Eh, heel gek idee hè... neem contact op met de verkoper...quote:Op woensdag 10 april 2013 21:54 schreef MeesterBier het volgende:
Heb er een besteld via AE, maar kan m'n order niet betalen. Dacht hem betaald te hebben maar het werd volgens mij geannuleerd en nu staat de status op 'Frozen Order'. Wat is dit en hoelang duurt dit?
Ja. Als het goed is wel gewoon (zoals bij de G3 ook mogelijk is).quote:Op donderdag 11 april 2013 00:37 schreef Feyen18 het volgende:
[..]
Als ik hem bestel en hij komt half juli, is hij dan geleverd met playstore?
En zijn dat alle apps die in een hier gekochte telefoon te downloaden zijn?
PayPal bescherming heeft uiteraard betrekking op de betaling, lees je op PayPal in (45 dgn).quote:Vraag 2:
Als ik hem nu bestel en betaal, hoe zit het dan met die refund dagen?
Geld dat vanaf bestelling of vanaf verzending?
Waarom niet hier kopen?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Deze G3 nu bestellen,voor maar $197.52(silver and gifts)
Kan je dit upgraden naar Android versie 4.1/2.x??![]()
* Blue_Panther_Ninja heeft een nieuwe smartphone nodig,bijna 6 maanden geleden een BlackBerry 9700 kwijtgeraakt
Ik heb het al besteld.quote:
Dit lijkt me onwaarschijnlijk, want ik heb al veel (goedkopere) dingen gekocht via AE met een 3V Voucher en dat gaf nooit problemen. Nu ik met mijn gewone 3V-Card probeer te betalen wil het ineens niet meer.quote:The credit card type that we accept
When you choose Visa and MasterCard as payment methods, please make sure your Visa or MasterCard is a personal credit card. The following types of credit cards are currently unable to be accepted: charge cards, business/commercial cards, Visa and MasterCard debit card.
AliExpress geeft de laatste tijd veel fouten aan: store list logo's zijn bvb niet te zien,je kan ineens niet meer betalen met Paypal of Others>Maestro>iDEAL,bestellingen staan op "finished" terwijl het nog niet eens door gebruikers zelf bevestigd zijn etc etc.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:49 schreef MeesterBier het volgende:
Ik kan eindelijk betalen, maar ik kreeg steeds een foutmelding. Nou lijkt het dat het niet aan m'n kaart ligt, maar ik betaal voor het eerst met een 3V-Card en het gaat meteen fout. Kan het hier aan liggen?
[..]
Dit lijkt me onwaarschijnlijk, want ik heb al veel (goedkopere) dingen gekocht via AE met een 3V Voucher en dat gaf nooit problemen. Nu ik met mijn gewone 3V-Card probeer te betalen wil het ineens niet meer.
Dus? Het enige wat ik kan doen is afwachten?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
AliExpress geeft de laatste tijd veel fouten aan: store list logo's zijn bvb niet te zien,je kan ineens niet meer betalen met Paypal of Others>Maestro>iDEAL,bestellingen staan op "finished" terwijl het nog niet eens door gebruikers zelf bevestigd zijn etc etc.
Bedoel je betalingen??Er is toch een IBAN en je krijg een BIC van AE/AliBaba(als je kiest voor Bank Transfer)?Wel goed lezen,want elke order heeft een eigen Beneficiary Account Number.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:21 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Dus? Het enige wat ik kan doen is afwachten?
Het zal ook mogelijk zijn om via een andere manier te betalen, maar ik heb extra 150 euro op zo'n prepaid-kaart gezet om daar mee te betalen. Als ik nu anders betaal heb ik weer ergens 150 euro uitstaan waarvan ik niet zou weten wat ik er mee moetquote:Op donderdag 11 april 2013 16:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bedoel je betalingen??Er is toch een IBAN en je krijg een BIC van AE/AliBaba(als je kiest voor Bank Transfer)?Wel goed lezen,want elke order heeft een eigen Beneficiary Account Number.
Als je constant problemen ondervindt,kan je het aankaarten.
Geef maar aan mij danquote:Op donderdag 11 april 2013 18:13 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Het zal ook mogelijk zijn om via een andere manier te betalen, maar ik heb extra 150 euro op zo'n prepaid-kaart gezet om daar mee te betalen. Als ik nu anders betaal heb ik weer ergens 150 euro uitstaan waarvan ik niet zou weten wat ik er mee moet
quote:the manufacturer delayed the release of Jiayu G4 to 15th.May.
Sorry to keep you waiting!
The reasons for the delay are:
1. Software issue: 13 mega pixels camera failed debugging. The manufacturer only debugged 8 mega pixels camera so far.
2. Hardware issue: 13 mega pixels camera is out of stock.
Ach, gewoon rustig afwachtenquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:13 schreef shiznuts het volgende:
Lees ik net pas (PW-forum).
[..]Nog een maand...
OOk 3V-kaarten blijken niet te werken??quote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef MeesterBier het volgende:
Krijg nog steeds een error bij m'n betaling met 3V-card. Wat kan ik doen? Wil wel graag betalen zodat ik hem nog een keer thuis heb. Nu duurt het allemaal wel erg lang.
Nope, bij mij doet ie t in ieder geval niet.quote:Op maandag 15 april 2013 01:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
OOk 3V-kaarten blijken niet te werken??
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:13 schreef shiznuts het volgende:
Lees ik net pas (PW-forum).
[..]Nog een maand...
Blijf dat forum van Pandawill een vaag verhaal vindenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Grappig, vooral omdat Jiayu nog geen data heeft vrijgegeven op het forum! Volg Jiayu forum wel dagelijks.
Daarnaast krijg ik van andere kanten ook te horen dat Jiayu eerst niet met resellers in zee gaat .
Ik Quote:
[..]
Het lijkt mij zeker gezien het contact wat ik met Lightake, Aliexpress sellers, Pandawill, Priceangels en Geekbuying heb gehad met de G3 actie dat Jiayu nu ineens een 180 graden is gedraaid.
De verkoper waar ik vorig jaar een heel eind mee ben gekomen bevestigde dit vandaag nog een keer extra zoals boven in de quote te lezen is.
Ik vraag mij sterk af of Pandawill daadwerkelijk zulke toezeggingen gedaan krijgt vanuit Jiayu waar andere bronnen mij het tegenovergestelde vertellen (zeker voor de eerste batches!).
Nee er stond iets van op Aliexpress dat ze die niet accepteerden (tijdelijk) waarom weet ik nietquote:Op maandag 15 april 2013 01:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
OOk 3V-kaarten blijken niet te werken??
Is het echt zo erg dan met The Alibaba Group??quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee er stond iets van op Aliexpress dat ze die niet accepteerden (tijdelijk) waarom weet ik niet. Mijn Neteller debit (fysieke) kaart doet het nog prima op het moment.
't Is gewoon zuur, want ik schaf zo'n kaart aan omdat ik graag een G3 op AE wil bestellen en dan gaan ze ze niet meer accepterenquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is het echt zo erg dan met The Alibaba Group??
Wat is er erg aan? Ze hebben wss gewoon last van oplichters of dergelijke.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is het echt zo erg dan met The Alibaba Group??
Klopt, erg zuurquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:27 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
't Is gewoon zuur, want ik schaf zo'n kaart aan omdat ik graag een G3 op AE wil bestellen en dan gaan ze ze niet meer accepteren. Frustrating. Ik hoorde ook eens dat je op AE met iDeal kon betalen, is dat nog wel steeds zo, en zoja, hoe?
Is er een andere site waar ik voor de zelfde prijs een G3 kan bestellen met een Visa debit card (3V in dit geval)? Ik zit nu te kijken naar Mistertao, maar heb hier nog nooit mee gewerkt en vind het daardoor vrij lastig. Iemand tips?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat is er erg aan? Ze hebben wss gewoon last van oplichters of dergelijke.
[..]
Klopt, erg zuur
Ideal is gestopt waarom geen idee(te duur gok ik).
Je kon betalen met iDEAL en Paypal,maar weet niet waarom ze dat weg hebben gehaald.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:27 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
't Is gewoon zuur, want ik schaf zo'n kaart aan omdat ik graag een G3 op AE wil bestellen en dan gaan ze ze niet meer accepteren. Frustrating. Ik hoorde ook eens dat je op AE met iDeal kon betalen, is dat nog wel steeds zo, en zoja, hoe?
iDEAL duur??en PayPal dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat is er erg aan? Ze hebben wss gewoon last van oplichters of dergelijke.
[..]
Klopt, erg zuur
Ideal is gestopt waarom geen idee(te duur gok ik).
Heb je nog steeds geen G3? Je zit hier toch al een tijdje.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Trouwens,heeft iemand weleens betaald via AE Pay with "Internatonal" Bank Transfer met Citibank Singapore?
Inmiddels is betaling 3 werkdagen(duur van Paypal of iDEAL) geleden gedaan,heb geen flauw idee hoe en wat verder!!!
* Blue_Panther_Ninja wil zo snel mogelijk de Jiayu G3 in zijn handen hebben
Ik heb het pas vorige week besteld en betaaldquote:Op woensdag 17 april 2013 10:14 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen G3? Je zit hier toch al een tijdje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |