Ik heb nog geen review gezien of ligt dat aan mij? Ben wel benieuwd hoe hij bevalt.quote:Op zondag 2 december 2012 19:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
He is onderweg,dus review komt wel
*see you next time*
Is niet meer nodigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:03 schreef Boppos het volgende:
[..]
Ik heb nog geen review gezien of ligt dat aan mij? Ben wel benieuwd hoe hij bevalt.
Dat kunnen ze allemaal wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:19 schreef Tim86 het volgende:
Zijn er hier mensen met een tablet waar ze x264 video's op (kunnen) kijken? Wil misschien ook iets gaan kopen, maar zal voornamelijk voor films en series zijn
Thanks, kwam wat verhalen tegen mbt processoren die het niet aan zouden kunnen bij een hoop tablets, maar moet me echt nog even verder verdiepen. Heb jij er ook een?quote:
Heb een Ainol Fire die 99% van de tijd door mn vriendin gebruikt wordt, ook vooral voor series idd. Maar das 7 inch dus, binnenkort eens voor 9 of 10 inch kijken denk ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, kwam wat verhalen tegen mbt processoren die het niet aan zouden kunnen bij een hoop tablets, maar moet me echt nog even verder verdiepen. Heb jij er ook een?
Ja, gebruik hem nog dagelijks. Er komen ook geregeld firmwareupdates uit, maar kan niet zeggen of die ook echt positieve veranderingen met zich mee brengen. Heb er in ieder geval nog geen spijt van, en verwacht dat ook niet te krijgen.quote:
Kijk eens naar de Adonit Jot Pro (v2)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Welke stylus gebruiken jullie? Nog tips voor een goede?
Ik snapte het product überhaupt niet. Geen upgrade van de tab 1quote:Op maandag 25 maart 2013 10:53 schreef fotostarter het volgende:
Waarom updaten ze de galaxy tab 2 10.1 niet. Dat ding loopt zo stroef als een rotte keilbout.
Vind het wel jammer, kan er ook weinig over vinden of er wel een update komt. Als dat niet zo is, kunnen ze wat mij betreft de boom in.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik snapte het product überhaupt niet. Geen upgrade van de tab 1
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:07 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Vind het wel jammer, kan er ook weinig over vinden of er wel een update komt. Als dat niet zo is, kunnen ze wat mij betreft de boom in.
Dit is íets recenterquote:Op maandag 25 maart 2013 16:08 schreef fotostarter het volgende:
Ja hier http://nl.hardware.info/n(...)ab-2-naar-android-41 staat iets, maar dat is een bericht van Januari
Ehr, das ook een andere update. Laat maar
Hmf, dus het kan nog komenquote:Op maandag 25 maart 2013 16:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Dit is íets recenter
http://www.sammobile.com/(...)1st-gen-galaxy-tabs/
Wel netjes als de eerste versie ook een upgrade krijgt, dat doen veel fabrikanten ze niet na.
Mag ik vragen waarom niet? (heb niet al je posts gelezenquote:
Nu je em een tijdje hebt gebruikt kan je dan aangeven wat de voor- en nadelen zijn?quote:Op maandag 25 maart 2013 07:33 schreef Elysee het volgende:
[..]
Ja, gebruik hem nog dagelijks. Er komen ook geregeld firmwareupdates uit, maar kan niet zeggen of die ook echt positieve veranderingen met zich mee brengen. Heb er in ieder geval nog geen spijt van, en verwacht dat ook niet te krijgen.
Ik ben hier ook erg benieuwd naar.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:08 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Nu je em een tijdje hebt gebruikt kan je dan aangeven wat de voor- en nadelen zijn?
Accu, wifi, bluetooth, resolutie, firmware?
Eh, dit is het Android táblet discussie topic hè... niet het 'Win7 topjes kapot emergency helptopic'.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:26 schreef Prospera het volgende:
Oh help mijn topje windows7 is van de bank gevallen en maakt alleen rare geluiden.
Ik heb geen backup, wel een externe harddisk.
Kan ik die nog aansluiten?
Hebben julllie hier geen emergency topic??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |