abonnement Unibet Coolblue
pi_123930164
Ik kreeg ook een mail over de Easypull, ben benieuwd!
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123933770
quote:
7s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:05 schreef amaranta het volgende:
Laatste veld bij easypull

[..]

:D
Spoilers!
pi_123933962
Same Same hier!
  maandag 11 maart 2013 @ 22:03:43 #54
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_123935529
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:20 schreef amaranta het volgende:
Hmm ff aanmelden bij Trnd dan.
Ik ga dat ook doen :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:41:33 #55
62913 Blik
The one and Only!
pi_123947446
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb een pak van 20 en 14 pakjes van 2.
Lekker willekeurig weer...
pi_123964237
Woei, ik mag Tivall weer testen via Tivalltalk.nl :9 :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_123964323
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
Woei, ik mag Tivall weer testen via Tivalltalk.nl :9 :Y)
Ik ook *O*
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_123965224
Yay mag ook Tivall testen. gratis eten in deze skeere tijden haha.
pi_123965244
Ik ook. *O*
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_123965277
Ik ben ook geselecteerd voor Plenty Easypull. Alleen bij het aanmelden gaven ze aan dat ze enquêtes en logboeken etc bij willen houden, en, "of ik de komende 8 weken daar tijd voor kan nemen"

Wat bedoelen ze daar precies mee? Ik wil best wat enquêtes etc invullen, maar wil niet elke dag volgespamd worden. Wat kan ik verwachten? Dit is de eerste keer dat ik met zoiets meedoe.
pi_123965318
Hoe ging dat vorige keer eigenlijk met Tivall? Je moet het kopen bij de AH en dan krijg je het geld terug gestort? Moet je alle bonnetjes inscannen dan? Of je koopt je gewoon gelijk een paar stuks...?
pi_123966639
Hier ook Tivall testen *O* Weet ook wel aardig wat mensen die ik blij kan maken met bonnen daarvoor :)
pi_123968457
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:07 schreef Kadooosh het volgende:
Hoe ging dat vorige keer eigenlijk met Tivall? Je moet het kopen bij de AH en dan krijg je het geld terug gestort? Moet je alle bonnetjes inscannen dan? Of je koopt je gewoon gelijk een paar stuks...?
Je krijgt het geld terug, je moet een code van je briefje en van de verpakking hebben. Ging via een speciaal systeem, werkte prima :)

Ik mag ook weer!
pi_123983723
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 17:06 schreef Funkel het volgende:
Ik ben ook geselecteerd voor Plenty Easypull. Alleen bij het aanmelden gaven ze aan dat ze enquêtes en logboeken etc bij willen houden, en, "of ik de komende 8 weken daar tijd voor kan nemen"

Wat bedoelen ze daar precies mee? Ik wil best wat enquêtes etc invullen, maar wil niet elke dag volgespamd worden. Wat kan ik verwachten? Dit is de eerste keer dat ik met zoiets meedoe.
Zal wel meevallen hoor. Je bent ook niet verplicht om aan alles mee te doen.

Ik heb nu Tempo, Finish en Tivall :o
Spoilers!
pi_124128926
Woei; nazending van Vitalu on the go crackers, wat een verrassing :o :D Grote doos :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_124128948
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:20 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ik mag dus wel Tempo testen, maar mag niet meedoen met de Plenty Easypull. :P
Ik heb Tempo, en kreeg gister een uitnodiging van Plenty, ben benieuwd of ik mee mag doen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_124128959
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb Tempo, en kreeg gister een uitnodiging van Plenty, ben benieuwd of ik mee mag doen.
Ik kreeg dus ook gisteren nog een uitnodiging :)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124128994
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:14 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ik kreeg dus ook gisteren nog een uitnodiging :)
Ah! Zou wel tof zijn, lijkt me best een fijn ding ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_124129013
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah! Zou wel tof zijn, lijkt me best een fijn ding ^O^
Mij ook! :Y

Ben benieuwd of ik ook alsnog iets van Vitalu hoor, vage (re)acties waren dat :N
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124129090
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:16 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Mij ook! :Y

Ben benieuwd of ik ook alsnog iets van Vitalu hoor, vage (re)acties waren dat :N
Er zit een brief bij waarin ze vertellen dat ze geen concrete datum konden geven, vandaar dat ze niks gezegd hebben over een verzending. Begrijpelijk wel.
Maar er waren al veel mensen weer boos in de pen geklommen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_124129161
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:19 schreef Pisces29 het volgende:

Er zit een brief bij waarin ze vertellen dat ze geen concrete datum konden geven, vandaar dat ze niks gezegd hebben over een verzending. Begrijpelijk wel.
Maar er waren al veel mensen weer boos in de pen geklommen.
Maar kreeg je dit dan na de mail dat er géén Vitalu meer te vergeven was, terwijl het maanden terug al wel was toegezegd? Of haal ik dan 2 acties door elkaar? :P

Ach ja, boos ben ik niet, alleen hou er niet van als dingen niet goed georganiseerd zijn ;) Afwachten maar. :) Jij veel plezier ermee iig :Y
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124129227
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Maar kreeg je dit dan na de mail dat er géén Vitalu meer te vergeven was, terwijl het maanden terug al wel was toegezegd? Of haal ik dan 2 acties door elkaar? :P

Ik twijfel nu of ik die mail heb gekregen, volgens mij wel (afgelopen week, of de week ervoor?).

Ik heb het idd lang geleden ingevuld en dacht niks te krijgen omdat ik bij het invulvenster problemen had met het invullen van gegevens (iets van het huisnummer), hij wilde het niet versturen, en daarna kreeg ik dus die mail.
En nu dus het pakket. Ik hoop dat jij hem ook nog krijgt!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 17 maart 2013 @ 05:19:25 #73
187510 IrCute
Americunt
pi_124153896
Iemand ervaring met garantie via buzzer? Ik heb eind 2011 meegedaan aan de philips flexcare + campagne en mijn tandenborstel heeft het nu begeven.. Ik heb echter geen garantiebewijs. De enige email die ik heb is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebeurd ook net als ik naar de USA ben verhuisd natuurlijk :( :(
pi_124154425
Gewoon een mailtje aan de klantenservice van Philips sturen met je vraag en wanneer je precies aan de actie hebt deelgenomen. Volgens mij is er normaal 2 jaar garantie, of niet?

Ik weet dat het helemaal in het begin een issue was, toen je tandenborstels via Buzzer kon overnemen en toen kreeg je een brief van Buzzer als een soort garantiebewijs, nu kun je misschien ook je rekeningafschrift gebruiken?

Ik had via Buzzer ooit een epilator die net buiten de garantie stuk ging, er was volgens mij maar een tandwiel versleten, maar dat konden ze toen niet als reserveonderdeel opsturen, ze konden mij wel 20% korting geven op een nieuwe epilator in hun webshop... ja daaaag, ik koop nog eens dezelfde epilator, waarvan ik weet dat die snel stuk gaat....
pi_124154464
Oh en natuurlijk hier laten weten of het gelukt is, denk dat wel meer mensen het interessant vinden, omdat je steeds vaker voor dure dingen via Buzzer of Insider moet betalen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')