In het België topic staat een versie dat ie het live zingt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Na alles één keer beluisterd te hebben denk ik dat Oostenrijk, Denemarken, Rusland, Oekraïne, Nederland, Wit-Rusland en Moldavië om naar de finale te gaan bijzonder kansrijk zijn, Estland, Kroatië en Cyprus kansloos, en er van Slovenië, Montenegro, Litouwen, Ierland, België en Servië drie doorgaan.
Wil. Je. Mij. Dat. Nóóit. Meer. Aandoen. !!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
In het België topic staat een versie dat ie het live zingt.
Ik denk dat je daarna België bij de kanslozen gooit
Als ik het niet zou doen, werd ik hier gelynchtquote:Op zondag 31 maart 2013 00:31 schreef Greys het volgende:
Ik ben wel heel blij dat Maarten-Pieter Nederland in zijn finalisten voorspelt.
Want die is altijd heel goed in het voorspellen![]()
Neeeeeeeeeeeequote:Op zondag 31 maart 2013 00:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Als ik het niet zou doen, werd ik hier gelyncht
Ja, dat denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee
Denk je écht dat ze er bij zit?
Zonder lynchgevaar? (Er zijn er zat die het niks vinden, die leven ook nog)
Jaaaaa, OMG, dat gekrijsquote:Op zondag 31 maart 2013 00:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
(Oh wat hebben we in de huiskamer trouwens plat gelegen tijdens dat nummer![]()
)
En buurman heeft alle andere best goede ballads ook al gehoord waar ze bij in de halve finale staat?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:30 schreef APK het volgende:
Buurman denkt dat het kans heeft om te winnen vanwege de vakjury
Maar ze zit in de eerstequote:Op zondag 31 maart 2013 11:17 schreef ato het volgende:
Ik heb de tweede halve finale gisteren op de achtergrond gedraaid en liedje van Anouk valt echt op.
quote:Yeah...Ukraine's song isn't anything like up-tempo. TBH I think Netherlands got screwed more than any other country in the draw.
Hij ook alquote:Op zondag 31 maart 2013 01:30 schreef APK het volgende:
quote:Op zondag 31 maart 2013 11:34 schreef Greys het volgende:
Iemand van het buitenlandse forum (geen Nederlander) over de startvolgorde:
[..]
Nah, valt wel mee hoor. Het is lekker rustig na Oekraïne, en omdat het voor de pauze is valt het wel op. Ook is het echt een ander soort ballad dan Rusland.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:34 schreef Greys het volgende:
Iemand van het buitenlandse forum (geen Nederlander) over de startvolgorde:
[..]
Winnen bij de vakjury zou best eens kunnen. Bij de televoters vind ik het zeer onwaarschijnlijk. Top 10 bij de televoters in totaal is al heel wat.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:30 schreef APK het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |