Welke nummers vind jij goed dan bij deze eerste halve finale?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:28 schreef Cyan9 het volgende:
Dat is persoonlijk natuurlijk, ik vind het ook niet een heel sterk jaar, maar er zitten wat mij betreft goede nummers tussen
Denemarken, Oostenrijk, Nederland (quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:33 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Welke nummers vind jij goed dan bij deze eerste halve finale?
Zelf vind ik Denemarken en Montenegro
Ik gun het Nederland wel om naar het finale te gaan maar ik zie dit niet gebeuren met dit lied ,verder denk ik dat Denemarken dit jaar 1e zal eindigen en hoop ik dat Montenegro een keer naar het finale gaat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Denemarken, Oostenrijk, Nederland () en Moldavië staan wel bij m'n beste 10 nummers overall
En daarnaast zijn er nog wel enkele nummers die ik niet slecht vind, maar ook niet geweldig..
Ik zou het leuk vinden als Montenegro er door komt, gewoon omdat wij Nederlanders prima weten hoe frustrerend het is om telkens te stranden in de halve finalequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:39 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ik gun het Nederland wel om naar het finale te gaan maar ik zie dit niet gebeuren met dit lied ,verder denk ik dat Denemarken dit jaar 1e zal eindigen en hoop ik dat Montenegro een keer naar het finale gaat.
Ik zal het wel leuk vinden maar ik denk dat ze weinig kans maken wegens jury die stemmen liever op wat anders denk ik .quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als Montenegro er door komt, gewoon omdat wij Nederlanders prima weten hoe frustrerend het is om telkens te stranden in de halve finale
Euphoria was gewoon euforisch. Zelf mensen die er normaal gesproken niet naar zulk muziek luisteren, kunnen niet zeggen dat het slecht was. Het nummer deed z'n naam gewoon eer aan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
De jury heeft ook allemachtig veel punten voor Euphoria neergegooid toch?
Da's niet bepaald een ballad.
Tis wel lastig hoor idd, maar de jaren vóór de jury waren wij ook weer niet blij omdat er toen eigenlijk alleen maar van die kermisherrie in de finale kwam.
Dat denk ik ook wel, maar dat is niet omdat het zo'n vreselijk sterk nummer is, het is gewoon minder zwak dan de rest.quote:Op woensdag 20 maart 2013 05:50 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Nederland een redelijk grote kans heeft
Dat dus. In het jaar van Glennis Grace zat Glennis midden in een rits ballads, afgesloten door het fantastische lied van Israel en die trok vervolgens vrijwel alle stemmen naar zich toe... vaak is hetgeen wat mensen als laatste horen toch meer aansprekend, zeker in een rijtje met soortgelijke liedjesquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
Je kan volgens mij beter aan het einde van dat blokje ballads zitten dan aan het begin of ertussenin.
Het is geen lotingquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:52 schreef TheArt het volgende:
Dit vind ik niet eens een heel verkeerde loting.
Ik hoor nu de liedjes voor het eerst ( en Ja ik heb Anouk's nummer nu ook pas echt goed beluisterd en helemaal afgeluisterd!)quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:14 schreef Greys het volgende:
Oh god, Denemarken is de favoriet, dan twee heel goede ballads en dan Anouk ook gewoon echt, achter elkaar
Rusland is een heel ander soort ballade en komt na de topfavoriet Denemarken. Oekraine een ballad? Ik vind dat helemaal geen ballad eigenlijk. Ook niet echt popquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:10 schreef Greys het volgende:
De volgorde van starten:
First Semi-Final
Austria
Estonia
Slovenia
Croatia
Denmark
Russia
Ukraine
The Netherlands
Montenegro
Lithuania