Übach-Palenberg.quote:Op zondag 7 april 2013 20:58 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
In Aken e.o geweest? Vaalserquartier of zo iets?
Dat vroeg ik mij eigen ook al af. Waar komen die bussen vandaan, Besseling?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:08 schreef marcel.nl het volgende:
wat is dat nou weer? Waarom rijden er bij Veolia in Delft grijze ex-qbuzz MAN-bussen?
bron OviB
Wat heeft de busmaatschappij van Hettinga jou misdaan?quote:Op maandag 8 april 2013 08:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
oeh ik moet me nu echt inhouden om geen arriva bussen te gaan mollesteren :/
buschauffeur had 100%NL aanstaan?quote:Op maandag 8 april 2013 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat heeft de busmaatschappij van Hettinga jou misdaan?
Dat kan haast niet anders. Wel bijzonder triestquote:Op maandag 8 april 2013 20:47 schreef springer1980 het volgende:
Weet iemand hier waarom OViB gestopt is? Op de site staat nu "Ik heb altijd gezegd zodra de onafhankelijkheid moet verdwijnen van de site, dan stop ik er direct mee. Dat moment is nu aangebroken, en bij deze is de site vanaf nu continue down." Dan wordt ik toch wel een beetje erg nieuwsgierig, begon Arriva zich eigen ermee te bemoeien ofzo????
ik snap er geen snars vanquote:Op maandag 8 april 2013 20:55 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Dat kan haast niet anders. Wel bijzonder triest
Nee, de 2 bussen van Veolia komen uit Friesland, waar ze de bussen die in Oosterwolde verbrand zijn hebben vervangen. (maar die nu niet meer nodig zijn). (ex 1091 en 1099)quote:Op maandag 8 april 2013 10:04 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij eigen ook al af. Waar komen die bussen vandaan, Besseling?
Ik vermoed dat zijn werkgever Cxx het uiteindelijk toch niet echt grappig vond..quote:
hij werkt nu voor Arrivaquote:Op maandag 8 april 2013 22:56 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zijn werkgever Cxx het uiteindelijk toch niet echt grappig vond..
mja, xx is door het verlies van Zuid-Holland-Noord wel in het hart getroffen. Was toch wel het gebied waar eens het hoofdkantoor van het bedrijf heeft gezeten.quote:Op maandag 8 april 2013 23:06 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe groot Connexxion stiekem nog is
Gewoon de nieuwsberichten weglaten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:47 schreef Bitlord het volgende:
Ik hoop dat de site in een andere vorm terugkomt. Is voor mij het fundament van het digitale bushobbyisme in Nederland.
Iemand die al meer weet van ins en outs? Het is echt zonde en moet toch fundamenteel wel heel erg zijn, dat Marty ermee stopt.quote:
Daarom ben ik dus ook zo nieuwsgierigquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:44 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Iemand die al meer weet van ins en outs? Het is echt zonde en moet toch fundamenteel wel heel erg zijn, dat Marty ermee stopt.
Nieuwsgierig... niet echt. Meer verbaasd en hoopvol dat de site terugkomt. Vanaf zomer 2000 bijna drie maal daags op die site gekekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:22 schreef springer1980 het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus ook zo nieuwsgierig
Dat bedoelde ik dus ook. Maar het blijkt idd om de nieuwsberichten te gaan ja die OViB ook plaatste op de site. Beetje erg flauw van Arriva want de site was een onafhankelijke hobby site van Mart...quote:Op woensdag 10 april 2013 14:50 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Nieuwsgierig... niet echt. Meer verbaasd en hoopvol dat de site terugkomt. Vanaf zomer 2000 bijna drie maal daags op die site gekeken
Je denk dat ik met maar één busfoto thuis ben gekomen uit Aken?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat je ook nog wat dubbel gelede wagens geschoten had in Aken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |