Leef je uitquote:Op maandag 11 maart 2013 20:14 schreef starla het volgende:
[..]
Brakke bas. Eentonig. Zanglijnen vind ik ook niet zo mooi. Gitaar klinkt zéér dissonant, waarschijnlijk de bedoeling maar niet helemaal mij ding.
De baslijn zélf is wel mooi. Een mooi subject voor een fuga. Zal ff kijken of ik dit nummer kan pimpen tot een mooie fuga
Lijkt me wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 goeie nodig dus dat moet wel goed komen
Ben nu bezig met de clichématige modulatie naar de relatieve mineur (G# mineur)quote:
Bikkelharde reacties heb jij altijdquote:Op maandag 11 maart 2013 20:14 schreef starla het volgende:
[..]
Brakke bas. Eentonig. Zanglijnen vind ik ook niet zo mooi. Gitaar klinkt zéér dissonant, waarschijnlijk de bedoeling maar niet helemaal mij ding.
Wel eerlijk, dat mag ik wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Bikkelharde reacties heb jij altijd.
Stiihiille nachttt heeiilige nachttt, gespeeld door iemand met 0 gevoel voor timing. Daar deed het eerste stukje me aan denkenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:22 schreef starla het volgende:
Ok, crappe wav file. Die viooltjes klinken niet bijster lekker, maar ik had zoiets van het nummer gemaakt:
Fuga2 by STARLA
Begint in B majeur dan F# majeur dan B majeur dan G# mineur eindigend op G# majeur.
En dan lekker verder, maar ga zo slapen, beginnetje is er al!
Nu je het zegt!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stiihiille nachttt heeiilige nachttt
niet over maar wel de polytune in bezetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Heeft er hier toevallig iemand een stage tuner liggen?
Hoezo dat, eerste is verleden tijd, dus dan zou hij het alleen na de show aan mogenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:25 schreef brother52 het volgende:
Ik zou die eerste veranderen in 'Yes, it had to be this loud' of 'Yes, it's supposed to be this loud'.
It's staat voor zowel it is als it hasquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:13 schreef brother52 het volgende:
Die eerste is een typefout, moet natuurlijk 'has' zijn.
'It's got to be this loud' is volgens mij geen goed Engels.
Beide keren is het geen goed Engelsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
It's staat voor zowel it is als it has
Hmm, nu ga ik twijfelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Beide keren is het geen goed Engels
quote:1 meaning: obligation, certainty
We can use have (got) + infinitive to talk about obligation: things that it is
necessary for us to do.
It has got to be this loud is prima Engels. En je mag dat prima afkorten tot it's got...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Beide keren is het geen goed Engels
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:55 schreef brother52 het volgende:
Maar in de present continuous form mag je toch juist geen 'have got to' gebruiken?
Volgens mij (en dit videootje) mag je in de present form, willekeurig welke wijs, 'got to' wel gebruiken. In verleden en toekomstige tijd niet. Maar fraai is het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:01 schreef brother52 het volgende:
Daar gebruiken ze het niet in de present continuous form.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |