Koos heeft van tevoren aangegeven dat hij daar het meest tegenop zou zien. De vorige opdracht viel nog wel mee, maar deze opdracht trekt hij niet. Hij praat erover met Kim, Desiree en Leo. Kim stelt voor dat Koos vijf minuten danst, zodat hij 's nachts lekker kan slapen en de anderen laat dansen. Maar Koos zegt dat dat het probleem niet is.
Koos: "Ik wil niet de aparteling zijn die niet meedoet." Kim: "Daar moet je je overheen zetten. Wat kan je eraan doen?" Koos: "Het voelt gewoon niet goed. Ik heb geen zin in een aparte positie, maar ook niet in dingen doen waar ik geen zin in heb." Kim: "Kies dan voor de gulden middenweg." Koos: "Die is er niet, het is meedoen of kappen." Kim: "Maar je gaat toch niet kappen hierdoor? Het zou jammer dat je door zo iets kleins zou kappen." Koos: "Ik wil mijn steentje wel bijdragen hoor, maar het gaat erom dat ze zeggen dat je het leuk moet vinden als je erin gaat, maar dit vind ik verschrikkelijk. Het gekke is dat als ik de muziek hoor, dan denk ik: wat doe ik hier nog? Toen Georgie het vanochtend voorlas.." Darius: "Toen knapte er iets in je." Koos: "Ja... je kan er gewoon niet over oordelen als je niet voelt wat ik voel. Ik ga wel even met ze praten."
bron: Big-Brother.nl
Ik blijf erbij VOO is eigenlijk helemaal zo gek nog niet, wat ik al in een ander topic vermelde: stel je voor Robin en Desiree, uurtje of 2, iedereen op 2 oren te ronken, VOO start subtiel een rustig muziekje in en je moet elkaar vasthouden...rara....
Eniewee over Koos, ik durf het echt niet te zeggen, of hij doet het echt niet, wil geen spelbreker zijn en nokt per direct (kans 10%), of hij probeert het voelt zich voor paal staan en nokt alsnog (kans 30%) of hij rolt er doorheen en laat zich niet kennen, houdt zich voor de groep niet te kunnen laten stikken en doet toch mee....
Het zou me toch verbazen als Koos alsnog zou kiezen om te nokken, of het moet de druppel voor hem zijn en aanvullen aan een twijfelend besluit om toch al te stoppen?
Veronica draait, nu kim en georgie aan het dansen zijn, opeen zwaar klassieke muziek waar niet op te dansen valt. Slijpen zou nog wel lukken, maar verder kun je 't shaken.
Veronica probeert een relatie tussen kim en georgie te sturen lijkt wel.
Ik hoop dat 't veronica niet lukt. Die sukkels proberen alles maar te manipuleren voor de kijkcijfers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |