Ja dat is zo..quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
precies, doos gevuld met 100,- aan redbull ofzo
eigenlijk wel. heb tuis dat ding eraan (draadloos uiteraard)quote:
Saldo te laag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:08 schreef GekkePoes het volgende:
Ze zouden voor die scripters eigenlijk een keer een doos van ¤2000 euro ertussen door moeten doen, om het ze af te leren.
Ja dat is, wat een korte dingen allemaal nu.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eigenlijk wel. heb tuis dat ding eraan (draadloos uiteraard)
maar verder heb ik overal mn tablet bij me, heel handig om mensen dingen te laten zien van t pand wat ik verkoop/verhuur
quote:
paypal vraagt er niet na als er noig paypal is ga je gewoon de min in! ;')quote:
Het gaat hard nu op ibood.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:12 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
paypal vraagt er niet na als er noig paypal is ga je gewoon de min in! ;')
Paypal is geen optie meer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:12 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
paypal vraagt er niet na als er noig paypal is ga je gewoon de min in! ;')
Ja weet ik maar zou grappig zijn als paypal er nog was.quote:
soundwallquote:
Dat zwarte ding!quote:
Inderdaad.quote:
Echt he, of ik stop er nu gewoon mee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad.Wou zo Las Vegas kijken en nog even met stage bezig, word hem niet meer.
De hunt is veel te spannend nuquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad.Wou zo Las Vegas kijken en nog even met stage bezig, word hem niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |