abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123464487
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb mij ook jaren druk gemaakt om mensen die te dom zijn om te poepen. Mensen die wel de dienst uitmaken maar niet de hersens hebben. Ik maak me nog steeds dagelijks druk om voedselverspilling, vervuiling en uitbuiting.

Maar ik heb in de loop der jaren wel geleerd dat het geen zin heeft om boos te zijn over hoe de maatschappij over andere mensen denkt. Dat is bijna onveranderlijk. Je hoeft je niet aan te passen, integendeel, maar je moet geen slachtoffer gaan spelen. Schiet je niks mee op en ik geef mensen ook geen ongelijk als ze helemaal klaar zijn met dat soort mensen. Je kan ook jezelf zijn zonder verzuurd tegen de geldende norm aan te trappen.
volgens mij heb je mijn betoog niet echt begrepen, gezien je reactie. :)
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:41:40 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123464507
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Maar waarom zie ik dan overal domme idioten rondlopen, zonder enig IQ, die dan vervolgens gaan met de overgeplamuurde meiden, liefst met bontkraagje natuurlijk.

De hele stad lijkt te zijn vergeven door randdebielen en mongooltjes. Als ik nou eens een weldenkend mens tegen zou komen...
Ik heb het vermoede dat jij wel heel snel mensen als idioot en dom ziet ;)

En dat heeft te maken met afgunst. Zij wel en jouw lukt het niet...
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_123464533
Het probleem is wel dat mensen bepaalde behoeftes hebben waar je niet geheel aan onderuit komt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_123464688
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:35 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Goed, laatst had ik een heel goed gesprek over gamen. Ze was best geïnteresseerd in me, en toen ik vroeg naar Whatsapp zei ze dat niet had. Ze deed zelfs nog moeite: Of ik skype had bijvoorbeeld, maar dat had ik weer niet. Conclusie: Facebook.
Haar mijn naam gegeven, ze zou me toevoegen.
Vervolgens was ik niet helemaal helder meer en toen ze wegging zei ik van 'ja, ik ga ook zo, maar eerst even kijken hoe laat de bus komt.'
Ik had het helemaal fout gedaan en ze heeft me nooit meer toegevoegd.

Zó kan het ook mislopen.
Mijn inschatting is dat ze je helemaal niks vond, maar dat ze je niet durfde te zeggen dat je niet interessant bent. Wat haar te verwijten is, is dat ze niet eerlijk is. Maar geef nou toe, als iemand niet in je straatje ligt, ga je ze dan allemaal in hun gezicht zeggen dat ze niet leuk genoeg zijn? Zo werkt het niet, helaas.

Ik denk dat het beter is als je leert dat dat soort fouten niet erg zijn, en dat je niet teveel aan het contact met vrouwen moet vastklampen. Wat Complex zegt is waar, het helpt om je ergens bij aan te sluiten. Zo leer je sociaal zijn en wordt omgang gemakkelijker.
pi_123464771
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik heb het vermoede dat jij wel heel snel mensen als idioot en dom ziet ;)

En dat heeft te maken met afgunst. Zij wel en jouw lukt het niet...
Het wordt de laatste tijd ook steeds erger. Geregeld denk ik inderdaad wel van 'wat een mongooltjes' en dan vóél ik echt hoe dom ze zijn. Zo kwamen er gisteren 4 gasten de bus ingelopen, en bij elke halte drukten ze op het knopje.
Dan ben je toch een kneusje?

Afgunst? Misschien wel. Maar de meesten zijn ook gewoon dom. (Een capuchon over je pet heen dragen en het je 'stylo' noemen om je indruk te maken op je al veroverde vriendin :') )
:{
pi_123464786
quote:
19s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef dawg het volgende:

[..]

volgens mij heb je mijn betoog niet echt begrepen, gezien je reactie. :)
Blijkbaar niet. Ik vatte het op dat ik tegen hem zou zeggen dat hij zich maar aan de geldende norm aan moet passen. Conformeren aan de maatschappij. Ik ben van mening dat hij op zijn eigen manier een plek kan claimen, zolang je niet meer de schuld gaat geven aan anderen.

Wat bedoelde jij dan?
pi_123464911
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mijn inschatting is dat ze je helemaal niks vond, maar dat ze je niet durfde te zeggen dat je niet interessant bent. Wat haar te verwijten is, is dat ze niet eerlijk is. Maar geef nou toe, als iemand niet in je straatje ligt, ga je ze dan allemaal in hun gezicht zeggen dat ze niet leuk genoeg zijn? Zo werkt het niet, helaas.

Ik denk dat het beter is als je leert dat dat soort fouten niet erg zijn, en dat je niet teveel aan het contact met vrouwen moet vastklampen. Wat Complex zegt is waar, het helpt om je ergens bij aan te sluiten. Zo leer je sociaal zijn en wordt omgang gemakkelijker.
Wat voor verenigingen zijn goed dan? Sport doe ik niet echt aan, dus dat valt al af.
pi_123465039
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:51 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Wat voor verenigingen zijn goed dan? Sport doe ik niet echt aan, dus dat valt al af.
Als je studeert kan je een studievereniging doen. Geen studentenvereniging. Ik ben zelf ooit om wat extra contacten op te dien gaan werken bij een poppodium. Jongerencentra kan je ook wat bij doen. Desnoods iets als het kringloopcentrum. Denk aan vrijwilligerswerk.
pi_123465089
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Blijkbaar niet. Ik vatte het op dat ik tegen hem zou zeggen dat hij zich maar aan de geldende norm aan moet passen. Conformeren aan de maatschappij. Ik ben van mening dat hij op zijn eigen manier een plek kan claimen, zolang je niet meer de schuld gaat geven aan anderen.

Wat bedoelde jij dan?
dat je hoe dan ook je wel altijd zelf de schuld krijgt door hetzelfde waarvan jij zegt dat je dat niet de schuld kan geven.
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:56:41 #82
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123465173
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:47 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Het wordt de laatste tijd ook steeds erger. Geregeld denk ik inderdaad wel van 'wat een mongooltjes' en dan vóél ik echt hoe dom ze zijn. Zo kwamen er gisteren 4 gasten de bus ingelopen, en bij elke halte drukten ze op het knopje.
Dan ben je toch een kneusje?

Afgunst? Misschien wel. Maar de meesten zijn ook gewoon dom. (Een capuchon over je pet heen dragen en het je 'stylo' noemen om je indruk te maken op je al veroverde vriendin :') )
Als die gast zich daar lekker bij voelt moet hij dat toch lekker zelf weten.
pi_123465215
80-90% reageert niet op badoo en van de mensen die reageert is weer 90% doodsaai.
Rustig aan.
pi_123465298
quote:
19s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef dawg het volgende:

[..]

dat je hoe dan ook je wel altijd zelf de schuld krijgt door hetzelfde waarvan jij zegt dat je dat niet de schuld kan geven.
Dat klopt, maar dat is dan de maatschappij, toch? Kan je niet veel aan doen, behalve de eer aan jezelf houden. En zoeken naar mensen die dat niet doen. Want die zijn er, maar zonder bezigheden ga je ze nooit treffen.
pi_123465306
quote:
15s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
80-90% reageert niet op badoo en van de mensen die reageert is weer 90% doodsaai.
Online daten onder de 25 :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_123465413
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:59 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat is dan de maatschappij, toch? Kan je niet veel aan doen, behalve de eer aan jezelf houden. En zoeken naar mensen die dat niet doen. Want die zijn er, maar zonder bezigheden ga je ze nooit treffen.
nouja, ik zie niet in waarom je de maatschappij volgens jou niet de schuld mag geven maar andersom blijkbaar wel.
pi_123465489
quote:
2s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:59 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Online daten onder de 25 :')
Ik krijg niet zo makkelijk als jij 1-1 contact met vrouwen ehh..
Je mag me best vertellen waar dat aan ligt maar volgens mij komt het voornamelijk door jouw ego die ik niet heb en niet wens te hebben.
Rustig aan.
pi_123465566
quote:
Je bent niet de enige die dat heeft gemerkt ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_123465628
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je bent niet de enige die dat heeft gemerkt ;)
Ik heb nu het meisje 1/50 / 1/100 gevonden..
Is ze niet in mij geinteresseerd omdat ik haar type niet ben, maar ze is wel heel eerlijk..
Ze zegt dat ik er te lief uitzie en meisjes meer op foute jongens vallen.
Rustig aan.
pi_123465679
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb nu het meisje 1/50 / 1/100 gevonden..
Is ze niet in mij geinteresseerd omdat ik haar type niet ben, maar ze is wel heel eerlijk..
Ze zegt dat ik er te lief uitzie en meisjes meer op foute jongens vallen.
En later wordt het huilen want hij respect me niet. :'(
pi_123465801
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:08 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

En later wordt het huilen want hij respect me niet. :'(
Zei ze ook dat dat besef pas later komt..
Dus.. Milf hunten. })
Rustig aan.
pi_123465965
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zei ze ook dat dat besef pas later komt..
Dus.. Milf hunten. })
En er zitten best wel wat knappe milfen tussen hoor! :D
Alleen jammer van die blerende gedrochten die je uit je bed komen janken -net- nadat je hem er in gestopt hebt :P
pi_123466184
quote:
Wat bedoel je met doodsaai?
Niks mis met een rustige vrouw, toch?
pi_123466315
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat bedoel je met doodsaai?
Niks mis met een rustige vrouw, toch?
Nee..

Maar weinig interesse tonen dus, krijg dan de tering.
Rustig aan.
pi_123466332
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee..

Maar weinig interesse tonen dus, krijg dan de tering.
Tsja, dan houd het een beetje op idd.
pi_123466415
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, dan houd het een beetje op idd.
De enige die interesse toont in mij heeft geen interesse in mij. _O-
Maar ik voel me buitenspel gezet omdat ik geen bad-boy uiterlijk heb. :')
Eigenlijk bullshit want er waren altijd wel meisjes die interesse in me hadden, nooit wat mee gebeurt alleen, mijn fout.
Rustig aan.
pi_123466504
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:02 schreef dawg het volgende:

[..]

nouja, ik zie niet in waarom je de maatschappij volgens jou niet de schuld mag geven maar andersom blijkbaar wel.
Ik ook niet, maar het lijkt wel onbewust en/of automatisch te gebeuren.
pi_123466645
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

De enige die interesse toont in mij heeft geen interesse in mij. _O-
Maar ik voel me buitenspel gezet omdat ik geen bad-boy uiterlijk heb. :')
Eigenlijk bullshit want er waren altijd wel meisjes die interesse in me hadden, nooit wat mee gebeurt alleen, mijn fout.
Had ze niet heel erg boos geworden als jij terug had gezegd dat mannen ook niet op háár zullen vallen? Ik vind het eerlijk gezegd een rare opmerking, past precies in mijn gedachtegang over domme, kwetsende mensen.
pi_123466666
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:28 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar het lijkt wel onbewust en/of automatisch te gebeuren.
Wow, wacht, wat is er aan de hand??
pi_123466772
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wow, wacht, wat is er aan de hand??
Sorry, er mistte wat. Ik bedoelde dat de schuld van maatschappij richting de indivdu wel onbewust en/of automatisch lijkt te gebeuren. Daardoor kunnen mensen zomaar in een isolement terechtkomen.
pi_123466807
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:31 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Had ze niet heel erg boos geworden als jij terug had gezegd dat mannen ook niet op háár zullen vallen? Ik vind het eerlijk gezegd een rare opmerking, past precies in mijn gedachtegang over domme, kwetsende mensen.
Meh, ze bedoeld het goed, ze zei dat meisjes op jongere leeftijd liever de spanning opzoeken en dat iemand met een lief gezicht daar niet het type voor is.

Daar kan ik me prima wat bij voorstellen.. En al gaat het om een one night stand al helemaal.
Rustig aan.
pi_123466889
Goed.. ik lees al ff n tijd mee maar wil toch wel wat actiever mee praten hier.

Ben het "versieren" compleet verleerd. Of hoe je dat ook zegt.
Zou misschien ook kunnen komen omdat mn relatie van zo'n 8 jaar net voorbij is. (en nog samen in een huis woon 8)7 ) en er tijden niet meer mee bezig ben geweest.

Maargoed, daarvoor.. ging dat gewoon prima. Ondanks dat ik n beetje onzeker was, toch 2 relatief lange relaties gehad en daartussen 1 scharrel.

Maar nu :') de tering zeg, sla compleet dicht als er maar n beetje gesprek is, ik hou het zakelijk(als t op werk is) een kassière zeg k gedag en loop snel weg.

Zou bij god niet weten waar 'k t over moet hebben en wat ik wel en niet kan zegen zonder dat dat "creepy" klinkt _O-

kzal wel wat meer moeten gaan stappen, denk k.
'k heb ook vrij weinig vrienden en zal er ook wel mee te maken hebben.
pi_123466978
Vrouwen voelen het aan als je aan komt lopen puur om een positieve reactie en aandacht uit haar te lokken puur om jezelf goed te kunnen voelen. Je moet eerst geven, niet gelijk nemen. Nemen hoeft niet eens.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123467444
hmjah, daar gaat t mij al helemaal niet om.

Ik benader al heel niet zo snel tot nagenoeg niet en als ik t doe heb ik teveel gedronken :')

die onzekerheid komt door de jeugd, veel gepest omdat ik een bril draag, heb 'n beetje 'n nerd-uiterlijk, ben 'n lang vrij mager geweest.
maargoed, ik kon t dus wel. Mn ex had ook t uiterlijk waar menig man U tegen zei(al is dat niet t belangrijkste natuurlijk maar was mooi meegenomen en goed tegen die onzekerheid)

Maar wat ik gewoon kwijt ben, is het aan t lachen maken van de vrouw met de juiste grapjes. Daar heb ik t altijd van moeten hebben.
Compleet-Verleerd.
pi_123467919
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:49 schreef fokker2.0 het volgende:
hmjah, daar gaat t mij al helemaal niet om.

Ik benader al heel niet zo snel tot nagenoeg niet en als ik t doe heb ik teveel gedronken :')

die onzekerheid komt door de jeugd, veel gepest omdat ik een bril draag, heb 'n beetje 'n nerd-uiterlijk, ben 'n lang vrij mager geweest.
maargoed, ik kon t dus wel. Mn ex had ook t uiterlijk waar menig man U tegen zei(al is dat niet t belangrijkste natuurlijk maar was mooi meegenomen en goed tegen die onzekerheid)

Maar wat ik gewoon kwijt ben, is het aan t lachen maken van de vrouw met de juiste grapjes. Daar heb ik t altijd van moeten hebben.
Compleet-Verleerd.
Sorry ik bedoelde het eigenlijk meer voor kievitsboom.

Als je genoeg actie onderneemt terwijl je nuchter bent, komen bepaalde dingen van vroeger automatisch wel naar boven. Don't worry :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123468497
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:39 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen voelen het aan als je aan komt lopen puur om een positieve reactie en aandacht uit haar te lokken puur om jezelf goed te kunnen voelen. Je moet eerst geven, niet gelijk nemen. Nemen hoeft niet eens.
Dus tóch.En ik maar denken dankzij dit topic dat vrouwen zeer naïef zijn als je ze aanspreekt.

Wat is dan een do en wat is een don't? En wanneer geef je en wanneer neem je? Want dat snap ik niet helemaal.
pi_123474646
Ik heb gisteren meiden aan het lachen gemaakt. One small step for others, but a big step for me :)
  donderdag 28 februari 2013 @ 21:54:51 #108
324876 bizzle
My richness is life
pi_123478078
Ik ben alweer een tijdje vrijgezel en sinds ik een kerel onder het bed van mijn ex vond heb ik toch wel problemen met het vertrouwen van meiden, hoe leuk ze ook zijn. Kortstondige dingen zijn leuk en zijn er ook wel, maar na een tijdje is er altijd weer een beetje de angst om weer teleurgesteld te worden.

Herkenbaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')