De mijne deed het dus nog. En alleen dood te maken door de batterijen eruit te halen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan zet ik hem weer uit.
M'n vriendin baalt best wel dat die van haar het niet meer doet.
Good enough for me.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne deed het dus nog. En alleen dood te maken door de batterijen eruit te halen.
broeken moet je niet online kopen, kan je beter in de winkel kijkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil eigenlijk nieuwe broeken, maar ik word niet vrolijk van wat ik tegenkom online.
Ik ben een beetje aan het kijken wat het gemiddelde aanbod is, soberzo eerst passen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
broeken moet je niet online kopen, kan je beter in de winkel kijken
ja veel is skinny enzulks, niet jouw stijl gok ikquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het kijken wat het gemiddelde aanbod is, soberzo eerst passen.
Maar de modellen zijn echt meh.
Ik heb een enorme schijthekel aan skinny inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja veel is skinny enzulks, niet jouw stijl gok ikmaar bootcut en flare komt ook weer in dus yay
Yeah. Maar anders even bij de C&A kijken, die hebben ook vaak wat wijdere modellen enzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een enorme schijthekel aan skinny inderdaad.En klopt, maar duurt lang voor er een beetje aanbod in is.
Jup, daar vis ik ze meestal vandaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah. Maar anders even bij de C&A kijken, die hebben ook vaak wat wijdere modellen enzo
Ja das idd niet handigquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, daar vis ik ze meestal vandaan.Alleen na de tigste broek die afzakt om half elf 's avonds bedenken dat het tijd wordt voor nieuwe is niet hendig voor eckte winkels.
Truston, succes morgenochtend.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja das idd niet handig
Maareh ik rol m'n bed in, de wekker gaat om 5.30![]()
![]()
dusseuh, trustonnn
Dankquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Truston, succes morgenochtend.
quote:What do you think about the China Glaze Hologlam collection? Are you looking forward to them?
I can’t wait to pick up backups of a few or even each of them. ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |