Nee, dat was een andere.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Is Brent diegene die zat te janken omdat hij beoordeeld wordt op 1 filmpje?
Ja maar er was zo'n jongen geinterviewd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:17 schreef Latert het volgende:
Brent is de hoofdkopschopper met de witte trui
Kutinterview met die jankerdquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar er was zo'n jongen geinterviewd.
Vriendin van Charlie da Silvaquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Barbara Baarsma
Zij is toch een vriendin van Mabel?
Zij zit er al ruim daarvoor hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit hoort bij de plannen meer vrouwen bij de Publieke Omroep neer te zetten.
De advocaat ook, heeft een goede bril uitgekozen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mevrouw heeft een goede visie.
Buma heeft maar één visie en dat is televisie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mevrouw heeft een goede visie.
Binnen 10 jaar op 3.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef arjan1212 het volgende:
Ja natuurlijk nemen ze hem serieus.. die staat op 24 zetels in de peilingen
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef arjan1212 het volgende:
Ja natuurlijk nemen ze hem serieus.. die staat op 24 zetels in de peilingen
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Buma heeft maar één visie en dat is televisie.
Het heeft ze geen windeieren gelegd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Hier werkt Hoffenheim toch al jaren mee :s
Maar ik wil even dit zeggen: Greuter Fuerth heeft een groot probleem!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Hier werkt Hoffenheim toch al jaren mee :s
Ze heeft gewoon groot gelijk over die 'voorspellende waarde' van de groeicijfers.quote:
haha! Wel typisch typetje ja, maar er zitten wel eens goeien tussen hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Dit is echt zo'n lul die net van de faculteit komt rollen en acteert topondernemer te zijn. Ik kots erop.
Ik vrees dat als dit software systeem de toekomst heeft de loopbaan van Piet de Visser hierbij ten einde is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Maar ik wil even dit zeggen: Greuter Fuerth heeft een groot probleem!
Hij had heimwee naar Broodje Piet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Theo had heimwee naar Arnhem, staat dat ook in de statistiek?
En een lekker sjekkie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij had heimwee naar Broodje Piet.
Het blijft altijd een versimpeling van de werkelijkheid hè...quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n professor doctor meester die denkt dat voetbal wiskunde is en op papier gespeeld wordt, maar zo zit de wereld niet in elkaar.
Ja mensen, jullie dachten dat ik onzin aan het vertellen was, maar het was een rullevante post van mij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij PSV hebben ze lang gedacht over Manolev.
Frank voor jou!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Frans de Boer is een domoor volgens deze jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |