Jup. Ze wilt mee. Ik ben dus van de partijquote:
Puikquote:Op zondag 24 februari 2013 22:28 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jup. Ze wilt mee. Ik ben dus van de partij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
260 km heen en terug hier.quote:
Voor mij ook zoiets waarom houden ze zoiets nooit hier in de buurt, altijd amsterdam.quote:
Omdat premieres niet in gaten plaatsvindenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:48 schreef smitjew het volgende:
[..]
Voor mij ook zoiets waarom houden ze zoiets nooit hier in de buurt, altijd amsterdam.
Doe ik ook maar keertje in enschede of zwolle zou toch ook kunnen, dan ben ik er bij.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat premieres niet in gaten plaatsvinden.
Vorige keer was hier volgens mij ook al een halve rel over, deal with it man.
Ik snap je volkomen hoor, zit met hetzelfde hier (omgeving Eindhoven)quote:Op zondag 24 februari 2013 23:50 schreef smitjew het volgende:
[..]
Doe ik ook maar keertje in enschede of zwolle zou toch ook kunnen, dan ben ik er bij.
Lijkt me wel leuk, beetje soort spelletje spelen als je daar bent.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap je volkomen hoor, zit met hetzelfde hier (omgeving Eindhoven). Maar de Randstad is nou eenmaal toegankelijker
.
Maar ik ga dit keer gewoon, baal al hard genoeg dat ik er de vorige keer niet bij was.
Hehe inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:55 schreef smitjew het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, beetje soort spelletje spelen als je daar bent.
Welke user past bij welk gezicht
Je mag iemand meenemen toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hehe inderdaad.
Hoop dat ik iemand zie die ik ken en mag.
Ooh, dacht dat je 2 kaarten kon bestellen vorige keer.quote:
Max. twee per persoon staat er. Dacht dat dat was voor FOK!kers die samen wilden gaan of zoquote:Op maandag 25 februari 2013 00:00 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ooh, dacht dat je 2 kaarten kon bestellen vorige keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |