Ben je op je achterhoofd gevallen ofzo? Doe gewoon normaal, je bent zelfs niet een beetje grappig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:07 schreef SpecialK het volgende:
hei fraachd ov un bangk belazding pedaald, menzun! Andwoort cheefen!
Hèhè. Pak hem Timquote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je op je achterhoofd gevallen ofzo? Doe gewoon normaal, je bent zelfs niet een beetje grappig.
Zegt tim de taalnazi. Hypocriete ochtendsacherijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je op je achterhoofd gevallen ofzo? Doe gewoon normaal, je bent zelfs niet een beetje grappig.
quote:Banken die in Nederland actief zijn, moeten vanaf 1 oktober 2012 bankenbelasting betalen. Een bank is actief in Nederland, als die bank een bankvergunning in Nederland heeft en het bankbedrijf uitoefent.
ik vond daar niet wat ik zocht, ik zie graag percentages en een uitgebreid schemaquote:
Als je iets niet kan vinden met Google zijn er slechts 2 mogelijke oorzaken:quote:
ik kijk niet verder dan twee pagina'squote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je iets niet kan vinden met Google zijn er slechts 2 mogelijke oorzaken:
• Je zoekt niet goed genoeg.
• Het bestaat niet.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:07 schreef SpecialK het volgende:
hei fraachd ov un bangk belazding pedaald, menzun! Andwoort cheefen!
Ik moest ander wel lachen ja!, maar ik beb dan ook wel een simpele.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe moet die bank dan aan geld komen om jou 5% rente te kunnen betalen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:01 schreef sturmpie het volgende:
ik vind het belangrijk dat een bank veel belasting moet betalen.
ze geven op een spaarrekening amper 2%
als je leent betaal je minimaal 6%
ik vind dat verschil te groot en ze doen aan mismanagement
moet de staat weer voor alles opdraaien
betalen we met zijn allen de topsalarissen aan een stel debielen die graag in pak lopen, koffie zuipen, en naar een monitor staren.
er zou eens een bank moeten komen die alleen online werkt. zonder kantoorpanden en overbodig personeel. geen gefukk met aandelen, effecten, hypotheken en andere kutzooi zodat je een fatsoenlijke rente krijgt op een spaarrekening.
Zelf zo'n schema maken op basis van cijfers van jaarverslagen, zijn gewoon via Google te vinden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:02 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik vond daar niet wat ik zocht, ik zie graag percentages en een uitgebreid schema
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |