Klopt, ik heb gewoon geen zin om naar Amsterdam te karrenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kun je toch benzine/treinkaartje betalen?
Huiliequote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, ik heb gewoon geen zin om naar Amsterdam te karren.
Lolzquote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er komt een bepaald K-persoon ookwinkwinknudgenudge
Die kwam ermee.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er komt een bepaald K-persoon ookwinkwinknudgenudge
Been there, done that. Hihahoquote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iedereen die brum ook maar met 1 vinger aanraakt zal het berouwen
Kuthoerquote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Been there, done that. Hihaho
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die kwam ermee.
Ik had dat heel nog niet gezien joh, zit voor het eerst in anderhalve week achter een laptop.
Oh gewoon ff gezellig? Katten kijken, drankje doen? Als het niet uitkomt kan ook een andere keer hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat wil je dinsdag trouwens precies doen? Wij moeten terug naar Boxtel dus kunnen niet heel laat terug, woensdag met mama naar ziekenhuis dit dat alles.
Ze heeft een verzakking en ze was vrijdag al geweest, toen hebben ze iets gedaan maar dat hielp niet na 1 uur alquote:Op zondag 24 februari 2013 17:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh gewoon ff gezellig? Katten kijken, drankje doen? Als het niet uitkomt kan ook een andere keer hoor.
Wat gaan ze doen?
Neenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kost dat nog wat trouwens? Want dat kan ik zo snel niet vinden.
En misschien sleep ik m'n huisgenootje wel mee.
Oh minderquote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze heeft een verzakking en ze was vrijdag al geweest, toen hebben ze iets gedaan maar dat hielp niet na 1 uur alDus nu woensdag doorspreken wat de andere optie is - operatie. Dus dan wil ik graag mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |