Prijs is inmiddels $9 ofzo uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:51 schreef Skiet het volgende:
Heb die ook gekocht voor 1 dollar bij BuyinCoins inclusief verzendkosten
Ja klopt. Nu is de prijs anders. Maar ik heb ze gekocht voor 1 $quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:52 schreef µ het volgende:
[..]
Prijs is inmiddels $9 ofzo uit mijn hoofd.
Knappe prestatie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:52 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja klopt. Nu is de prijs anders. Maar ik heb ze gekocht voor 1 $
Omdat omgerekend zo een $20 vragen voor iets waar ik $1 betaald heb en nu voor $9 te koop staat redelijk absurd is. Ik wijs daar enkel even op.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:53 schreef µ het volgende:
[..]
Knappe prestatie.
En dat is relevant omdat?
En hoe land was de levertijd? TS heeft ze hier in NL liggen en kan ze dus redelijkerwijs binnen een dag of twee naar iemand versturen. Ja, je kan ze ook in hoekieboekieland bestellen maar dan heb je wel een levertijd van 3 weken...quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:55 schreef Skiet het volgende:
[..]
Omdat omgerekend zo een $20 vragen voor iets waar ik $1 betaald heb en nu voor $9 te koop staat redelijk absurd is. Ik wijs daar enkel even op.
Dat lijkt me wel zo eerlijk. Mocht iemand interesse hebben dan kan je ze dus net als de TS gedaan heeft ook voor een stuk minder kopen.
Dat klopt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:57 schreef Diemux het volgende:
[..]
En hoe land was de levertijd? TS heeft ze hier in NL liggen en kan ze dus redelijkerwijs binnen een dag of twee naar iemand versturen. Ja, je kan ze ook in hoekieboekieland bestellen maar dan heb je wel een levertijd van 3 weken...
Nee hoor, wij betalen in China ook nog steeds teveel. Maar bedrijven importeren dit per karton of zelfs container. Dus dan is de stuksprijs gewoon ontzettend laag.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:01 schreef Brench het volgende:
lijkt inderdaad hetzelfde. Vreemd dat NL kan concurreren met Azie..
die hebben een hele partij ingekocht voor een feest, maar ivm de levertijd...laat maar trouwensquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:01 schreef Brench het volgende:
lijkt inderdaad hetzelfde. Vreemd dat NL kan concurreren met Azie..
sukkel..quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:42 schreef plopkweker het volgende:
Handel is niet toegestaan in V&A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |