Primavera is een festival waar artiesten graag staan, veel exclusieve dingen worden er geboekt. En Bowie houdt niet van touren dus dan is dit een prima gelegenheid.quote:Op maandag 4 november 2013 11:18 schreef Spezza19 het volgende:
Nonsense.... Waarom zou ie voor een festival kiezen als hij makkelijk stadions en arena's vol kan krijgen?
Mja, als ie daar echt op zou treden... had ik het inmiddels al via kanalen bevestigd gekregen....quote:Op maandag 4 november 2013 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Primavera is een festival waar artiesten graag staan, veel exclusieve dingen worden er geboekt. En Bowie houdt niet van touren dus dan is dit een prima gelegenheid.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Even een kickje![]()
Gefeliciteerd David Bowie
Heb ik niet neequote:Op woensdag 8 januari 2014 16:30 schreef Spezza19 het volgende:
Weinig Bowie nieuws verder. Die witte Love is Lost 12" had je al?
Die waren toch al uitverkocht ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Schaam je!
Heb je mazzel, heb er nog 1 of 2 over.
Ik koop grote voorraden als het op Bowie aan komtquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Die waren toch al uitverkocht ?
Goeie zaakquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik koop grote voorraden als het op Bowie aan komt
Tja, krijg je he als je weet dat er altijd mensen zijn die bepaalde item releases missen…. * Spezza19 to the rescuequote:
Wel de mooiste tot nu toe!quote:Op maandag 13 januari 2014 10:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Nieuwe picture disc die uit komt in maart
Vind hem er tof uit zien![]()
[ afbeelding ]
Spez denkt nu die moet ik snel in de winkel zetten of niet ?quote:
Wist al dat ie kwam hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 10:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Spez denkt nu die moet ik snel in de winkel zetten of niet ?
Kan ook niet andersquote:Op maandag 13 januari 2014 10:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wist al dat ie kwam hoor
Weet alleen nog geen prijs… dus dan heeft toevoegen weinig zin
quote:Op maandag 13 januari 2014 10:38 schreef Spezza19 het volgende:
Aangezien ie aangekondigd is, denk ik dat hij vandaag wel toegevoegd zal gaan worden.
Ik doe het in fasesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:44 schreef PimD het volgende:
Is dat kreng nou echt al uitverkocht op je website...?
Edit: Oh nu niet meer zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |