Succes. Ik bel het OM vastquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:59 schreef ocho het volgende:
In sommige landen moet je ook op het zebrapad rennen voor je leven.
Hier in Nederland gaan ze expres langzaam oversteken, voortaan bij treuzelaars ook maar wat gas geven, en een cam in mijn auto plaatsen.
Heel apart inderdaad. Kan me niet voorstellen dat men dat bij elke inhaalmanoevre doetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom gaan ze hem allemaal voorbij en dan vol in de rem?
Hoe vaak ze dat hier op de snelweg doen, inhalen en dan vlak voor je 110 gaan rijdenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:24 schreef Platina het volgende:
Hoe rijden die mensen ook, invoegen en dan gelijk op de remmen gaan.
Maar dat is toch een hele grote gok, of is er maar een kleine minderheid met dashcams?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:21 schreef Casos het volgende:
Al een paar keer gezegd, verzekering, proberen geld te krijgen, doordat degene die achterop rijdt doorgaans fout zal zijn. Maar dan komt die dashcam dus mooi roet in het eten gooien
Fantastisch dit.
Het worden er steeds meer door deze praktijken. Maar nog lang niet iedere Rus heeft een dashcamquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:27 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar dat is toch een hele grote gok, of is er maar een kleine minderheid met dashcams?
yup, lees die reacties nu inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:21 schreef Casos het volgende:
Al een paar keer gezegd, verzekering, proberen geld te krijgen, doordat degene die achterop rijdt doorgaans fout zal zijn. Maar dan komt die dashcam dus mooi roet in het eten gooien
Fantastisch dit.
Maar wel met een rammelbak van 50 euroquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:17 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Dashcam plaatsen en op naar Rusland.
Dat geloof ik niet. Bijna alle filmpjes laten het moment zien als de bus weer wil invoegen vanuit een bushalte. Ik neem aan dat ze daar ook gewoon de regel hebben dat je bussen voorrang moet geven. Alleen doet niemand dat. Dus de buschauffeur prakt, geheel terecht, gewoon zijn bus ervoor en dwingt mensen om te remmen. Die vinden dat niet leuk, halen de bus in en doen een remactie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:21 schreef Casos het volgende:
Fantastisch dit.
Als dat de manier is waarop iemand in het verkeer met de rest omgaat dan verdien je het gewoon om een bus achter in je nek te krijgen. Wie gaat er nou een hele buslading passagiers verwonden (het gebrek aan gordels zorgt er immers voor dat die als projectielen door de bus heen vliegen) alleen maar om een punt te maken aan iemand die je waarschijnlijk nooit meer van je leven gaat tegenkomen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:44 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Bijna alle filmpjes laten het moment zien als de bus weer wil invoegen vanuit een bushalte. Ik neem aan dat ze daar ook gewoon de regel hebben dat je bussen voorrang moet geven. Alleen doet niemand dat. Dus de buschauffeur prakt, geheel terecht, gewoon zijn bus ervoor en dwingt mensen om te remmen. Die vinden dat niet leuk, halen de bus in en doen een remactie.
Weet bijna zeker dat dit geen verzekeringsfraude is maar gewoon terugpakken van de buschauffeur door hem even te laten remproeven. Alleen jammer dat de buschauffeur gewoon doorkachelt.
Als je nou een vrachtwagen bent, en je doet een remactie voor een mini, ja dan leert de mini het wel af. Met je mini voor een bus remmen is gewoon best dom.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:44 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Bijna alle filmpjes laten het moment zien als de bus weer wil invoegen vanuit een bushalte. Ik neem aan dat ze daar ook gewoon de regel hebben dat je bussen voorrang moet geven. Alleen doet niemand dat. Dus de buschauffeur prakt, geheel terecht, gewoon zijn bus ervoor en dwingt mensen om te remmen. Die vinden dat niet leuk, halen de bus in en doen een remactie.
Weet bijna zeker dat dit geen verzekeringsfraude is maar gewoon terugpakken van de buschauffeur door hem even te laten remproeven. Alleen jammer dat de buschauffeur gewoon doorkachelt.
"het is wachten tot je met zon 'inhaalactie' de verkeerde treft die niet voor je wijkt'quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:24 schreef Mgolovic het volgende:
Vind het inderdaad ook lang niet altijd een terecht actie, hij doet het er regelmatig gewoon om.
Wachten op het moment dat hij bij de verkeerde persoon gas bij geeft.
Had ik maar een bus, deed ik het ook, ervoor gooien? DAG KUTAUTOJEquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:33 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Ik zie het in deze filmpjes regelmatig gebeuren dat iemand de bus voorbij komt en dan vol in de remmen gaat. In Nederland dien je dan zelf ook te remmen, maar als ik het aantal keren zie, vermoed ik dat de gemiddelde rus er een meer agressieve rijstijl op na houdt, waarbij men inderdaad elkaar expres afsnijd. In die context heeft de chauffeur gelijk dat hij het remmen weigert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |