abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_360512
Je kent dat we he? Je bent verslaafd (ik zelf natuurlijk niet, ik doe dit voor jullie en helemaal niet voor mezelf ) en je wil kost wat kost de streams, tv, krantenknipsels, artikelen en weet ik veel wat niet meer blijven volgen. Alleen....
Het probleem is dat een BB verslaafde zoveel andere dingen op een dag moet doen, de voornaamste bron van tijdverspilling is natuurlijk werken, maar zo zijn er helaas nog te veel andere dingen die 'moeten' gebeuren.

Het zou in deze gevallen toch handig zijn om een soort van 'smoezenboekje' te kunnen maken voor al die BB verslaafden die in benarde situaties komen en excuses achter de hand wel kunnen gebruiken.

Wees eens creatief (b.v. in die minuten dat de streams ff niets bijzonders laten zien) en kom op met die smoezen, excuses en andere dingen!

Hoe overtuig je je baas er nu van dat je de streams nu ECHT moet volgen? Je vriend/vriendin dat je ff geen tijd hebt om te komen eten, de hond uit te laten, etc? Je vrienden (voor zover die er nog zijn) dat je echt geen visite kunt ontvangen, etc?

maandag 25 september 2000 @ 21:03:09 #2
1669 jolanda
Zo blauw als roet!
pi_360522
eeh, ik vind koos wel gigantisch gaaf en wil graag zijn vrachtwagen jatten dus moet ik meer informatie over hem krijgen
  maandag 25 september 2000 @ 21:04:52 #3
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_360527
Leo legt net iets uit over computers wat je nooit begrepen hebt, als je dit volgt komt het ten goede aan je werk.
pi_360551
Ik heb het echte excuus.. Ik ben moderator van die forum dus al dan niet verplicht tot het volgen van BB
I'm getting too old for this....
  maandag 25 september 2000 @ 21:42:06 #5
5845 marqiemarq
Uit pure interesse
pi_360599
Toch de bandbreedte van die nieuwe internet connectie eens goed testen, hoe meer streams tegelijkertijd te volgen zijn hoe beter ...

Denk ook eens aan die stress-test (alle collega's tegelijkertijd enz....)

Je moet altijd maar denken, het wordt (nog) beter ;)
pi_360656
Ik zie nog maar 4 excuses Kom op jongens! dat kan toch beter? Help je medemens!
pi_360731
jij wilt toch vanavond sex schat,laat me dan nog ff naar kim kijken om op te warmen
bad to tha bone
pi_360738
eh ja....me TV staat toch aan, kan ik er gelijk maar ff naar kijken toch!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_360922
Ik onderzoek of een 'back to basics survival of the fittest', positief kan bijdragen aan de algehele prestaties van onze afdeling.
Faith is a funny thing.
pi_360944
Om ideeen op te doen voor goedkope gerechten voor grote groepen personen...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 26 september 2000 @ 03:27:59 #11
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_361215
Door het kijken naar BB en het lezen van het forum bij Fok!:
Ontwikkel ik mijn observatie vermogen en ben ik goed in staat objectieve rapportages te schrijven over de belevenissen van de bewoners. Ik onderhoud mijn kennis van groepsdynamica en controleer of er tijdens het verblijf in het huis sprake is van het vervagen van normen en waarden van de bewoners.

offtopic: Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar mijn normen en waarden vervagen zeker. Ik ga elke dag later slapen.

[Dit bericht is gewijzigd door Nikki op 26-09-2000 03:29]

Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
  dinsdag 26 september 2000 @ 08:41:42 #12
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_361300
Ik moet naar BB kijken om van Doordevil's columns te kunnen genieten.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_361390
er zijn maar 100 dagen, dus verder heb ik nog maar 1 excuus nodig.

ehh...

door BB te kijken heb ik minder de neiging om mijn collega's uit te lachen, aangezien ik nu weet dat er nog dommere mensen zijn ?

hmm, komt misschien niet goed over...

door naar BB te kijken weet ik dat ik mensen met macht niet te serieus moet nemen ?

...dat zal mijn baas ws niet als geldig excuus accepteren...

Ik denk er nog even over na...

pi_361598
quote:
Op 26 september 2000 08:41 schreef Jane het volgende:
Ik moet naar BB kijken om van Doordevil's columns te kunnen genieten.
Smaken verschillen....

ik moet het wel kijken, ik leer elke dag zooooo veel van dit 11-tal

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_361625
Ik moet mijn vak bijhouden. Als sociaal-psycholoog moet je hier wel naar kijken. Het opsluiten van een groep mensen in een ruimte waar ze overal en voortdurend bekeken worden, is natuurlijk machtig interessant. Is er sprake van groepdenken? Hoe gaan mensen met conflicten om? Hoe reageert men op iemand die voortdurend tegen de groep in gaat? Helaas zal een onderzoek met een dergelijke experimentele opzet om etische redenen nooit goedgekeurd worden. Next best thing, is dan natuurlijk BB.

- en ja, die smoes gebruik ik ook nog ;-)

Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')