abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 mei 2013 @ 09:48:54 #101
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_126571513
Het zou je broer maar zijn :D

Executieveiling Robert Moszkowicz: ‘ik ben zo arm als een kerkrat’ | Quote

Moszkoniets © Thijs Wolzak

Executieveiling Robert Moszkowicz: ‘ik ben zo arm als een kerkrat’

‘Die kwestie is inmiddels geregeld, dus de verkoop gaat niet door’ betoogde Robert Moszkowicz dinsdag nog tegen Quote. Toch stond woensdagochtend om tien uur de deurwaarder paraat voor de executieveiling van de inboedel van de geteisterde telg uit het roemruchte befjesgeslacht.

Porseleinen paardenbeeldjes, een versleten doorgezakte grijze hoekbank, een Chinees kabinet en een kapot koffiezetapparaat werden onder andere woensdagochtend geveild in het in slechte staat verkerende huis in het knusse Amsterdam Zuid-Oost.

Moszkowicz was in eerste instantie niet van plan om de twee geïnteresseerde bieders, de advocaat van de tegenpartij en de deurwaarder zijn woning te laten betreden. Zijn zwangere vrouw schold de deurwaarder meerdere malen uit, dreigde met een kort geding en belemmerde de toegang tot de woning. Nadat Moszkowicz zijn vrouw naar boven stuurde, en met tussenkomst van de politie startte de veiling met een half uur vertraging.

Bij binnenkomst van de woning kwam een penetrante kattengeur de bezoekers tegemoet. Eenmaal in de woning bleken verscheidene spullen van de executielijst te zijn verdwenen of achtergehouden. ‘Nee die kandelaar mag niet geveild worden en die sigarendoos ook niet, dat is een geschenk van mijn vrouw’ verdedigde Moszkowicz zijn bezit. Op de vraag waar de spullen waren gebleven antwoordde hij bijdehand: ‘die spullen zijn er wel, maar niet hier.’ Niet geheel onverwacht werd er maar op twee voorwerpen geboden, waarop Moszkowicz meteen een tegenbod deed. Uiteindelijk betaalde Moszkowicz zelf ¤55 contant om een kandelaar en twee siereieren te behouden.

Waarom de executieveiling precies plaatsvond bleef onduidelijk. Volgens de advocaat van de tegenpartij gaat het om een openstaande vordering die Moszkowicz verzuimd heeft te betalen. De advocaat weet ons te vertellen dat ‘er bij lange na niet genoeg geld is opgehaald om de vordering te voldoen.’ De advocaat van de tegenpartij gaat nog in beraad met de deurwaarder om het vervolg van de zaak te bespreken.

Na de veiling reageerde Moszkowicz telefonisch op de gebeurtenissen in zijn woning: ‘op een paar dingen na is alles op de lijst van mijn vrouw, dat staat ook in ons samenlevingscontract. Ik ben zo arm als een kerkrat.’ Moszkowicz betwist zelf de vordering, volgens hem was er gisteren nog ruimte voor een oplossing maar is die op het laatste moment afgeketst. 'We hebben nog hoger beroep ingediend, maar er is geen opschortende werking. Daardoor kon de veiling gewoon doorgaan.' Op de vraag van wie de BMW op de oprit is weet Moszkowicz ons te vertellen dat ‘alles geregeld is, die is niet van mij. Ik ben gewoon een arme jongen.’

http://www.quotenet.nl/Ni(...)ls-een-kerkrat-74043

Binnenkort ook bij Bram aan de deur :7
pi_126572181
Ze hadden beter Weekers eens voor het gerecht moeten slepen. Maar omdat Bram een jood is durven ze wel. En alle haters van Bram hier, best misselijkmakend zijn jullie.
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:54:29 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126573302
Appels en peren iemand?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 16 mei 2013 @ 12:41:17 #104
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_126577452
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:15 schreef ocho het volgende:
Ze hadden beter Weekers eens voor het gerecht moeten slepen. Maar omdat Bram een jood is durven ze wel. En alle haters van Bram hier, best misselijkmakend zijn jullie.
Je hoeft dus geen eens Jood te zijn om fraude met geld te verzwijgen :7 bewijst affaire weekers :6
  vrijdag 17 mei 2013 @ 19:29:39 #105
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_126644220
Bram Moszkowicz presenteert PowNews

Bram Moszkowicz houdt zich aan zijn woord en presenteert vanavond de aflevering van PowNews. “Dat ga ik doen. 17 mei staat”, zei de ex-advocaat al eerder.

Dominique Weesie kondigde in de uitzending van gisteren al aan dat Moszkowicz hem vervangt in de laatste uitzending van PowNews. “Morgen alweer de laatste aflevering van dit seizoen met een wel heel bijzondere presentator, want ja: Bram Moszkowicz heeft woord gehouden. Kijken dus!“, riep de presentator terwijl er beelden van een repeterende Moszkowicz te zien waren.

Bram de ex-advocaat
Eerder had Bram Moszkowicz al beloofd dat als hij uit zijn ambt gezet zou worden, hij dan een aflevering van PowNews zou presenteren. Vanavond lost de presentator de belofte en presenteert Moszkowicz de aflevering van PowNews. “Ik heb die afspraak gemaakt. Een soort weddenschap dat als ik geschrapt zou worden, ik een avond het nieuws zou presenteren. Ik ben geschrapt, ik hou me aan mijn woord. Dat ga ik doen. 17 mei staat. Afgesproken", liet hij eerder weten.

http://www.televizier.nl/(...)ownews.1769616.lynkx

Kijken dus :P
  vrijdag 17 mei 2013 @ 19:32:34 #106
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_126644359
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 19:29 schreef ikweethetookniet het volgende:

Bram Moszkowicz houdt zich aan zijn woord en presenteert vanavond de aflevering van PowNews. “Dat ga ik doen. 17 mei staat”, zei de ex-advocaat al eerder.

Dominique Weesie kondigde in de uitzending van gisteren al aan dat Moszkowicz hem vervangt in de laatste uitzending van PowNews. “Morgen alweer de laatste aflevering van dit seizoen met een wel heel bijzondere presentator, want ja: Bram Moszkowicz heeft woord gehouden. Kijken dus!“, riep de presentator terwijl er beelden van een repeterende Moszkowicz te zien waren.

Bram de ex-advocaat
Eerder had Bram Moszkowicz al beloofd dat als hij uit zijn ambt gezet zou worden, hij dan een aflevering van PowNews zou presenteren. Vanavond lost de presentator de belofte en presenteert Moszkowicz de aflevering van PowNews. “Ik heb die afspraak gemaakt. Een soort weddenschap dat als ik geschrapt zou worden, ik een avond het nieuws zou presenteren. Ik ben geschrapt, ik hou me aan mijn woord. Dat ga ik doen. 17 mei staat. Afgesproken", liet hij eerder weten.

http://www.televizier.nl/(...)ownews.1769616.lynkx

Jij liever dan ik. :P
  zaterdag 18 mei 2013 @ 06:51:09 #107
225540 Pugg
Friends forever
pi_126666422
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:54 schreef Copycat het volgende:
Appels en peren iemand?

O-)
  † In Memoriam † zaterdag 18 mei 2013 @ 11:36:55 #108
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126669573
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 19:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik heb niet gekeken. Iets gemist? :O
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:30:21 #109
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_126672796
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:36 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb niet gekeken. Iets gemist? :O
:Y Bram duidelijk vermoeid en in gekreukelde witte outfit zonder stropdas
Met een paar kwinkslagen naar zichzelf :7
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:13:05 #110
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_126808948
Bram Moszkowicz wordt veilingmeester :D

Nu Bram Moszkowicz niet langer zijn ambt als advocaat uitoefent heeft hij tijd voor nieuwe klussen. Na zijn eenmalige presentatietaak voor Pownews, gaat Bram nu een veiling leiden.

Volgens het Noordhollands Dagblad is de voormalig advocaat op 8 juni aanwezig in Nieuwe Niedorp. Daar wordt een veiling georganiseerd ten bate van woonzorgvoorziening De Roode Eenhoorn.

'De zus van een van de bewoonsters is advocaat en werkt op zijn kantoor in Amsterdam', weet een bestuurslid van de organisatie. 'Zij heeft hem enige tijd geleden gevraagd om veilingmeester te zijn.' Bram werkt belangeloos mee aan het initiatief.

Er worden onder andere een vakantie-arrangement en een middag racen op het circuit van Zandvoort geveild.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)veilingmeester.dhtml

Nu maar hopen dat hij niet de boekhouding hoeft te doen en er contant betaald kan worden _O-
  † In Memoriam † dinsdag 21 mei 2013 @ 16:35:54 #111
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_126815032
Belangeloos meewerken? Leuk, maar de schoorsteen moet wel roken. :7
Hij zal toch eens wat échte klusjes moeten binnenharken, of zouden zijn maffiamaatjes, van wie hij vast wel wat rottige dingetjes weet, voor hem zorgen? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 16:48:46 #112
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_126815763
Hij heeft in de loop der jaren natuurlijk wel e.e.a. binnengeharkt, misschien helemaal geen loonslaaf meer.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:03:44 #113
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_126816673
Bram Moszkowicz op reis met Johnny de Mol

Bram Moszkowicz is afgelopen week met Johnny de Mol op reis gegaan naar Israël.

Bram en Johnny maakten de reis voor het programma Waar is De Mol? De twee hadden een goede klik. "Ik dacht eerst dat het een leuke Pietje Bell was en dat je ermee kan lachen. Dat kun je ook. Hij komt overal mee weg en is een zeer charmante jongen, maar hij heeft een buitengewoon goed stel hersens en daar doet hij ook wat mee. Dat is mijn ervaring", zo vertelde de voormalig advocaat aan Radio 538.

Bram zal vooral zijn bezoek aan het holocaustmuseum in Jeruzalem niet snel vergeten. "We zijn naar Tel Aviv, de Dode Zee, Jeruzalem en Eilat geweest. Wat mij het meest is bijgebleven was het bezoek aan het holocaustmuseum in Jeruzalem. Dat is heel ingrijpend. Dan stap je buiten en dan denk je: waar maak ik me in godsnaam druk over?"

Waar is De Mol? met Bram Moszkowicz wordt op 1 augustus uitgezonden op SBS 6.

http://www.telegraaf.nl/p(...)is_met_De_Mol__.html

- opmerking weg

[ Bericht 12% gewijzigd door Ole op 21-05-2013 19:54:05 ]
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:28:39 #114
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_126820309
Vind je dat nou zelf echt normale opmerkingen telkens?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator / Miss SHO dinsdag 21 mei 2013 @ 19:54:31 #115
22592 crew  Ole
pi_126825683
Kunnen de joden "grappen" verder achterwege blijven?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 26 mei 2013 @ 13:41:45 #116
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_127020861
Bram Moszko ramt er nog drie boeken uit

Sinds hij uit zijn ambt is gezet heeft Bram Moszkowicz het drukker dan ooit. Niet met advocaatje spelen, maar wel met Pownews presenteren, veilingstukken afhameren en zijn memoires schrijven natuurlijk. Dat laatste deed hij al in zijn boek Onkruid, maar er is meerrrrr!

Vandaag zat hij in de Haagse boekhandel Villa Paagman om dat boek te pluggen. Alleen een beetje signeren is natuurlijk veel te ordinair voor Brambi, dus werd hij geïnterviewd door Volkskrantjournalist Arjan Peters. Zijn VK-collega Jean-Pierre Geelen was er ook, en die slingerde zomaar even een SCOOP! SCOOP! SCOOP! de twitterwereld in..

Er komt (rapapappaaaa:) een driedelige cyclus aan, genaamd Maffiamaat. Een soort dagboekenserie dus, vol linke soep. Hiervoor heeft Moszko de hulp ingeroepen van vriend-der-gevallen-sterren Leon de Winter. Al eerder nam De Winter het op voor zijn vriendje Bram, in een schrijfsel voor de Telegraaf noemde hij hem 'een aangeslagen Leeuwenkoning'. Met een hoofdletter, ja.

Overigens is Leon net als Bram drukker dan ooit, want er komt ook nog een boek over 'parel voor de samenleving' Badr Hari. En wie moet dat straks allemaal gaan lezen mensen? Juist, jullie. Alvast heel veel plezier d'r mee.

http://glamora.ma/2013/05/bram_moszko_ramt_er_nog_drie_b.html

Nu maar hopen dat ze ook verkopen want Bram kan wel een centje gebruiken want werkeloos :7
  zondag 26 mei 2013 @ 17:09:53 #117
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_127029700
Heeft iemand zijn boek gekocht? Hoor er verder niks over. Het journaille heeft geen interesse?
  donderdag 30 mei 2013 @ 19:38:34 #118
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_127217549
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 16:48 schreef static het volgende:
Hij heeft in de loop der jaren natuurlijk wel e.e.a. binnengeharkt, misschien helemaal geen loonslaaf meer.
Ik denk het niet ;)

Van der Veer en Moszkowicz bespreken tv-zaken in geheim

Tijdens opnamen op het terras van het Amstel Hotel kwam de Amsterdamse tv-zender AT5 toevallig achter een geheime ontmoeting tussen tv-maker Bert van der Veer en ex-advocaat Bram Moszkowicz. Het duo zat niet zo maar op het terras. Volgens Bram was het gesprek 'behoorlijk zakelijk'.

Verder wilden Bert en Bram niets kwijt over hun overleg. "Als ik een primeur had, belde ik toch wel iemand anders", zei Bert plagerig tegen journalist Frank Awick.

Het is al een tijdje geen geheim dat Bram graag iets op tv wil doen. Bert heeft ook alle tijd, want hij is opgestapt bij WNL als regisseur van het verdwenen programma van Eva Jinek.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aken-in-geheim.dhtml

Concurrentie voor Eva dus :D :P
  donderdag 30 mei 2013 @ 20:17:11 #119
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_127219350
Heb op zich wel respect voor het relatieve gemak waarmee hij zich over deze klap heeft weten te zetten.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_127219559
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:03 schreef ikweethetookniet het volgende:

Waar is De Mol? met Bram Moszkowicz wordt op 1 augustus uitgezonden op SBS 6.

Oeh, leuk!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_128393688
Tja ik zou haar wel doen maar na Eva is het wel een contrast toch? :')
  maandag 1 juli 2013 @ 18:38:32 #123
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_128469279
Advocaat naar hof om vervolging Moszkowicz

Het Openbaar Ministerie moet oud-advocaat Bram Moszkowicz alsnog vervolgen voor verduistering, oplichting en valsheid in geschrifte. Dat vindt advocaat Meindert Dorenbos. Hij kondigde maandag aan namens twee cliënten naar het gerechtshof stappen voor een zogeheten artikel 12-procedure, waarin hij vraagt het OM opdracht te geven om de advocaat te vervolgen.

Moszkowicz werd in april na 27 jaar uit de advocatuur gezet. Uit onderzoek kwam naar voren dat hij grote bedragen cash geld had aangenomen, te weinig bijscholingscursussen volgde en zijn jaarrekeningen niet of te laat indiende.

Het OM besloot in februari niet tot vervolging over te gaan. Dorenbos stelt dat Moszkowicz bij twee cliënten te veel declareerde door te knoeien met kwitanties en urenspecificaties. 'De officier van justitie heeft hierin te lichtzinnig geoordeeld. Het gaat hier om strafbare feiten die aan de rechter moeten worden voorgelegd', aldus Dorenbos.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ing-Moszkowicz.dhtml

:W Bram You are toast and you know it :7
  maandag 1 juli 2013 @ 19:22:19 #124
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_128470909
Het is allemaal de schuld van de media.
  † In Memoriam † maandag 1 juli 2013 @ 19:53:48 #125
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_128472236
quote:
9s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:22 schreef hexje het volgende:
Het is allemaal de schuld van de media.
Ik denk dat Bram ge-de-mo-ni-seerd wordt. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')