Nee, want ik heb er eentje kunnen bestellenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:57 schreef Byte_Me het volgende:
zijn de boxen niet gewoon verzonnen om klanten te trekken? even een box op de site zetten en de server 5 minuten uitzetten
quote:
Gefelicteerd! Ik klikte nog haast voor de bel ging, maar kreeg al database error.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Gefelicteerd! Ik klikte nog haast voor de bel ging, maar kreeg al database error.
Ik hoor geen belquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Gefelicteerd! Ik klikte nog haast voor de bel ging, maar kreeg al database error.
Ik kreeg steeds error maar na steeds backsapce had ik hem ik had gisteren dus ook die van 100 kunnen hebben als ik het goed had gespeeld.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Niet de goedequote:
Die site was trager als ibood zelfquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Dezen site belt
Krijg je elke keer zo'n onmogelijkequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:01 schreef Marco001 het volgende:
Volgende keer hebben ze dus wel Captcha, fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |