Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Kom je wel eens in Brussel? Daar zit af en toe wel wat tuig in de bioscoop zeg..quote:Op zondag 24 februari 2013 20:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Belgen gedragen zich doorgaans normaal in een bioscoop, nooit last van.
Waarschijnlijk is hij onderdeel van dat tuig.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kom je wel eens in Brussel? Daar zit af en toe wel wat tuig in de bioscoop zeg..
Het zou me niks verbazenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:39 schreef wyccie het volgende:
SoK, overdag brave moderator op Fok. In het weekend bioscoopcrimineel.
(Met zo'n Jambersstem).
Zelden, is al jaren geleden.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kom je wel eens in Brussel? Daar zit af en toe wel wat tuig in de bioscoop zeg..
Beantwoord de vraag van wyccie even almachtige SOKquote:Op zondag 24 februari 2013 22:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zelden, is al jaren geleden.
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Beantwoord de vraag van wyccie even almachtige SOK
Jammerquote:Op zondag 24 februari 2013 22:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ken niet zoveel van de Nederlandse film, vind het niet meteen het interessantste filmland.
quote:
pre-40? Alles voor 50 zou je ook vroege kunnen noemen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:23 schreef Lemans24 het volgende:
Wat is de beste vroege Hitchcock, Sands?
Dat gaat die ook nietquote:Op zondag 24 februari 2013 23:23 schreef Lemans24 het volgende:
Wat is de beste vroege Hitchcock, Sands?
Ik wil The 39 Steps kijken, maar heb van tevoren al zo'n vermoeden dat die The Lady Vanishes niet gaat overtreffen...
Alles uit z'n Britse tijd.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:24 schreef Sands het volgende:
[..]
pre-40? Alles voor 50 zou je ook vroege kunnen noemen.
Tja, ik ga toch al die andere maar kijkenquote:
Rear Window (ik heb alle Amerikaanse Hitchcocks gezien)quote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Tja, ik ga toch al die andere maar kijken
En wat is je favoriete van de Amerikaanse Hitchcocks?
Grappig, een vriend van me vond die helemaal niks. Zijn tip: ik moest daarvoor in de plaats maar The Maltese Falcon gaan kijkenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Rear Window (ik heb alle Amerikaanse Hitchcocks gezien)
Dat is ook een goede film, maar dat een vriend hem niks vond wil niet zeggen dat jij hem ook niks vind.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Grappig, een vriend van me vond die helemaal niks. Zijn tip: ik moest daarvoor in de plaats maar The Maltese Falcon gaan kijken
Natuurlijk niet, vandaar dequote:Op zondag 24 februari 2013 23:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is ook een goede film, maar dat een vriend hem niks vond wil niet zeggen dat jij hem ook niks vind.
Dat zei je ook al in het John Huston tournament, ik moet een hoop van die 100 nog zien dan.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn minstens 100 films noir die beter zijn dan The Maltese Falcon.
Ik zat tijdens m'n studie bij een filmclubje en daar werd The Maltese Falcon ook eens uitgebreid verdedigd als zijnde uitermate geweldig. Toen op m'n watchlist gezet, nog steeds niet gezien...quote:Op zondag 24 februari 2013 23:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn minstens 100 films noir die beter zijn dan The Maltese Falcon.
Ik heb een hele apart filmsmaak zegt men.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, vandaar desmiley.
Ik heb wel een eigen smaak hoor, gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |