Tja, nadeel? Kopieer alles toch van me pc. Straks NOOIT MEER ITUNES!quote:Op maandag 1 april 2013 23:00 schreef Downstar het volgende:
enige nadeel vind ik altijd het feit dat je geen SD slot hebt
Ik vind 't wel een groot nadeel ja. ik vind 32 GB nou niet extreem veelquote:Op maandag 1 april 2013 23:01 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Tja, nadeel? Kopieer alles toch van me pc. Straks NOOIT MEER ITUNES!
Fuck wat is dat toch een kenker programma.
Gebruik de nexus zelf vooral thuis dus dan heb ik mijn Syno wel die alles serveert. Als ik onderweg ben heb ik zat aan die 32 (min een beetje) GB.quote:Op maandag 1 april 2013 23:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik vind 't wel een groot nadeel ja. ik vind 32 GB nou niet extreem veel
wanneer je de tablet gaat gebruiken als multimedia device..
Dan is een SD slot om extra opslag bij te prikken toch wel een must bij mij
Heb je de 10? Zo ja, wat vind je ervan? Snel? Las wel dat er nog weinig Apps voor de 10 zijn. Mee eens?quote:Op maandag 1 april 2013 23:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gebruik de nexus zelf vooral thuis dus dan heb ik mijn Syno wel die alles serveert. Als ik onderweg ben heb ik zat aan die 32 (min een beetje) GB.
ZIet er uit als een goedkope/uitgeklede versie van de TF300, net zoiets als de Galaxy Tab 2 dusquote:
Ja ik heb de 10, prima tablet. Weinig apps weet ik niet meeste apps die ik gebruik zijn er en werken en de rest doe ik via Chrome (beta).quote:Op maandag 1 april 2013 23:24 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Heb je de 10? Zo ja, wat vind je ervan? Snel? Las wel dat er nog weinig Apps voor de 10 zijn. Mee eens?
Als je niet uit China wilt importeren is het een leuke tab. Alternatieven zijn er genoeg, maar wat zijn je eisen? Wil je liever goedkoper of krachtiger?quote:Op maandag 1 april 2013 23:22 schreef Tim86 het volgende:
Ik neig naar de Asus Memo Pad Smart ME301T. Iemand hier daar een mening over toevallig? Of een alternatief? Zal vooral zijn om films en series op te kijken
budget rond 350, goedkoper mag altijd.Wil idd niet uit China importeren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:55 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Als je niet uit China wilt importeren is het een leuke tab. Alternatieven zijn er genoeg, maar wat zijn je eisen? Wil je liever goedkoper of krachtiger?
Thuis + Nasje is natuurlijk een leuke combinatie..quote:Op maandag 1 april 2013 23:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gebruik de nexus zelf vooral thuis dus dan heb ik mijn Syno wel die alles serveert. Als ik onderweg ben heb ik zat aan die 32 (min een beetje) GB.
Is film kijken op een tablet echt relax? Kan het me niet voorstellen. Heb gelukkig net een nieuwe TV dus dat is niet nodig. Kan wel is TV kijken op de tablet via de app van de Horizon. Hopelijk wordt de tablet vandaag al verzonden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
Thuis + Nasje is natuurlijk een leuke combinatie..
als je dan een degelijke* tablet hebt als een nexus device(*ga ik dan vanuit.. want zelf niet in bezit) zou ik denken dat je hem vast voor wat uitgebreidere taken dan een beetje browsen, emailtje kijken gebruikt.. Dus denk dan aan (HD) video's bekijken, spelletje hier en daar noem maar op
dan is 32 gb toch wat karig naar mijn mening, zeker gezien ik mijn 16 GB alleen al vol heb met muziek en een enkele kleine game..
Staan ook zat games op, en film kijken doe ik op de TVquote:Op dinsdag 2 april 2013 07:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
Thuis + Nasje is natuurlijk een leuke combinatie..
als je dan een degelijke* tablet hebt als een nexus device(*ga ik dan vanuit.. want zelf niet in bezit) zou ik denken dat je hem vast voor wat uitgebreidere taken dan een beetje browsen, emailtje kijken gebruikt.. Dus denk dan aan (HD) video's bekijken, spelletje hier en daar noem maar op
dan is 32 gb toch wat karig naar mijn mening, zeker gezien ik mijn 16 GB alleen al vol heb met muziek en een enkele kleine game..
waar heb je die zo goedkoop op de kop kunnen tikken? chinaprices.us geeft me als goedkoopste prijzen $123 bij aHappyDeal en $124.99 bij BIC...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:14 schreef eleganza het volgende:
Even een updateje: Heb voor de leuk (en makkelijk omdat ie klein is) nog een Cube U9gt3 gehaald voor 107$ (86¤)
Ben benieuwd hoe zo'n 8inchertje bevalt. Wilde eerst de Onda V811 halen, die had Banggood tijdelijk in de aanbieding voor 140$, maar toen ik m wilde bestellen kostte ie weer 170$![]()
Had 8% korting (115$) en had een 8 dollar in BiC points omdat ze me een refund hadden gegeven omdat ze ergens de verkeerde kleur van hadden geleverd van een eerdere leveringquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:45 schreef bartvangils het volgende:
[..]
waar heb je die zo goedkoop op de kop kunnen tikken? chinaprices.us geeft me als goedkoopste prijzen $123 bij aHappyDeal en $124.99 bij BIC...
Top bedankt! Die had ik nog niet in mijn vizier. Lijkt een goede optie.quote:Op maandag 1 april 2013 20:19 schreef shiznuts het volgende:
Ainol Novo7 Fire: dualcore, 1280x800 IPS, bluetooth, 5000mAh.
Gebruik 'em dagelijks. Vind het een prima ding eigenlijk.
Dezen man weetquote:
Ik heb er ook nog 1 te koop....quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:02 schreef RobertNL het volgende:
Ok, nu ben ik het zat, Pipo M8 kom maar bij papa.
Iemand een Ainol novo Hero II kopen?
Ja, dat steekt mij ook nog een beetje. Maar wat heb je anders met goede looks en 2GB ram en een competente Chipsetquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Is de Pipo M8pro qua resolutie niet wat aan de krappe kant voor de prijs?
Heeft Cube niets in die klasse?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, dat steekt mij ook nog een beetje. Maar wat heb je anders met goede looks en 2GB ram en een competente Chipset
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |