Vrijwel alle COD's waren nog steeds belachelijk duur. Die dag was echt slechtquote:
L4D2 lijkt me wel een bazengame qua gezelligheidquote:Op maandag 4 maart 2013 13:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gaat me meer om een gezelligheids game, ik huil elke dag weer even stiekum als ik aan de dagen van COD4, MW2 en battlefield 1943 denk
Ja maar ging dan om 4200quote:Op maandag 4 maart 2013 13:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik haal vaak 3 maanden live voor 5 a 7 euro. En points verschilt wel erg, soms 5 euro voor 1200 soms 3 euro voor 800
Ja snap ik, want die komt van mij afquote:Op maandag 4 maart 2013 13:43 schreef Rossdale het volgende:
TF2 kunnen we ook spelen, heb Orange Box nog
Ja true, maar dan heb ik ze alvastquote:Op maandag 4 maart 2013 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick koop nou gewoon eens geen spellen je speelt ze toch niet uit
Dan hoef ik voorlopig niks nieuws te halenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga skyrim nou eerst maar eens uitspelen voor je iets nieuws haalt
Vandaag is de laatste dagquote:Op maandag 4 maart 2013 13:57 schreef KneusTeun het volgende:
Die deals zal wel net zo als steam deals werken, dan koop je shit met de gedachte alleen deze kan wel, en aan het einde komen de beste deals voorbij .....
En ze gaan zeker niet nog een recap doen ofzo?quote:
Denk het niet, hebben ze nog geen 1x gedaan volgens mijquote:Op maandag 4 maart 2013 14:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En ze gaan zeker niet nog een recap doen ofzo?
Nee lijkt me erg sterkquote:Op maandag 4 maart 2013 14:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Uhm zo te zien zijn er nog een paar extended offers, maar ja zoals je zelf wel kan bedenken zitten er geen CoD games bijquote:Op maandag 4 maart 2013 14:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm zo te zien zijn er nog een paar extended offers, maar ja zoals je zelf wel kan bedenken zitten er geen CoD games bij
Als het echt zo is:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:04 schreef Rossdale het volgende:
http://falkvinge.net/2013(...)ns-from-north-korea/
Briljant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |