PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Voor zover ik weet wordt Flash nog altijd standaard meegeleverd, maar wordt het niet meer geüpdate door Adobe.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:07 schreef Aldo-MC het volgende:
Flash is niet standaard je moet hem dan wel eerst rooten waardoor je garantie vervalt.
In dat geval is Apple gedoemd ten onder te gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
NWS / 'Consument is Apple beu'
En nee. AppleTV is al geflopt omdat het te laat kwam. Nu willen ze weer horloges gaan maken dat kan nog even een hype opleveren.
Maar het is A niet hip meer en B te duur om te kunnen concureren met andere merken, die vaak ook betere prestaties leveren en een groter scherm hebben.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wordt Flash nog altijd standaard meegeleverd, maar wordt het niet meer geüpdate door Adobe.
quote:Sinds 15 augustus 2012 is Adobe Flash niet langer te downloaden uit de Google Play Store. Sinds Android 4.1 Jelly Bean is Flash dan ook niet langer ondersteund door het besturingssysteem.
dus wordt ook niet meer meegeleverd?quote:
nee ik rijd geen autoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus wordt ook niet meer meegeleverd?
Anders kan je sowieso wel ergens een apk vandaan halen en Flash alsnog installeren.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
alvast wat inkopen gedaan
[ link | afbeelding ]
Je kan idd gewoon die .apk downloaden alleen is het officieel niet meer compatibel en je krijgt geen beveiligingsupdates meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus wordt ook niet meer meegeleverd?
Anders kan je sowieso wel ergens een apk vandaan halen en Flash alsnog installeren.
O? Ik kan gewoon apk's van buiten de Store installeren door een vinkje te zetten bij instellingen. Weet niet of dat ook kan met Flash. En anders haal je die root er weer vanaf mocht je telefoon kapot gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je kan idd gewoon die .apk downloaden alleen is het officieel niet meer compatibel en je krijgt geen beveiligingsupdates meer.
En je toestel moet dus geroot zijn anders krijg je hem niet geïnstalleerd (toevallig geprobeerd vorige week)
Ik kan het je niet vertellen, en volgens mij zijn daar prima vergelijkingssites voor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:23 schreef Djeetje het volgende:
Kan iemand me de pluspunten van Een iPhone geven en een HTC ?
Pluspunten zoals besturingsysteem, beeld etc, want heb meer aan tips van iemand die beide of een HTC heeft gebruikt.
je hebt altijd baas boven baasquote:
Ja meestal is dat beeldsherm resolutie en dan cijfers vs bla bla.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan het je niet vertellen, en volgens mij zijn daar prima vergelijkingssites voor.
Probeer maar op JB lukt het in ieder geval niet ook niet met dat vinkje van onbekende bronnenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
O? Ik kan gewoon apk's van buiten de Store installeren door een vinkje te zetten bij instellingen. Weet niet of dat ook kan met Flash. En anders haal je die root er weer vanaf mocht je telefoon kapot gaan.
Ik had het geluk dat ik m in het weekend kocht, toen was de kaart blijkbaar op het dieptepunt. Dat blijft toch altijd een beetje gokken, het dieptepunt zou logischerwijze vandaag of morgen bereikt moeten worden, maar vaak zie je dat het in het weekend al gebeurt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hebt altijd baas boven baas![]()
ik zal hem dus voor 3K meer kwijt moeten zien te raken
zie nu inderdaad dat er enorm veel op geboden word. zelfs de K formaties zoals 343 gaan weg voor 16,5Kquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had het geluk dat ik m in het weekend kocht, toen was de kaart blijkbaar op het dieptepunt. Dat blijft toch altijd een beetje gokken, het dieptepunt zou logischerwijze vandaag of morgen bereikt moeten worden, maar vaak zie je dat het in het weekend al gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |