Als het echt zo is:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:04 schreef Rossdale het volgende:
http://falkvinge.net/2013(...)ns-from-north-korea/
Briljant
quote:
Nee denk het niet, ben nooit echt een Tomb Raider fan geweest. Bij games waar je van platform naar platform moet springen, flikker ik altijd 1000 keer in een ravijn... dus no thanksquote:
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee denk het niet, ben niet echt een Tomb Raider fan geweest. Bij games waar je van platform naar platform moet springen, flikker ik altijd 1000 keer in een ravijn... dus no thanks
Je vergeet te vermelden dat het vaak ook nog door akelige camera movements komt!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee denk het niet, ben niet echt een Tomb Raider fan geweest. Bij games waar je van platform naar platform moet springen, flikker ik altijd 1000 keer in een ravijn... dus no thanks
Lekker flugel met feest dj MistiQquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee hoor zometeen chillen op terras.
Neehoor, gewoon onkunde van mijn kantquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat het vaak ook nog door akelige camera movements komt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |