Je hebt 50% kans op ja en je hebt 50% kans op neequote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:55 schreef Funkel het volgende:
Ingeschreven voor Plenty en Vanish.. Hopen dat ik mee mag doen.. Voor t eerst dat ik me inschrijf. Wat zijn de kansen eigenlijk?
Dat is niet helemaal waar. De kans is afhankelijk van het aantal mensen dat zich aanmeldt en het aantal mensen dat mee mag doen. Volgens mij is de kans op ja vaak kleiner dan 50%quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt 50% kans op ja en je hebt 50% kans op nee.
Dat is toch logisch, anders worden bepaalde producten nooit getest door de mensen, het draait niet alleen om het gemak voor de mensen die het mogen testen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:23 schreef Zana het volgende:
beetje stom dat je niet uit alle Tivallproducten mag kiezen als Insider, staat maar heel klein op de Flyer (wel iets groter in het boekje)
Welke campagne? Tivall? Die kwam bij mij heel netjes aan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg net de envelop van Insiders. Mijn hemel hoe dat ingepakt is. Beide kanten van het pakje zijn nagenoeg open.
Wel een erg leuke inhoud!
Ja van Tivall, allebei kanten van het karton zaten echt helemaal open. Misschien is hij bij de postsortering geopend, dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Welke campagne? Tivall? Die kwam bij mij heel netjes aan.
Ik vind het juist wel grappig dat we heel specifieke dingen van Tivall moeten proberen. Bij de vorige campagne mocht ik ook meedoen en ik had anders nooit de tuinkruidenpate geprobeerd. Nu koop ik m regelmatig.
Idem hier! Jammerquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:35 schreef manda-rijn het volgende:
Uitgeloot voor plentyen deze had ik juist erg graag willen testen ivm de smeerkatten.
Volgende keer maar de gele kanarie proberen!
Dat!quote:
Ik ben ingeloot, dus ja!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:13 schreef douche-eendje het volgende:
En de kanarie verhoogt de kans aanzienlijk....
Ik heb net bij vanish ingevuld.quote:
Ik mag ook niet meedoen. Ik heb al nauwelijks tijd om Tempo, Tivall en Finish te wommen. Wat een luxe-probleemquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
Verdorie, ik moet die kanarie ook maar eens van stal halen
Nee, serieus, ik denk dat het ook ietwat vreemd is om in 2 weken 2 dingen te mogen testen.
hier bestaat het vermoeden dat de motivatie die je moet geven tijdens het inschrijven niet ertoe doet en dat heeft iemand uitgeprobeerd door iets over een gele kanarie te schrijven....en wel mocht mee doen....quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:33 schreef Funkel het volgende:
Ben ik dom als ik vraag wat een gele kanarie in dit geval betekent?
dacht het wel hoor..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:02 schreef Yesse het volgende:
Krijg je voor The Insiders normaal ook emails? Ik heb hier nog helemaal geen mailtjes ontvangen (ook niet in SPAM) terwijl mn emailadres wel klopt..
Ik had hem gister binnen, anderen al eerder, volgens mij zit er ook wel flink wat verschil in. Ik hoop dat jouwe morgen komt!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:11 schreef Zo-is-dat het volgende:
Opnieuw purina one testen, ik heb me weer ingeschreven, en ik schijn ook een gele kanarie te hebben!
Ps. Heeft iedereen zijn/haar Tivall pakketjes al binnen? Ik nog niet jammer genoeg
Je zou het toch gewoon in plaats van kipblokjes of gehakt in je normale wokgerecht kunnen gebruiken? Ik gebruik het zelf nooit, want ik vind het te duur, maar vega-vrienden gebruiken het zo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben mijn boodschappenlijst aan het maken en ik kan nog niet echt iets bedenken met Tivall. Ik eet het wel maar dan meer de burgers, nooit wokblokjes of vegagehakt ofzo.
Ditquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je zou het toch gewoon in plaats van kipblokjes of gehakt in je normale wokgerecht kunnen gebruiken? Ik gebruik het zelf nooit, want ik vind het te duur, maar vega-vrienden gebruiken het zo.
Hier maak ik de wokblokjes regelmatig gewoon als vervanger voor een stukje vegetarisch vlees, ik ben er dol op, vooral die grootste blokjes, al twijfel ik of die wel wokblokjes hetenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben mijn boodschappenlijst aan het maken en ik kan nog niet echt iets bedenken met Tivall. Ik eet het wel maar dan meer de burgers, nooit wokblokjes of vegagehakt ofzo.
Als ik ze vergelijk met de vegetarische slager vind ik die van DVS veel lekkerder. Vond het gehakt ook een beetje tegenvallen gisteren, het is ineens zo gekruid? Of ik ben niet meer gewend aan de prefab kruidenmelange.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:48 schreef Zana het volgende:
Tivall is volgende week ma t/m woe! bij de ah met 50 % korting volgens de folder (voor wie nog niet gekocht heeft)
hoe smaken de spekreepjes?? ik stond er vandaag mee in mijn handen, maar het zag er echt zo vies uit, ben dus voor het "gehakt" gegaan
Als je je geld terugkrijgt maakt dat toch niet uit?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:48 schreef Zana het volgende:
Tivall is volgende week ma t/m woe! bij de ah met 50 % korting volgens de folder (voor wie nog niet gekocht heeft)
hoe smaken de spekreepjes?? ik stond er vandaag mee in mijn handen, maar het zag er echt zo vies uit, ben dus voor het "gehakt" gegaan
Klinkt heerlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga uiteindelijk deze week de gegrilde stukjes of wokblokjes eten in een bloemkool-korma. En het gehakt in gevulde paprika's met geitenkaas en champignons. Voor de week na deze staan er fajita's op het menu met wokblokjes of gegrilde stukjes.
Damn, daar had ik graag aan mee willen doen. Die dingen gaan hier als een tiet!quote:Op zondag 24 maart 2013 17:00 schreef amaranta het volgende:
Easy plentypull is er! Er zitten maarliefst 3 van die dingen in!!
Dat is liefquote:Op zondag 24 maart 2013 18:02 schreef amaranta het volgende:
Als je dichterbij had gewoond had je er een mogen 'testen' namens mij.
quote:
Net bij de AH geweest. Balletjes, groenteballetjes, falafel.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:22 schreef Zana het volgende:
Tivall---> aanbieding bij de ah zijn misschien alleen de balletjes..er stond "diverse varianten" in de folder, maar op een ander forum schreef iemand dat het niet op alles was
niemand plakt zo'n ding op zn aanrecht. is dat iets spaans?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:11 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het wel een vrij lomp ding.
En wij hebben een geborsteld aanrecht, dus niet glad, en echt kleven doet hij niet op het aanrecht.
Er zit een soort van plakding aan de onderkant. Een soort zuignap. Dat is het hele idee erachter.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
niemand plakt zo'n ding op zn aanrecht. is dat iets spaans?
owh fuuuu verpakking weggegooid. Nou ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:17 schreef Zana het volgende:
je moet een deel van de streepjescode invullen, dus denk dat ze het zo merken
de gegrilde stukjes waren lekker, het gehakt ging ook
ik vind het alleen best wel duur in verhouding met echt vlees, dus voor een niet-vegetarier die een beetje op zijn budget moet letten is het goedkoper om vlees te kopen, maar ik ga het zeker nog een keertje kopen
Ja, maar krijg je dan een error op de site dat je het verkeerde vlees gekocht hebt?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:17 schreef Zana het volgende:
je moet een deel van de streepjescode invullen, dus denk dat ze het zo merken
Hier ook. Ik denk dat het Oxy Action is? Heb me wel ingeschreven maar nog geen winnaarsmail van The Insiders ontvangen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan een pakket van Insiders bij Kiala ophalen, krijg ik net via de mail te lezen, maar ik heb geen idee wat er komt?
Nee, die zijn 2 keer aan de deur bezorgd, dat komt niet via een Kiala-punt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:58 schreef Troel het volgende:
Even op de doos kijken wat er in zit dan
Zou het niet nog een doos met crackers zijn
Ik twijfel of het dat idd zou kunnen zijn, ik kreeg een bericht dat ik niet mocht testen, maar volgens mij was dat van trnd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:00 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hier ook. Ik denk dat het Oxy Action is? Heb me wel ingeschreven maar nog geen winnaarsmail van The Insiders ontvangen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan een pakket van Insiders bij Kiala ophalen, krijg ik net via de mail te lezen, maar ik heb geen idee wat er komt?
Ik ook!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had ook zo n mail en heb t net opgehaald.......vanish en mega veel.zes grote bussenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook geen mail / reactie gehadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:01 schreef Mirjam het volgende:
maar niemand heeft nog vanish-mailtjes gehad ofzo?
ik heb me wel ingeschreven maar mag vast niet meedoen, ik ben echt nopg nooit uitgekozen
Hier ook freaking 5 flessen! Proberen ze mij iets duidelijk te maken daar bij de Insiders!?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:33 schreef Pisces29 het volgende:
Woei, pakket bleek idd van Vanish, 5 flessen![]()
Ik heb vanmiddag ook een mail gekregen. Jammer dat ik hem nu pas open, het Kiala punt is nu natuurlijk gesloten. Maar ik heb wel een idee wat er in zitquote:
Ze kunnen het bij Vanish kennelijk missen. 10.000 mensen doen mee en allemaal zulke pakkettenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:18 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Hier ook freaking 5 flessen! Proberen ze mij iets duidelijk te maken daar bij de Insiders!?
Hoe grappig dat er ook een t-shirt bij doen :-)
[ afbeelding ]
Vergeet niet de vloer ermee te dweilen!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze kunnen het bij Vanish kennelijk missen. 10.000 mensen doen mee en allemaal zulke pakketten
En dat t-shirt is ideaal. Ik heb al een stuk of 10 vlekken gemaakt op het t-shirt, als hij nog wat voller is ga ik het in laten werken en kijken hoe het daarna uit de was komt.![]()
Shit, kan dat ook? Heb ik net gedaan terwijl ik al die flessen al in huis had. Ik dacht dat je er alleen mee kon wassen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Vergeet niet de vloer ermee te dweilen!
Ik las het zo dat troel bedoelde om met t T-shirt eerst te dweilen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:32 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Shit, kan dat ook? Heb ik net gedaan terwijl ik al die flessen al in huis had. Ik dacht dat je er alleen mee kon wassen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:35 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ik las het zo dat troel bedoelde om met t T-shirt eerst te dweilen?
quote:
ik had m ook pas net hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |