SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste winnaars
2003 Alexandre Vinokourov (KAZ) Team Telekom
2004 Jörg Jaksche (GER) Team CSC
2005 Bobby Julich (USA) Team CSC
2006 Floyd Landis (USA) Phonak
2007 Alberto Contador (ESP) Discovery Channel
2008 Davide Rebellin (ITA) Gerolsteiner
2009 Luis León Sánchez (ESP) Caisse d'Epargne
2010 Alberto Contador (ESP) Astana
2011 Tony Martin (GER) HTC-Highroad
2012 Bradley Wiggins (GBR) Team Sky
Blanco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Argos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vacansoleil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het openingsweekend is geweest. Een week later gaan we fietsen naar de zon. Vorig jaar werd Westra tweede op acht tellen achter Wiggins. Wat kan hij dit jaar? Afijn koers.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Beetje jammer van die plaatselijke ronde in de 2e etappe. Toch minder kans op een geslaagde waaierrit.![]()
Voelt voor mij als het echte startsein voor het nieuwe wielerseizoen. Let's go!"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Wel echt dé kans voor Gesink om dan toch eens een WT-rittenkoers te winnen. Hij is er al een paar keer dichtbij geweest (PN 2008, Zwitserland 2010 en Tirreno 2011 vooral), maar echt die laatste stap is nog niet gelukt. Zowat alle toppers rijden Tirreno of nemen rust tot Catalonië en dan blijft er een veld over met Rui Costa, Quintana, Westra, Fuglsang, van Garderen, Taaramae, Talansky, Menchov, Monfort, Porte, Voeckler en de Gendt als (semi)klassementsrenners. Niet slecht, maar voor een Gesink in topvorm..![]()
Eens zien of Westra onderweg z'n benen kan terugvinden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Gezien het matige deelnemersveld is 't voor wel meer renners de uitgelezen kans om eens een koers met deze status te winnen.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Albasini misschien nog, als ie een beetje in vorm steekt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:56 schreef Marcoss het volgende:
Wel echt dé kans voor Gesink om dan toch eens een WT-rittenkoers te winnen. Hij is er al een paar keer dichtbij geweest (PN 2008, Zwitserland 2010 en Tirreno 2011 vooral), maar echt die laatste stap is nog niet gelukt. Zowat alle toppers rijden Tirreno of nemen rust tot Catalonië en dan blijft er een veld over met Rui Costa, Quintana, Westra, Fuglsang, van Garderen, Taaramae, Talansky, Menchov, Monfort, Porte, Voeckler en de Gendt als (semi)klassementsrenners. Niet slecht, maar voor een Gesink in topvorm..![]()
Benieuwd of het klassement al vrijdag op de Montagne de Lure wordt gemaakt. Contador pakte daar in 2009 meer dan een minuut op F. Schleck en LL () maar dat waren andere tijden.
![]()
![]()
Neuh, Albasini zie ik niet meedoen voor de zege. Wel nog Spilak, Roche, Navarro, Klöden en vooral Peraud.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Albasini misschien nog, als ie een beetje in vorm steekt.![]()
La Montagne de Lure is wel een aardige klim.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Slechts 2 etappes (waaronder een klimtijdrit) waar het verschil gemaakt kan worden.![]()
Klopt, dat is een pittige klim, maar in andere etappes ligt de top van de laatste beklimming veel te ver voor de finish.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
La Montagne de Lure is wel een aardige klim.
Edit: misschien er ook nog wel wat mogelijk in de rit naar Saint-Vallier.![]()
Ik ben benieuwd of Montagne de Lure al het klassement maakt, of dat de beslissing pas valt op de laatste dag in de klimtijdrit.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, dat is een pittige klim, maar in andere etappes ligt de top van de laatste beklimming veel te ver voor de finish.
Edit: misschien er ook nog wel wat mogelijk in de rit naar Saint-Vallier.![]()
Zelfs wereldbekers schaatsen live dit weekendquote:Op zondag 3 maart 2013 00:58 schreef Evertjan het volgende:
te zien bij Sporza aangezien de NOS alleen nog maar voetbal en schaatsen uitzend![]()
![]()
Volgens mij heb ik iets gemist deze winter, maar waar komt Iamcycling opeens vandaan? Leuke ploeg wel.![]()
Dan heb je iets flink gemist idd. Gewoon een nieuwe Zwitserse ploeg.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:14 schreef VreemdeEend het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist deze winter, maar waar komt Iamcycling opeens vandaan? Leuke ploeg wel.![]()
De proloog komt volgens mij wel nog live bij de NOS vanmiddag. Al zal dat wel neerkomen op een half uurtje ofzo.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zelfs wereldbekers schaatsen live dit weekend
Forum Opties Forumhop: Hop naar: