Het zal een Hard-Dance evenement zijn, die hebben vaak een beetje duistere thema's, haha.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:41 schreef kwiwi het volgende:
Een festival met zo'n logo zou mij niet trekken, maar dat terzijde
Verder: Klik op licensing http://en.m.wikipedia.org(...)symbol.svg#section_1
Kan er zo snel geen juridisch verhaal van maken, maar aangezien er een band is die al decennia lang het wereldwijde bio-hazard logo gebruikt lijkt het mij inderdaad sterk dat het verboden is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Terug naar ONZ aangezien je dat loopt te verkondigen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:48 schreef nattermann het volgende:
Tip van het huis: beveilig je facebook-account en trek je broek eens op.
![]()
Tip van het huis, blijf eens ontopic.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:48 schreef nattermann het volgende:
Tip van het huis: beveilig je facebook-account en trek je broek eens op.
![]()
1. Het antwoord is al gegeven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:54 schreef D-Dave het volgende:
[..]
Tip van het huis, blijf eens ontopic.
Het topic is toch redelijk goed gekozen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1. Het antwoord is al gegeven.
2. Post eerst maar eens in het goede forum voor je bijdehand gaat doen.
Geen idee, ik FOK! mobiel en facebook openen is me teveel werkquote:
Het is een soort gespierde jamie oliver, maar wel mooi afgetraindquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, FOK! mobiel en facebook openen is me teveel werkMaar ik gok zo maar eens van niet
Jamie Oliver is niet mijn type, maar je mag TS hebben hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Het is een soort gespierde jamie oliver, maar wel mooi afgetraind
Het is gwn een kernenergie logo maar dan bewerkt. Art of fighters herft ook zon logoquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[ afbeelding ]
Dominator doet het ook al jaren dus ja waarom niet
twee schedels, daar hebben adam en eva rechten op, SUE EMquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[ afbeelding ]
Dominator doet het ook al jaren dus ja waarom niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |