omdat je weer te graag wilde BendeB een nieuw Topic te openen, eigenlijk he, eigenlijk maar dat is hier in de SC niet meer bij, is het normaal van wie de laatste post was moet een nieuwe openen, en de laatste post had jij nietquote:
Precies poezewoest for tha winquote:Op maandag 25 februari 2013 14:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
omdat je weer te graag wilde BendeB een nieuw Topic te openen, eigenlijk he, eigenlijk maar dat is hier in de SC niet meer bij, is het normaal van wie de laatste post was moet een nieuwe openen, en de laatste post had jij niet
Had ik al afgesproken met Benquote:Op maandag 25 februari 2013 14:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
omdat je weer te graag wilde BendeB een nieuw Topic te openen, eigenlijk he, eigenlijk maar dat is hier in de SC niet meer bij, is het normaal van wie de laatste post was moet een nieuwe openen, en de laatste post had jij niet
Ja ja Rub it inquote:Op maandag 25 februari 2013 14:50 schreef pullup het volgende:
Iets met dezelfde steen en ezels zou ook een goede topictitel kunen wezen.
Ja mamaquote:Op maandag 25 februari 2013 14:53 schreef Toverheks het volgende:
Oke oke deze keer zie ik het door de vingers BendeB, omdat je er een mooie OP van hebt gemaakt, maar de volgende keer netjes op je beurt wachten
quote:
Je bent gewoon veel te hebberigquote:
Ik vergeet het gewoonquote:Op maandag 25 februari 2013 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Je bent gewoon veel te hebberighet heeft niet zo'n haast
Zo is het precies gegaan Heksiequote:Op maandag 25 februari 2013 14:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]Goffer, zit ik me daar zo me best voor te doen, zit helemaal in de stress, denk Poezewoes wordt gepasseerd zit ze gesjellig met BendeB te DMen
Staat in de openingquote:
Ik was net zo razend benieuwd naar een origineel Poezewoest topicquote:Op maandag 25 februari 2013 14:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zo is het precies gegaann Heksie
Heb er pas een geopend bij sho over eastendersquote:Op maandag 25 februari 2013 14:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was net zo razend benieuwd naar een origineel Poezewoest topic![]()
Die van mij hebben het statief omgelazerdquote:Op maandag 25 februari 2013 14:56 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Schandvlek van de familie, zit mijn vitrages te verrampeneren!
Die zal ik even opzoeken dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb er pas een geopend bij sho over eastenders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |