Nee hoor. Ik ben sowieso niet haatdragend, dat vind ik zo een onzin, een stad of een club hatenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Proberen of er nog iemand hapt?
Yup! En ook alleen refereren aan 020 of 010......quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben sowieso niet haatdragend, dat vind ik zo een onzin, een stad of een club haten
Origineel natuurlijk. OF deze:quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Speedo-drager het volgende:
Hmm zouden jullie monopoly origineel kopen, of een versie zoals de godfather versie ik twijfel.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Speedo-drager het volgende:
Hmm zouden jullie monopoly origineel kopen, of een versie zoals de godfather versie ik twijfel.
Hypotheek afsluiten, daar kreeg ik em gratis bij! Goeie deal, toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Speedo-drager het volgende:
PSV vind ik als club niet zo, als ploeg helemaal nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:14 schreef Karina het volgende:
Ik zit maar te sarren, ik vind Feijenoord een mooiere club dan PSV. PSV vind ik zo saai.
Ik heb echt een pleurishekel aan 020quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben sowieso niet haatdragend, dat vind ik zo een onzin, een stad of een club haten
Dat is zo zielig inderdaad. Geen Amsterdam willen zeggen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:16 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Yup! En ook alleen refereren aan 020 of 010......
nee, deze glijd dus ook zo van je oren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:17 schreef EDMAN- het volgende:
Die koptelefoon.. is dat nou gewoon plastic tegen je oor? Niks 'zachts' ofzo?
Die lijkt me ook we ltof maar de Godfather of nightmare before christmass ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Origineel natuurlijk. OF deze:
[ afbeelding ]
nice.quote:
Weet ik niet precies , hier hebben ze het over de sleutelhavenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar was het nou precies? Hadden ze het hier goed gegokt?
Oh dat is heel ergens anders dan wat wij hadden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:25 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Weet ik niet precies , hier hebben ze het over de sleutelhaven
qftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |