Tottenham moet nog Swansea, Everton, Chelsea, City. En Stoke uit is ook niet makkelijkquote:Op zondag 17 maart 2013 18:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen Everton en United zijn nog echt lastig (al weet je het dit seizoen nooit), CL moet je nu gewoon halen.
Ik vind het best wat hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:45 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Adidas strepen zijn lelijk.
Voor de rest is het ook mooi, maar de strepen zijn echt lelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het best wat hebben eigenlijk
Vind ik hier nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor de rest is het ook mooi, maar de strepen zijn echt lelijk.
Shirt van Arsenal voor volgend seizoen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vind het niks inderdaad. Wat is dat voor een shirt dan?
Serieus? Wist niet dat ze over gingen stappen naar Adidas. Heb het even snel gegoogled en daar vind ik dat er nog een contract is met Nike tot en met volgend seizoen. Maar we zullen zien. Nike/Adidas maakt me weinig uit, maar het exemplaar hierboven vind ik niet mooi. Misschien moet je het 'aan' zien.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Shirt van Arsenal voor volgend seizoen.
Tsja, zal gewoon hoogste bieder worden.quote:
Afgelopen zomer thuis shirt gekocht van dit seizoen. Ik heb getwijfeld nog of ik er een naam op zou doen met nummer, maar toch maar niet gedaan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:32 schreef sylvietjoo het volgende:
Wie heeft hier nog meer een shirt trouwens?
Ik heb het Anniversary shirt van vorig jaar omdat ik het logo zo mooi vond (vind het normale Arsenal-logo met die badge best lelijk). Sagna 3 achterop maar die lijkt ook te gaan vertrekken
Laat wel goed zien hoe slecht Arsenal het gedaan heeft de laatste jaren met beleid, zoveel miskopen...quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:58 schreef Djibril het volgende:
http://www.arsenal-world.(...)r_788482/index.shtml
Nee NIET FRIMPONG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |