Niet mee eens, behalve dan de karakterontwikkeling de afgelopen seizoenen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gast, get real. HIMYM is een sitcom die gedragen wordt door Barney en soms Marshal en Ted.
Het plot is verder flinterdun en de karakterontwikkeling is gigantisch oppervlakkig en cheesy. Daar moeten ze het echt niet van hebben.
Ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is wel een sitcom, weet je uberhaubt wel wat t betekent
~ http://en.wikipedia.org/wiki/How_I_Met_Your_Motherquote:How I Met Your Mother is an American sitcom [..]
~ http://www.cbs.com/shows/how_i_met_your_mother/about/quote:HOW I MET YOUR MOTHER is a comedy
Je doet nu net alsof HIMYM een soort Breaking Bad is ofzo. HIMYM is gewoon een normale sitcom met een witty manier van verhalen vertellen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Niet mee eens, behalve dan de karakterontwikkeling de afgelopen seizoenen.
En dat vind ik gewoon niet zo. Ik doe helemaal niet alsof het een soort Breaking Bad is, ik vind het gewoon veel meer dan een sitcom. Misschien was mijn formulering 'Het is geen sitcom' foutief want het is bekend als een sitcom, maar naar mijn mening is het gewoon zoveel meer dan slechts een sitcom.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof HIMYM een soort Breaking Bad is ofzo. HIMYM is gewoon een normale sitcom met een witty manier van verhalen vertellen.
Stiekem zijn de kinderen gewoon van één van Barney's slippertjes met Wendy the Waitress maar nam Ted de zorg op zich.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:06 schreef Stefan het volgende:
Zou Ted niet dood kunnen zijn en dat ze een dvd bekijken?
Nee want in het begin van de serie was er af en toe nog interactie tussen Ted en zijn kinderen tijdens het vertellen. Nu worden er gewoon oude opnames van knikkende hoofden van de kids bij gezet omdat het anders te veel opvalt dat hij al 8 jaar aan het vertellen is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:06 schreef Stefan het volgende:
Zou Ted niet dood kunnen zijn en dat ze een dvd bekijken?
De reactie als ze bij de moeder komen hebben ze ook al opgenomen 6 jaar terug ofzoquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Nee want in het begin van de serie was er af en toe nog interactie tussen Ted en zijn kinderen tijdens het vertellen. Nu worden er gewoon oude opnames van knikkende hoofden van de kids bij gezet omdat het anders te veel opvalt dat hij al 8 jaar aan het vertellen is.
Vind het toch jammer dat ze nooit gewoon een hele rits van zulke shots hebben opgenomen. Nu hebben die kids al 5 jaar dezelfde outfit aan, steeds enkel de outfit uit één specifieke aflevering uit seizoen 1.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Nee want in het begin van de serie was er af en toe nog interactie tussen Ted en zijn kinderen tijdens het vertellen. Nu worden er gewoon oude opnames van knikkende hoofden van de kids bij gezet omdat het anders te veel opvalt dat hij al 8 jaar aan het vertellen is.
Yup, heb ik ook gehoord. Enkel de kinderen, de cameraman en de schrijvers waren bij de opnames en weten hoe dat ging.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
De reactie als ze bij de moeder komen hebben ze ook al opgenomen 6 jaar terug ofzo
HIMYM S08E21quote:
De 21ste aflevering van seizoen 2 heette Something Borrowed en de 22ste van seizoen 2 heette Something Blue, dus mooi dat die continuity al die jaren wel bewaard isquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
HIMYM S08E21
Romeward Bound
2013-04-16 02:00
HIMYM S08E22
The Bro Mitzvah
2013-04-30 02:00
HIMYM S08E23
Something Old
2013-05-07 02:00
HIMYM S08E24
Something New
2013-05-14 02:00
Hiermee ben je toch niet serieus te nemen? Het is wel een sitcom. Dat met die moeder is de rode draad door het verhaal, maar door de langzame progressie daarin staat de vriendengroep meer centraal.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
For the last and final time: How I met your mother is geen sitcom. Het is het verhaal van een man die vertelt aan zijn kinderen hoe hij hun moeder heeft ontmoet.
Dat gaat hand in hand. En zoveel ontwikkelingen in het plot zijn er ook weer niet. Niet meer of minder dan bij menig andere sitcom althans.quote:De serie wordt niet gedragen door de grappen, maar door zijn karakters en ontwikkelingen in de plot.
Ah, kijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dat vind ik gewoon niet zo. Ik doe helemaal niet alsof het een soort Breaking Bad is, ik vind het gewoon veel meer dan een sitcom. Misschien was mijn formulering 'Het is geen sitcom' foutief want het is bekend als een sitcom, maar naar mijn mening is het gewoon zoveel meer dan slechts een sitcom.
Precies, voel dat er een fittie tussen Barney en Ted opkomt mbt Robin.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:39 schreef AJ1987 het volgende:
Ik denk dat dat stukje van 'I'm marrying Robin, not you' vond dat ook maar raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |