Denken hoeft niet, het is "voelen" en is een natuurlijke reactie op een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb nooit de behoefte enorm voor haatseks.
Denk voornamelijk pas aan seks als ik iemand echt leuk vind en mijn hol in wil slepen.
Als je echt heel lelijk bent dan blijft het natuurlijk wel op de voorgrond als ze je zien dat je lelijk bent.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als je met je slechte uiterlijk een negatieve emotie bij de dames creëert, dan is het direct afgelopen. Dat creëren van die emotie duurt meestal maar een fractie van een seconde en het gebeurt altijd. Als ze ouder worden dan willen ze je misschien tolereren.
Ik wil niks met arrogante mensen te maken hebben.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Denken hoeft niet, het is "voelen" en is een natuurlijke reactie op een mooie vrouw.
en wanneer zijn mensen arrogant? Als ze je niet aankijken, niet met je willen praten?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil niks met arrogante mensen te maken hebben.
Je kunt niet met je uiterlijk emoties creeeren. Het enige waar een vrouw van warm kan lopen als ze iemand ziet is de fantasie hoe hij haar emoties kan bepalen, thats it. Je geeft je uiterlijk de schuld lijkt het. Je moet vaker op vrouwen afstappen, dan zul je zien dat ze niet naar uiterlijk kijken maar puur "emotie junkies" zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als je met je slechte uiterlijk een negatieve emotie bij de dames creëert, dan is het direct afgelopen. Dat creëren van die emotie duurt meestal maar een fractie van een seconde en het gebeurt altijd. Als ze ouder worden dan willen ze je misschien tolereren.
Vraag maar aan je ouders.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en wanneer zijn mensen arrogant? Als ze je niet aankijken, niet met je willen praten?
Je praat nu vanuit de ego, niet vanuit je gevoel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil niks met arrogante mensen te maken hebben.
Mijn gevoel vindt arrogante mensen ook niet leuk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je praat nu vanuit de ego, niet vanuit je gevoel.
kom kom, wat is je definitie van arrogante mensen. Wanneer vind jij iemand arrogant.quote:
Klopt, er zijn dus grenzen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je echt heel lelijk bent dan blijft het natuurlijk wel op de voorgrond als ze je zien dat je lelijk bent.
Ben je normaal ogende man maar niet echt haar type... Of ''gewoon niet zo knap'' dan blijf je daar niet bewust bij hangen steeds.
Niet leuk is wat anders dan je lichamelijk aangetrokken voelen tot een persoon. Dat zijn stofjes die je namelijk niet kunt besturen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn gevoel vindt arrogante mensen ook niet leuk.
Ik word er ook niet opgewonden van, ik geloof niet dat je bewust die ''stofjes'' kunt besturen. Maar ik geloof wel dat het niet puur visueel is.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet leuk is wat anders dan je lichamelijk aangetrokken voelen tot een persoon. Dat zijn stofjes die je namelijk niet kunt besturen.
Je kunt volgens mij niet heel snel te lelijk zijn voor meisjes, bijna alles valt of staat met de houding die je uitstraalt. Ik kan er niet heel goed de vinger op leggen wat ikzelf precies aantrekkelijk vindt maar de echte 'objectieve knapheid' speelt echt maar een kleine rol.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je echt heel lelijk bent dan blijft het natuurlijk wel op de voorgrond als ze je zien dat je lelijk bent.
Ben je normaal ogende man maar niet echt haar type... Of ''gewoon niet zo knap'' dan blijf je daar niet bewust bij hangen steeds.
Natuurlijk voel je je extra aangetrokken als er een connectie is met een vrouw, maar je kunt niet ontkennen dat je seksueel aangetrokken kunt voelen met een vrouw waarvan je haar karakter nog niet weet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word er ook niet opgewonden van, ik geloof niet dat je bewust die ''stofjes'' kunt besturen. Maar ik geloof wel dat het niet puur visueel is.
Hell.. Als een vrouw waar jij seks mee hebt opeens over der dode oma begint dan vind ik dat een aardige moodkiller.
Dat deden ze andersom wel => "Iiiiieuw, raak me niet aan!". Ik ben inmiddels er mee naar de dokter geweest.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt niet met je uiterlijk emoties creeeren. Het enige waar een vrouw van warm kan lopen als ze iemand ziet is de fantasie hoe hij haar emoties kan bepalen, thats it. Je geeft je uiterlijk de schuld lijkt het. Je moet vaker op vrouwen afstappen, dan zul je zien dat ze niet naar uiterlijk kijken maar puur "emotie junkies" zijn.
Hmm, niet echt mee eens.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:19 schreef ook_gek het volgende:
jullie praten langs elkaarAangetrokken tot iemand voelen is iets anders dan seksueel aangetrokken worden tot iemand.
Wat had je, koortslip ofzo?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:19 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat deden ze andersom wel => "Iiiiieuw, raak me niet aan!". Ik ben inmiddels er mee naar de dokter geweest.
Neuh.. Veel heeft met uitstraling te maken ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Natuurlijk voel je je extra aangetrokken als er een connectie is met een vrouw, maar je kunt niet ontkennen dat je seksueel aangetrokken kunt voelen met een vrouw waarvan je haar karakter nog niet weet.
Nouja er zijn mannen die geen last hebben van 1 of ander medisch iets, maar die moeten me ook niet aanraken hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat had je, koortslip ofzo?
Ik herinner me net weer dat ik ook lang die reacties heb opgewekt door zwaar eczeem
wat had / heb je dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:19 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat deden ze andersom wel => "Iiiiieuw, raak me niet aan!". Ik ben inmiddels er mee naar de dokter geweest.
Ja, maar op de meeste zou ik niet letterlijk reageren met, gatverdamme blijf van me afquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Nouja er zijn mannen die geen last hebben van 1 of ander medisch iets, maar die moeten me ook niet aanraken hoor![]()
Maar dat betekent niet dat elk meisje zo zou reageren op diezelfde persoon.
Het lijkt alsof je wilt dat een vrouw een gat opvult in je leven. (Niet zo extreem als benzin), maar het lijkt alsof je de positieve energie uit haar wilt halen om jezelf goed te kunnen voelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh.. Veel heeft met uitstraling te maken ook.
Maar uitstraling zegt vaak wel iets over innerlijk.
Thank you for proving my pointquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat had je, koortslip ofzo?
Ik herinner me net weer dat ik ook lang die reacties heb opgewekt door zwaar eczeem
Ik ben ook wel iets tactischer dan datquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar op de meeste zou ik niet letterlijk reageren met, gatverdamme blijf van me af
Dikgedrukte is ook wat arrogant betekent volgens mij.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:21 schreef ook_gek het volgende:
maar even terug komende op arrogante vrouwen. Je ziet dat hier maar ook in het dagelijks leven dat mensen de term arrogant gebruiken wanneer hij / zij geen aandacht krijgt van die persoon. Terwijl ze dat wel zouden willen.
Helaas is de "arrogante" persoon alles behalve geïnteresseerd in je en wilt die niks met je te maken hebben. Om het eigen egotje te kunnen redden en te strelen worden die mensen als arrogant of dom afgeschreven. Want durven toe te geven dat jij gewoon niet zijn / haar type bent is natuurlijk geen optie.
Valt me inderdaad op ja. Maar dit gaat op in vele situaties. Bijvoorbeeld als je tegen iemand zegt dat je gewoon niks met die persoon te maken wilt hebben, zullen ze al snel de 'schuld' leggen bij de ander ipv bij zichzelf. Heeft te maken met het eigen ego-tje in bescherming nemen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:21 schreef ook_gek het volgende:
maar even terug komende op arrogante vrouwen. Je ziet dat hier maar ook in het dagelijks leven dat mensen de term arrogant gebruiken wanneer hij / zij geen aandacht krijgt van die persoon. Terwijl ze dat wel zouden willen.
Helaas is de "arrogante" persoon alles behalve geïnteresseerd in je en wilt die niks met je te maken hebben. Om het eigen egotje te kunnen redden en te strelen worden die mensen als arrogant of dom afgeschreven. Want durven toe te geven dat jij gewoon niet zijn / haar type bent is natuurlijk geen optie.
Dat vind ik respectloos hoor...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar op de meeste zou ik niet letterlijk reageren met, gatverdamme blijf van me af
Begrijpelijk, ik walgde zelf ook een beetje van mijn eigen handenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:24 schreef ook_gek het volgende:
een onverzorgd persoon, iemand met zware zweethanden of een infectie aan de handen of waar dan ook wil ik ook niet door aangeraakt worden. Lullig voor die mensen, maar ik moet dat niet.
Daarom, meisjes die dat tegen je zeggen moet je gewoon bitchslappen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat vind ik respectloos hoor...
Iemand die dat zegt verdient bier over der lijf heen.. ''Een pitcher graag''
Nee want een man mag geen meisjes slaaaaan blabla... Feminisme flikker op niemand zou elkaar mogen slaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom, meisjes die dat tegen je zeggen moet je gewoon bitchslappen.
Een vrouw denkt anders dan een man, dus "thank you for proving my point" gaat hier niet op. Ze zal je misschien niet zo snel aanraken, maar als je haar (positieve) emoties kunt geven is er niets aan de hand.quote:
heeft niks met arrogantie te maken. Moet je dan maar altijd in iedereen geïnteresseerd zijn dan, en met iedereen praten?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dikgedrukte is ook wat arrogant betekent volgens mij.
Jawel, ik sla wel mensen als het echt nodig isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee want een man mag geen meisjes slaaaaan blabla... Feminisme flikker op niemand zou elkaar mogen slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |