ben je nou nog aan het trollen zeg? tsjonge jonge, wat zo'n overwinning wel niet kan doenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:37 schreef De_Pel het volgende:
Wat heeft 't rijtje:
Matavz
Mertens
Strontman
Wijnaldum
Narsingh
Lens
Hiljemark
Toivonen
Tyton
Nou eigenlijk gekost totaal?
42 miljoen geloof ik zo'n beetje?
Hij had vanaf de andere kant de boel moeten sussen niet hoe hij het nu doet.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kom op man, hij is toch geen PSVers aan het neermeppen ofzo, hij probeert mijns inziens gewoon die Feyenoorders op afstand te houden. Waarschijnlijk kent hij die jongens ook nog, dus lijkt dit mij ook de beste persoon om dat te doen. Voor je het weet staat er zo'n Immers achter je die je vol op je achterhoofd slaat als die je niet kent.
Ok.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef Muto het volgende:
Elk jaar trappen jullie er weer in. Wel jammer dat jullie bij aankomst bij De Kuip met de bussen niet terugzwaaien, maar op jullie mobieltjes spelen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef Muto het volgende:
Elk jaar trappen jullie er weer in. Wel jammer dat jullie bij aankomst bij De Kuip met de bussen niet terugzwaaien, maar op jullie mobieltjes spelen.
Je moet ff zijn interview checken, hij is echt volwassen geworden:quote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef Dekatria het volgende:
Respect voor Strootman overigens, die na dat opstootje even rustig Koeman een hand komt geven.
Zo herken je toch een goed sportman.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet ff zijn interview checken, hij is echt volwassen geworden:
http://nos.nl/video/477752-goed-dat-er-cameras-bij-waren.html
Om nog maar te zwijgen over je PSV dat 5 punten los had kunnen komen.,quote:Op zondag 24 februari 2013 16:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
ajax
Kunnen ze gelijk komen, spelen ze gelijk tegen nummer laatst.![]()
Dat PSV zou verliezen, daar had ik wel reken mee gehouden.
Maar mijn god wat geniet ik weer van dit ongelofelijke ajax, wat een wereldploeg is dit. Veruit de beste van Nederland.!!!!!!
Deze competitiequote:Op zondag 24 februari 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over je PSV dat 5 punten los had kunnen komen.,![]()
![]()
als als alsquote:Op zondag 24 februari 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over je PSV dat 5 punten los had kunnen komen.,![]()
![]()
sniksnikquote:Op zondag 24 februari 2013 16:46 schreef Oldie57 het volgende:
Wat een ontzettend slechte verliezers zijn die PSV'ers, bah. Lens, Strootman, wat een rare opgefokte kereltjes zijn dat. Voor miljoenen zijn er in Eindhoven aan nieuwe spelers gekocht maar weer verloren van de armlastige Rotterdammers. Het is werkelijk te hilarisch om daar veel woorden aan te spenderen.
Ja weer, net als de vorige 2 wedstrijden in Eindhovenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:46 schreef Oldie57 het volgende:
Lens, Strootman, wat een rare opgefokte kereltjes zijn dat. Voor miljoenen zijn er in Eindhoven aan nieuwe spelers gekocht maar weer verloren van de armlastige Rotterdammers.
oke.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:46 schreef Oldie57 het volgende:
Wat een ontzettend slechte verliezers zijn die PSV'ers. Bah.
Lens, Strootman, wat een rare opgefokte kereltjes zijn dat. Voor miljoenen zijn er in Eindhoven aan nieuwe spelers gekocht maar weer verloren van de armlastige Rotterdammers.
Het is werkelijk te hilarisch om daar veel woorden aan te spenderen.
Ga weg johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |