Zijn ze tenminste wel eerlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Lol. Tegen mij werd ooit gezegd dat ik de aantrekkingskracht had van een afgekauwd stuk hondenbot.
Dus ik heb het sexappeal van een zak aardappelen / ben lelijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een flauwekul.Ze zegt dit om je niet te veel te kwetsen. Vaak hebben de "lieve" jongens de sexappeal van een zak aardappelen of zijn gewoon ronduit lelijk.
Waarschijnlijk vind je date je idd saai, niet woest aantrekkelijk en onweerstaanbaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus ik heb het sexappeal van een zak aardappelen / ben lelijk.
Heb jij wel eens een foto van mij gezien eigenlijk? Ben je dat echt van mening?
Dit gaat echt puur om uiterlijk, ben ik vrij zeker van.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind je date je idd saai, niet woest aantrekkelijk en onweerstaanbaar.
Je weet dat bij de meeste vrouwen uiterlijk en innerlijk invloed hebben op elkaar?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit gaat echt puur om uiterlijk, ben ik vrij zeker van.
Alleen al omdat dat wijf geen conversatie kan voeren.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit gaat echt puur om uiterlijk, ben ik vrij zeker van.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet dat bij de meeste vrouwen uiterlijk en innerlijk invloed hebben op elkaar?
Dat zeg ik niet. Ik denk dat het bij jou meer met andere factoren te maken heeft. Met je depressie en hoe je in het leven staat. Er staat me nog een foto van je bij waarop je in een tuin zit? Daar vind ik je er niet verkeerd uitzien.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit is niet dat mens waar jij nu aan denkt ehh...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen al omdat dat wijf geen conversatie kan voeren.
Dit ging puur over uiterlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik denk dat het bij jou meer met andere factoren te maken heeft. Met je depressie en hoe je in het leven staat. Er staat me nog een foto van je bij waarop je in een tuin zit? Daar vind ik je er niet verkeerd uitzien.
Dat is juist meestal niet zo. Meiden die wat coulanter zijn met uiterlijk moet je echt opzoeken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet dat bij de meeste vrouwen uiterlijk en innerlijk invloed hebben op elkaar?
Jullie hadden nog geen woord gewisseld toen ze dat zei?quote:
Iemand kan heel knap zijn, maar niet aantrekkelijk.quote:
Denk je zelf wel dat je veel sexappeal hebt dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ah ok. wel jammer dat dat niet door ging, had wel willen weten hoe ver jij was gekomen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit is niet dat mens waar jij nu aan denkt ehh...
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iemand kan heel knap zijn, maar niet aantrekkelijk.
Ik kan een lelijker iemand ineens een stuk knapper/aantrekkelijker gaan vinden als ik hem beter leer kennen en z'n innerlijk staat me aan.
Andersom ook. Is iemands karakter niet wat ik leuk vind. Dus of saai, of arrogant of wat dan ook. Dan wordt hij een stuk lelijker in mijn ogen.
Ze zei vanaf het begin al dat ze wel dacht dat ik een leuk persoon was om mee te chatten maar dat ze op jongens valt van een jaar of 26 en ik sowieso haar type niet was.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jullie hadden nog geen woord gewisseld toen ze dat zei?
Ik ben woestaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je zelf wel dat je veel sexappeal hebt dan?
Toen ben je natuurlijk opgestaan en weggelopen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zei vanaf het begin al dat ze wel dacht dat ik een leuk persoon was om mee te chatten maar dat ze op jongens valt van een jaar of 26 en ik sowieso haar type niet was.
''Jij straalt lieve nette jongen uit''quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dat echt zo is valt ze gewoon op andere types dan jij blijkbaar
Dan moet je zorgen dat je qua gesprek het tegenovergestelde aantoont.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Jij straalt lieve nette jongen uit''
Dat is haar oordeel over mijn foto's
En hoe doen we dat en hoe zou iemand dat dan willen zien?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je qua gesprek het tegenovergestelde aantoont.
Kan ook zijn dat ze gewoon een tokkie is met een slechte mannensmaak.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je qua gesprek het tegenovergestelde aantoont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |