Weet niet waar die vreet schuur precies zit, als ie bij het station zit ga ik sowieso met de trein denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh nice, ik woon in de stad, kan je mooi hier een peukie komen doen!
Weet niet of ik het weg krijg hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
500 gram, Nick, dat eten wij voor ontbijt man![]()
Hoe heet het? Ik woon tegenover het stationquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet niet waar die vreet schuur precies zit, als ie bij het station zit ga ik sowieso met de trein denk ik
Gewoon kebabje halen net onder het station daarzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet niet waar die vreet schuur precies zit, als ie bij het station zit ga ik sowieso met de trein denk ik
quote:
Op dinsdag 5 maart 2013 23:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
500 gram, Nick, dat eten wij voor ontbijt man
Weet niet of ik het weg krijg hoor
Die tent is goedkoop ouwe, daar kaap je voor 3,95 een kapsalon weg tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gewoon kebabje halen net onder het station daarzo.
Etenstijd volgens mij, en zo te zien zit dat niet bij het stationquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe heet het? Ik woon tegenover het station
Ging wel vaak naar Eindhoven Beukenlaan om even kebab te halen, die dingen waren hemelsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is toch doner company daar?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:40 schreef PierreTT het volgende:
Die tent is goedkoop ouwe, daar kaap je voor 3,95 een kapsalon weg tegenwoordig
Oh nee joh, dat zit bij het ziekenhuis in de buurt. Is wel een immense vreetschuur vol met tokkies trouwens, dat je het alvast weetquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Etenstijd volgens mij, en zo te zien zit dat niet bij het station
Zij maken echt nog prima kebab, en zwaar goedkoop! Ik loop alleen altijd net de Stationsstraat in, daar zit een zaak die alles vers maakt voor net wat meer geldquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is toch doner company daar?
Ooooh man van die stukken spaanse pepers tussen je kebab.
Gewoon zoveel dat je bijna gaat janken.![]()
Samed bestaat niet meer, en zeggen dat Samed goed was is een harde lach en een traan waardquote:
Samed leeft nog altijd voort in mijn hart.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Samed bestaat niet meer, en zeggen dat Samed goed was is een harde lach en een traan waard
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Samed leeft nog altijd voort in mijn hart.
Die had goed product nooit te klagen gehad bij Samed
Ja zo'n idee had ik dus al.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh nee joh, dat zit bij het ziekenhuis in de buurt. Is wel een immense vreetschuur vol met tokkies trouwens, dat je het alvast weetEten is opzich wel prima
Het ziet er voor een vreetschuur wel nog enigszins aardig uit van binnen. En je hebt wel het idee dat je iets aan het eten bent, in plaats van dat je op behangplak aan het kauwen bentquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zo'n idee had ik dus al.
Goh wat heb ik er veel zin in
Kreeg nogal een wiellekesvolk gevoel toen ik op die site keekquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het ziet er voor een vreetschuur wel nog enigszins aardig uit van binnen. En je hebt wel het idee dat je iets aan het eten bent, in plaats van dat je op behangplak aan het kauwen bent![]()
Helemaal volproppen met kikkerbilletjes
beukenlaan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Etenstijd volgens mij, en zo te zien zit dat niet bij het station
[..]
Ging wel vaak naar Eindhoven Beukenlaan om even kebab te halen, die dingen waren hemels
Ja, is ook zoquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kreeg nogal een wiellekesvolk gevoel toen ik op die site keek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |