En dan nog.. Het is niet strafbaar of zo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:21 schreef Marie30 het volgende:
Kan je dat bewijzen van die seks?Lijkt me niet, dus ...
Je hebt het antwoord op die vraag al gegeven in de kop boven je bericht.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:20 schreef Arthur1986 het volgende:
zou je hier iets aan kunnen doen?
Jammer...quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan nog.. Het is niet strafbaar of zo.
En wat nou als ik het op tape had gehadquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:21 schreef Marie30 het volgende:
Kan je dat bewijzen van die seks?Lijkt me niet, dus ...
Ontslag nemen en misschien een vrouwelijke baas zoeken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:24 schreef Arthur1986 het volgende:
[..]
Jammer...Maar dit soort dingen gaan toch totaal tegen bedrijfsethiek in of wat?
Neuk haar in de kont en dan zeggen dat jij je zo voelt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:20 schreef Arthur1986 het volgende:
Ik heb een vraagje, iemand op mijn werk heeft promotie gekregen terwijl die persoon een seks heeft gehad met de baas. Eerst was deze persoon een werknemer van mij maar nu staat ze ineens boven me. Wat is jullie ervaring hiermee en zou je hier iets aan kunnen doen?
Dan ben je strafbaar bezig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:24 schreef Arthur1986 het volgende:
[..]
En wat nou als ik het op tape had gehad?
Mhoah. Hoeft niet per se. Als ze getrouwd zouden zijn had het waarschijnlijk anders gelegen. En dat ligt ook nog maar aan het bedrijf. Er zullen misschien wel wat scheve gezichten komen ja. Of zelfs ontevreden mensen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:24 schreef Arthur1986 het volgende:
[..]
Pure afgunst van TS.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Mhoah. Hoeft niet per se. Als ze getrouwd zouden zijn had het waarschijnlijk anders gelegen. En dat ligt ook nog maar aan het bedrijf. Er zullen misschien wel wat scheve gezichten komen ja. Of zelfs ontevreden mensen.
Nee, eigen baas worden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:24 schreef Arthur1986 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:20 schreef Arthur1986 het volgende:
Ik heb een vraagje, iemand op mijn werk heeft promotie gekregen terwijl die persoon een seks heeft gehad met de baas. Eerst was deze persoon een werknemer van mij maar nu staat ze ineens boven me. Wat is jullie ervaring hiermee en zou je hier iets aan kunnen doen?
Zeker. Je moet goed werk afleveren, dan krijg je ook promotie, TS.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:29 schreef Seven. het volgende:
Of TS kan het niet verkroppen dat zij beter is in d'r werk en daarom gepromoveerd is.
Dat interesseert niemand wat hoor. TS werkt waarschijnlijk in een callcenter als supervisor en zij is nu middelmanagement geworden of zo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:39 schreef speknek het volgende:
Hangt er vanaf of het de opperbaas is of niet. Zowel heb je pech, zo niet zou je bij zijn baas anoniem kunnen nsben dat hun onethische gedrag de sfeer op de werkvloer onmogelijk heeft gemaakt.
Misschien gaan ze samen op zakenreis. Per slot van rekening moet je 's avonds ook kunnen ontspannen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:42 schreef Sjeenkske het volgende:
een seks, of twee seks? Misschien seksen ze wel iedere week. Wie weet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |