Deense bagger? Een van m'n favo's dit jaar.quote:Op zondag 7 april 2013 15:02 schreef Cee het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst alle inzendingen van de eerste halve finale bekeken -- ik kende alleen de inzending van Nederland en Ierland.
Onze kansen schat ik na al dit kabaal ineens hoger in maar tegelijkertijd lees ik dat de Deense, Oekraïense en Oostenrijkse bagger best hoge ogen gooien dus ben ik weer ronduit verward.
Is ook zo. Anouk heeft weinig/geen act, maar da's eigenlijk ook weer een act op zichquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
joh, ik denk echt dat we zullen moeten wachten tot volgende week. een paar nummers staat wel vast maar ik heb echt het idee dat alles valt of staat met een goede act
Ja, het is spannend. Bookmakers veranderen ook steeds.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook zo. Anouk heeft weinig/geen act, maar da's eigenlijk ook weer een act op zich![]()
Past wel bij het nummer. Of dat goed gaat vallen bij degenen die normaal van glittercircus hoduen is de vraag.
Het blijft erg spannend iig
Daarentegen vind ik dat we de stemmen van de Grote Landen wel mee hebben dit keer. De UK, Italië, die houden wel van dit soort nummers. En we hebben onze Vlaamse vrinden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
Helemaal eens.
Alleen is ze daarin in deze halve finale lang niet de enige die dat doet. Een vrouw, een ballad en een rustige act. Daar zijn er meer van...
Als ze in de tweede halve finale had gestaan, had ze het met twee vingers in de neus gegarandeerd gehaald. Denk ik
De aller- allereerste seconde keek 'ie in de camera. Als een doodsbang hertje. Om er daarna alles aan te doen om de camera te ontwijken....quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:46 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, waar de 3Js in faalden (vond ik) was NUL OOGCONTACT met de camera. Geen seconde, volgens mij. Dus dan pak je de thuiskijkers echt totaal niet.
Anouk had tijdens de repetities hetzelfde probleem. De cameraman moest na twee keer repeteren zeggen dat ze toch écht af en toe in de camera moest kijken...
Ah ja! Dat was al 1 seconde meer dan dat Anouk het deed tijdens de repetitiequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De aller- allereerste seconde keek 'ie in de camera. Als een doodsbang hertje. Om er daarna alles aan te doen om de camera te ontwijken....
En Denmarken en Zweden, die Anouk al best goed kennenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarentegen vind ik dat we de stemmen van de Grote Landen wel mee hebben dit keer. De UK, Italië, die houden wel van dit soort nummers. En we hebben onze Vlaamse vrinden.
Maar in Duitsland wonen ook 3x zoveel mensen, en Cascada is natuurlijk al best bekend, ook in Oost-Europa. Maar Anouks repetitie heeft al wel gewoon meer dan 100.000 viewsquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:53 schreef Greys het volgende:
Wat me tegenvalt is dat er relatief weinig clicks op Anouk d'r youtube zijn, vergeleken met andere top-tieners bij de bookies. Dus dan zou je denken dat het ze toch niet genoeg aantrekt om vaak te luisteren. Of zie ik dat verkeerd?Die meuk van Duitsland heeft bv echt veel en veel meer views op youtube.
Het aantal inwoners van het land zelf zou toch niet zoveel uit moeten maken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:55 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Maar in Duitsland wonen ook 3x zoveel mensen, en Cascada is natuurlijk al best bekend, ook in Oost-Europa. Maar Anouks repetitie heeft al wel gewoon meer dan 100.000 views.
Tot nu toe is alleen de repetitie van Oekraïne beter bekeken. Dus dat vind ik best netjesquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het aantal inwoners van het land zelf zou toch niet zoveel uit moeten maken?Het zouden toch juist de mensen uit andere landen (die op je kunnen stemmen) moeten zijn die tellen? Maar misschien heb je wel gelijk hoor, ik hoop het
En die repetitieviews, hoe is dat in verhouding met andere landen, bv repetitieviews van Oekraine?
Ok dat klinkt goed jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:58 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Tot nu toe is alleen de repetitie van Oekraïne beter bekeken. Dus dat vind ik best netjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |