volgens mij heb je mijn betoog niet echt begrepen, gezien je reactie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb mij ook jaren druk gemaakt om mensen die te dom zijn om te poepen. Mensen die wel de dienst uitmaken maar niet de hersens hebben. Ik maak me nog steeds dagelijks druk om voedselverspilling, vervuiling en uitbuiting.
Maar ik heb in de loop der jaren wel geleerd dat het geen zin heeft om boos te zijn over hoe de maatschappij over andere mensen denkt. Dat is bijna onveranderlijk. Je hoeft je niet aan te passen, integendeel, maar je moet geen slachtoffer gaan spelen. Schiet je niks mee op en ik geef mensen ook geen ongelijk als ze helemaal klaar zijn met dat soort mensen. Je kan ook jezelf zijn zonder verzuurd tegen de geldende norm aan te trappen.
Ik heb het vermoede dat jij wel heel snel mensen als idioot en dom zietquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Maar waarom zie ik dan overal domme idioten rondlopen, zonder enig IQ, die dan vervolgens gaan met de overgeplamuurde meiden, liefst met bontkraagje natuurlijk.
De hele stad lijkt te zijn vergeven door randdebielen en mongooltjes. Als ik nou eens een weldenkend mens tegen zou komen...
Mijn inschatting is dat ze je helemaal niks vond, maar dat ze je niet durfde te zeggen dat je niet interessant bent. Wat haar te verwijten is, is dat ze niet eerlijk is. Maar geef nou toe, als iemand niet in je straatje ligt, ga je ze dan allemaal in hun gezicht zeggen dat ze niet leuk genoeg zijn? Zo werkt het niet, helaas.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:35 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Goed, laatst had ik een heel goed gesprek over gamen. Ze was best geïnteresseerd in me, en toen ik vroeg naar Whatsapp zei ze dat niet had. Ze deed zelfs nog moeite: Of ik skype had bijvoorbeeld, maar dat had ik weer niet. Conclusie: Facebook.
Haar mijn naam gegeven, ze zou me toevoegen.
Vervolgens was ik niet helemaal helder meer en toen ze wegging zei ik van 'ja, ik ga ook zo, maar eerst even kijken hoe laat de bus komt.'
Ik had het helemaal fout gedaan en ze heeft me nooit meer toegevoegd.
Zó kan het ook mislopen.
Het wordt de laatste tijd ook steeds erger. Geregeld denk ik inderdaad wel van 'wat een mongooltjes' en dan vóél ik echt hoe dom ze zijn. Zo kwamen er gisteren 4 gasten de bus ingelopen, en bij elke halte drukten ze op het knopje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb het vermoede dat jij wel heel snel mensen als idioot en dom ziet
En dat heeft te maken met afgunst. Zij wel en jouw lukt het niet...
Blijkbaar niet. Ik vatte het op dat ik tegen hem zou zeggen dat hij zich maar aan de geldende norm aan moet passen. Conformeren aan de maatschappij. Ik ben van mening dat hij op zijn eigen manier een plek kan claimen, zolang je niet meer de schuld gaat geven aan anderen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij heb je mijn betoog niet echt begrepen, gezien je reactie.
Wat voor verenigingen zijn goed dan? Sport doe ik niet echt aan, dus dat valt al af.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn inschatting is dat ze je helemaal niks vond, maar dat ze je niet durfde te zeggen dat je niet interessant bent. Wat haar te verwijten is, is dat ze niet eerlijk is. Maar geef nou toe, als iemand niet in je straatje ligt, ga je ze dan allemaal in hun gezicht zeggen dat ze niet leuk genoeg zijn? Zo werkt het niet, helaas.
Ik denk dat het beter is als je leert dat dat soort fouten niet erg zijn, en dat je niet teveel aan het contact met vrouwen moet vastklampen. Wat Complex zegt is waar, het helpt om je ergens bij aan te sluiten. Zo leer je sociaal zijn en wordt omgang gemakkelijker.
Als je studeert kan je een studievereniging doen. Geen studentenvereniging. Ik ben zelf ooit om wat extra contacten op te dien gaan werken bij een poppodium. Jongerencentra kan je ook wat bij doen. Desnoods iets als het kringloopcentrum. Denk aan vrijwilligerswerk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:51 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Wat voor verenigingen zijn goed dan? Sport doe ik niet echt aan, dus dat valt al af.
dat je hoe dan ook je wel altijd zelf de schuld krijgt door hetzelfde waarvan jij zegt dat je dat niet de schuld kan geven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ik vatte het op dat ik tegen hem zou zeggen dat hij zich maar aan de geldende norm aan moet passen. Conformeren aan de maatschappij. Ik ben van mening dat hij op zijn eigen manier een plek kan claimen, zolang je niet meer de schuld gaat geven aan anderen.
Wat bedoelde jij dan?
Als die gast zich daar lekker bij voelt moet hij dat toch lekker zelf weten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:47 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Het wordt de laatste tijd ook steeds erger. Geregeld denk ik inderdaad wel van 'wat een mongooltjes' en dan vóél ik echt hoe dom ze zijn. Zo kwamen er gisteren 4 gasten de bus ingelopen, en bij elke halte drukten ze op het knopje.
Dan ben je toch een kneusje?
Afgunst? Misschien wel. Maar de meesten zijn ook gewoon dom. (Een capuchon over je pet heen dragen en het je 'stylo' noemen om je indruk te maken op je al veroverde vriendin)
Dat klopt, maar dat is dan de maatschappij, toch? Kan je niet veel aan doen, behalve de eer aan jezelf houden. En zoeken naar mensen die dat niet doen. Want die zijn er, maar zonder bezigheden ga je ze nooit treffen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
dat je hoe dan ook je wel altijd zelf de schuld krijgt door hetzelfde waarvan jij zegt dat je dat niet de schuld kan geven.
Online daten onder de 25quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
80-90% reageert niet op badoo en van de mensen die reageert is weer 90% doodsaai.
nouja, ik zie niet in waarom je de maatschappij volgens jou niet de schuld mag geven maar andersom blijkbaar wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is dan de maatschappij, toch? Kan je niet veel aan doen, behalve de eer aan jezelf houden. En zoeken naar mensen die dat niet doen. Want die zijn er, maar zonder bezigheden ga je ze nooit treffen.
Ik krijg niet zo makkelijk als jij 1-1 contact met vrouwen ehh..quote:
Je bent niet de enige die dat heeft gemerktquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
80-90% reageert niet op badoo en van de mensen die reageert is weer 90% doodsaai.
Ik heb nu het meisje 1/50 / 1/100 gevonden..quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat heeft gemerkt
En later wordt het huilen want hij respect me niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nu het meisje 1/50 / 1/100 gevonden..
Is ze niet in mij geinteresseerd omdat ik haar type niet ben, maar ze is wel heel eerlijk..
Ze zegt dat ik er te lief uitzie en meisjes meer op foute jongens vallen.
Zei ze ook dat dat besef pas later komt..quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:08 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
En later wordt het huilen want hij respect me niet.
En er zitten best wel wat knappe milfen tussen hoor!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zei ze ook dat dat besef pas later komt..
Dus.. Milf hunten.
Wat bedoel je met doodsaai?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
Nee..quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat bedoel je met doodsaai?
Niks mis met een rustige vrouw, toch?
Tsja, dan houd het een beetje op idd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee..
Maar weinig interesse tonen dus, krijg dan de tering.
De enige die interesse toont in mij heeft geen interesse in mij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, dan houd het een beetje op idd.
Ik ook niet, maar het lijkt wel onbewust en/of automatisch te gebeuren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:02 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, ik zie niet in waarom je de maatschappij volgens jou niet de schuld mag geven maar andersom blijkbaar wel.
Had ze niet heel erg boos geworden als jij terug had gezegd dat mannen ook niet op háár zullen vallen? Ik vind het eerlijk gezegd een rare opmerking, past precies in mijn gedachtegang over domme, kwetsende mensen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De enige die interesse toont in mij heeft geen interesse in mij.
Maar ik voel me buitenspel gezet omdat ik geen bad-boy uiterlijk heb.![]()
Eigenlijk bullshit want er waren altijd wel meisjes die interesse in me hadden, nooit wat mee gebeurt alleen, mijn fout.
Wow, wacht, wat is er aan de hand??quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het lijkt wel onbewust en/of automatisch te gebeuren.
Sorry, er mistte wat. Ik bedoelde dat de schuld van maatschappij richting de indivdu wel onbewust en/of automatisch lijkt te gebeuren. Daardoor kunnen mensen zomaar in een isolement terechtkomen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow, wacht, wat is er aan de hand??
Meh, ze bedoeld het goed, ze zei dat meisjes op jongere leeftijd liever de spanning opzoeken en dat iemand met een lief gezicht daar niet het type voor is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:31 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Had ze niet heel erg boos geworden als jij terug had gezegd dat mannen ook niet op háár zullen vallen? Ik vind het eerlijk gezegd een rare opmerking, past precies in mijn gedachtegang over domme, kwetsende mensen.
Sorry ik bedoelde het eigenlijk meer voor kievitsboom.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:49 schreef fokker2.0 het volgende:
hmjah, daar gaat t mij al helemaal niet om.
Ik benader al heel niet zo snel tot nagenoeg niet en als ik t doe heb ik teveel gedronken
die onzekerheid komt door de jeugd, veel gepest omdat ik een bril draag, heb 'n beetje 'n nerd-uiterlijk, ben 'n lang vrij mager geweest.
maargoed, ik kon t dus wel. Mn ex had ook t uiterlijk waar menig man U tegen zei(al is dat niet t belangrijkste natuurlijk maar was mooi meegenomen en goed tegen die onzekerheid)
Maar wat ik gewoon kwijt ben, is het aan t lachen maken van de vrouw met de juiste grapjes. Daar heb ik t altijd van moeten hebben.
Compleet-Verleerd.
Dus tóch.En ik maar denken dankzij dit topic dat vrouwen zeer naïef zijn als je ze aanspreekt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:39 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen voelen het aan als je aan komt lopen puur om een positieve reactie en aandacht uit haar te lokken puur om jezelf goed te kunnen voelen. Je moet eerst geven, niet gelijk nemen. Nemen hoeft niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |