Denk je dat je hier reacties krijgt van mensen die daar geweest zijn dan? Er zijn duizenden hotels aan de Turkse kust. Vandaar dus gewoon kijken op review sites, dan bepalen of je de tegen-argumenten van andere niet erg vindt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:48 schreef laurie22 het volgende:
[..]
Al vaak gekeken, maar het probleem is dat de één een 10 geeft en de andere een 3 en het echt verschrikkelijk vond..
Ik zal Lara Beach eens opzoeken!
Alstublieft!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:35 schreef laurie22 het volgende:
Hoi allemaal, ik ben op zoek naar het beste all inclusive resort in Alanya, want ik wil liever niet in 'red mijn vakantie' terechtkomen. Op dit moment heb ik Grand Kaptan op het oog, iemand ervaringen? Ook lijkt Doganay Beach Club ons wel wat. Of heeft iemand andere aanbevelingen? Mijn vriend en ik zijn 18. Alvast bedankt!
Klinkt als de natte "vakantie" droom van Henk en Ingrid.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:55 schreef Indope het volgende:
Miracle resort in Lara
Beste waar ik ooit geweest ben!
10 minuten van het vliegveld en ultra all inclusive
Goed eten en diverse eetgelegenheden op het resort zelf (bv dönortentje, bqq, turkse pizza's )
Groot winkelcentrum en diverse winkeltjes op loopafstand (-5min).
Mooi en groot zwembad.
Ook is er een zandstrand ipv kiesels wat je vaak in turkije ziet.
En veel gezellige nederlanders
Minpunt is wel dat het wat aan de prijs is maar dit is het zeer zeker waard!
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:42 schreef Isee het volgende:
[..]
Klinkt als de natte "vakantie" droom van Henk en Ingrid.
The horror
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |