Lieve FOK! vrienden,
Gisteravond had ik nog geen planning. Plots trilde mijn telefoon, het was Muhammed van de hoek.
Hij smsde mij dat hij nog kaartjes over had voor een chique club in Rotterdam. Een uptown high event voor de gemiddelde klasse in de maatschappij.
Hij vroeg of ik mee wilde en ik had ja op hem geantwoord we zouden met zijn vaders Mercedes Benz er heen gaan en ik kleedde mij ook netjes op het event.
We zagen er allebei Hot en Classy uit. Muhammed had een witte stone Island blouse aan met een Louis Vuitton broek aan en Pantofola's eronder.
Zelf had ik mijn black dress van madamoiselle coco chanel aan met Gucci hakken eronder. Mijn armen waren versierd met swarovski banden en ringen.
Eenmaal aangekomen in Rotterdam werd mijn gedachte bevestigd. We zagen er goed uit en iedereen keek ons na. Ze dachten ook dat wij Cristiano Ronaldo en Adriana Lima waren. Sommige maakte zelfs foto's.
We kwamen aan bij het Highclass Event. Er stond een lange beveiliger voor de deur die zich stoer voelde omdat hij net zijn "MBO" niveau 2 diploma had behaald. Ik gaf hem een neerkijkende blik.
Ik liep nonchalant door en "Mu" volgde mij. De portier stak zijn hand uit en zei :"Heey jongeman waar gaat dat heen".
met een

hoofd keek ik de portier aan. "dat is mijn vriend ".
Nu kwam er een andere portier bij staan.
"Ja dat is jouw probleem hij ziet er niet betrouwbaar uit " zei de 2e portier.
Muhammed was het niet gewend "nee" te horen en dreigde de portier te slaan. Op dit moment draaide iedereen zich om mensen keken ons met respect aan alsof wij "bonnie en clyde " waren. Sommige joelde en zeiden "goedzo".
Toen meneer MBO beveiliger dreigde de popo te bellen was het tijd om te gaan
We besloten naar VIP te gaan en hadden een leuke avond.
Klacht rasistiche bewakers