Dat was zijn eerste reactiequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je 3 liter koffie en een zak chips naar binnen gaat werken, is het dan niet gezonder om weer te gaan roken?
BABYYYYquote:
Goeden oplossing welquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat was zijn eerste reactieHij vroeg zich af of het niet verstandiger was om weer te gaan roken; maar dat heb ik meteen afgeketst
![]()
Is ook al poging honderdmiljoenmiljard ofzoWordt wel eens tijd dat ie er nu helemaal vanaf komt verdeurie!
Doe de Chinezen hier ook allemaalquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Doe ik nu ook. Of gekookt water drinken, maar dat vertel ik jullie lekker niet want dat vinden jullie gek
Op de TU hebben ze knakworst koffiequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:26 schreef megamandy het volgende:
KoffieOp de TU hebben ze lekkere koffie
Maar dat moet je wel betalen en daar staat niet altijd iemand achter
Dan heb je wel nog altijd automatenkoffie, meh!
Of oploskoffie op het werkDan haal ik altijd bij de Hema of de Bakker Bart
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Op de TU hebben ze knakworst koffie![]()
Maar die zul jij wel niet bedoelen
Koffiezetapparaat op kantoor
Oh daarquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die in het Auditorium bij de koffiebar. Die cappucino is zooooo lekker
Das een irritant gevoel ja.. Maar ik dacht dat jij een bril droeg, of niet meer?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
Argh al een paar dagen last van mijn oog die iedere keer 'twitcht'Snap je wat ik bedoel? Als in... spieren die dus samentrekken endeso... Vlg mij komt het doordat ik nu zwaardere lens aan dat oog in heb en hij moet 'wennen'...
Zo. Zelfdiagnose
Ik heb ook lenzenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das een irritant gevoel ja.. Maar ik dacht dat jij een bril droeg, of niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |