Echt bizar hoeveel acc's die kerel heeft.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:28 schreef TJ_79 het volgende:
Ik ben zelf niet voor Feyenoord, maar als voetballiefhebber heb ik 1000x liever dat de titel naar Rotterdam gaat, met een elftal dat bijna compleet uit eigen jeugd bestaat, dan naar die club uit Endhoven die met belastinggeld alles koopt dat los en vast zit en de eigen jeugd bijna geheel negeert
Zoek het op dan.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Wie bij PSV komt precies uit de eigen jeugd?. Serieuze vraag, ik heb nl. echt geen idee.
Nog 1 keer: ADO heeft vandaag de kampioenswedstrijd voor PSV gespeeldquote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Jawel joh, hij speelde de kampioenswedstrijd!
Nergens maar maak dan niet zulke domme opmerkingen terwijl dat hetzelfde geldt voor die kutclub van jouquote:Op zondag 24 februari 2013 17:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dwaas?
[..]
Beste spelers waren niet uit de eigen jeugd.
Hij weet zelf eigenlijk ook niet wie wel of niet uit de eigen jeugd komenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:32 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Je kan het ook vertellen? Daar zijn dit soort algemene clubtopics toch voor?.
Ojee, frusti.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nergens maar maak dan niet zulke domme opmerkingen terwijl dat hetzelfde geldt voor die kutclub van jou
Afgezien van je domme gekanker, heb je hier wel een punt. Ga zo doorquote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
je lijkt Lens of Willems wel, een grote bek maar als het erop aankomt bak je er niks van
Boëtius komt niet uit de eigen jeugd?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:31 schreef Doublepain het volgende:
Beste spelers waren niet uit de eigen jeugd.
Wat een kerel is dat, die blonde drolquote:Op zondag 24 februari 2013 17:32 schreef RubenSosa het volgende:
Koeman met zijn : Lens pakt mathijssen bij zijn keel.
Mag ook weleens naar de oogarts.
Hou dan gewoon je bek dicht kneusje, jij komt ermee aanzetten of 1 van die andere kloons van je.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nergens maar maak dan niet zulke domme opmerkingen terwijl dat hetzelfde geldt voor die kutclub van jou
Boetius was een van de slechste, kwam alleen met snelheid erlangs en daarna kwam er niks uit. 0.0 rendement.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:33 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Boëtius komt niet uit de eigen jeugd?![]()
Clasie komt niet uit de eigen jeugd?
Waren de tweede en derde MOTM namelijk, achter Pellé.
Hahahaha het verlies zit je diep hequote:Op zondag 24 februari 2013 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je bek dicht kneusje, jij komt ermee aanzetten of 1 van die andere kloons van je.
Waarom? Ze staan toch gewoon eerste?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hahahaha het verlies zit je diep he
Oké, zet er dan maar eens iemand uti de jeugd van PSV tegenover die een betere Fey-PSV heeft gespeeldquote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Boetius was een van de slechste, kwam alleen met snelheid erlangs en daarna kwam er niks uit. 0.0 rendement.
Ja achteraf makkelijk praten nadat Ajax gelijk heeft gespeeld, maar aan je reacties te zien vindt je het pijnlijk dat je geen 3 punten hebtquote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Waarom? Ze staan toch gewoon eerste?
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef Lastpost het volgende:
Heerlijk die frustratie bij Lens en co.
Zoals ik al eerder zei: "Waar zeg ik dat?"quote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Oké, zet er dan maar eens iemand uti de jeugd van PSV tegenover die een betere Fey-PSV heeft gespeeld
Kerel, ik ben niet eens een PSV'er.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja achteraf makkelijk praten nadat Ajax gelijk heeft gespeeld, maar aan je reacties te zien vindt je het pijnlijk dat je geen 3 punten hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |