Geen idee. Maar zoals met veel problemen; TItanium backup van je apps en contacten maken. Rom opnieuw flashen en alles terug zetten. Verhelpt vaak veel van de problemen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:04 schreef mathske1 het volgende:
Mijn vader heeft ook last van een bepaald probleem sinds ik de 4.1 beta op zijn G3 gezet heb. Soms zit er echt een hele vreemde vertraging op zijn geluid. oa als hij gebeld wordt, als zijn wekker afgaat, als hij een filmpje afspeelt. Heeft nog iemand dit ooit voorgehad? Waar zou dit aan kunnen liggen?
Klinkt vertrouwd, Jiayu die uitstel aankondigtquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef Frezer het volgende:
Dit is nie goed nie:
release delay
Ik ga nog maar even verder met mijn oude barrel.
Grappig, vooral omdat Jiayu nog geen data heeft vrijgegeven op het forumquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:31 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Klinkt vertrouwd, Jiayu die uitstel aankondigt
Het lijkt mij zeker gezien het contact wat ik met Lightake, Aliexpress sellers, Pandawill, Priceangels en Geekbuying heb gehad met de G3 actie dat Jiayu nu ineens een 180 graden is gedraaid.quote:Domestic market first, especially the Jiayu shops
Wat is uitstel als je geen release datum hebtquote:Op woensdag 3 april 2013 00:39 schreef funky_fart het volgende:
Tis niet mijn bedoeling grappig te zijn. Ik zeg alleen maar dat het bekend klinkt, of het nou waar is of niet.
(En als ik er geld op zou moeten zetten, ligt uitstel door Jiayu best in de lijn der verwachting)
Merk wel dat het signaal van mijn tweede simkaart af en toe wegvalt wat vreemd is omdat Sim 1 Simyo is (KPN netwerk) en sim 2 Telfort is. Ik dacht dat dat wellicht iets met de schroefjes te maken had.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:12 schreef Mehari het volgende:
Bij mij liggen er ook 2 uit.
Ding valt niet uit elkaar hoor.
Ik heb net een ander telefoontje gekannibaliseerd voor de schroefjes.
Misschien een beetje locktite of nagellak voor borging.
De telefoon zit bij mij vaak gewoon in mijn zak, het zal wel wat werken.
Ik weet niet of beide sims hetzelfde Imei nummer hebben, maar dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn. Normaal gesproken is het Imei nummer een uniek nummer voor het toestel, maar als je twee simkaarten hebt, meld je je feitelijk tweemaal met hetzelfde imeinummer aan, terwijl maar één toestel aangemeld zou kunnen zijn. Om die reden hebben toestellen met twee simkaarten soms voor iedere kaart een eigen Imei nummer. (zie settings - over de telefoon - status - imei)quote:Op donderdag 4 april 2013 10:21 schreef secondant het volgende:
[..]
Merk wel dat het signaal van mijn tweede simkaart af en toe wegvalt wat vreemd is omdat Sim 1 Simyo is (KPN netwerk) en sim 2 Telfort is. Ik dacht dat dat wellicht iets met de schroefjes te maken had.
Heb mijn DOA G3 retour moeten sturen naar Mixeshop, meer dan 2 maand geduurd voor ik een ander toestel terug had. Wat me nog het meest stoorde was de onduidelijkheid vanuit Mixeshop, ze wisten niet of ze de G3 al ontvangen hadden, wisten niet wat ze van mij ontvangen hadden ; erggg vaag allemaal maar is allemaal goed gekomenquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:26 schreef goose00 het volgende:
Mixeshop heeft lage prijs en goede service.
Grt Goose
Ik heb gister op mistertao.com gekeken en toen kwam ik uit op ¤160 + ¤18. Het verschil is weinig, maar naar mijn gevoel is mistertao wat betrouwbaarder.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:33 schreef MeesterBier het volgende:
Die shop ziet er inderdaad wel redelijk uit, maar rekent wel verzendkosten, dus dan kom ik nog wel op 180 dollar (175 + 15$ shipping). Denk dat het wel een redelijke prijs is momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |