Een paar punten aftrek lijkt me voldoende, hoor. Aangezien het de eerste keer is. Maak er 5 punten van en dan is het wmb goed?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:40 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ik heb hem nu uit mijn post verwijderd, als de kardinaal hem bij de volgende punten toedeling ook verwijderd, klopt het rijtje weer
OP Fixed.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Een paar punten aftrek lijkt me voldoende, hoor. Aangezien het de eerste keer is. Maak er 5 punten van en dan is het wmb goed?
De microscoop?quote:
Dat was Leeuwenhoek ofzo toch dacht ik althans.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:28 schreef ullie het volgende:
[..]
De microscoop?
Moet het trouwens niet Lipperhey zonder s zijn?
Titanic??quote:Op maandag 25 februari 2013 09:51 schreef Polacco het volgende:
Tussenvraag:
"Shut up, shut up, I'm working Cape Race!"
Waar gaat dit over?
Titanic is goed, nu nog de context.quote:
Misschien een noodsignaal en dat hij aan het werken was op een of andere kaap en de ernst van de situatie dus niet zo doorhad toen.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:58 schreef Polacco het volgende:
[..]
Titanic is goed, nu nog de context.
Het was geen noodsignaal. Het niet doorhebben van de ernst van de situatie komt wel dichter in de buurt.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien een noodsignaal en dat hij aan het werken was op een of andere kaap en de ernst van de situatie dus niet zo doorhad toen.
was dat misschien van die mannen in de Postkamer die alles deden de postzakken droog te houden (denkende dat het schip toch niet kon zinken), en allemaal omkwamen?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:48 schreef Polacco het volgende:
[..]
Het was geen noodsignaal. Het niet doorhebben van de ernst van de situatie komt wel dichter in de buurt.
Nee, het was niet in de postkamer. De persoon, een crewmember, van wie dit afkomstig is wist toen het schip de ijsberg had geramt dat het schip zou zinken en is later dan ook omgekomen.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
was dat misschien van die mannen in de Postkamer die alles deden de postzakken droog te houden (denkende dat het schip toch niet kon zinken), en allemaal omkwamen?
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:28 schreef ullie het volgende:
[..]
De microscoop?
Moet het trouwens niet Lipperhey zonder s zijn?
Dat klopt, die van de microscoop is van Van Leeuwenhoekquote:Op maandag 25 februari 2013 16:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat was Leeuwenhoek ofzo toch dacht ik althans.
Een verrekijker dusquote:Op maandag 25 februari 2013 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt, die van de microscoop is van Van Leeuwenhoek
Jullie zit heel dichtbij, eigenlijk met je neus er bovenop, maar kijk eens veel verder.
Je ziet dubbel en dat is niet goed!quote:
Toch een telescoop dan? Ik wist dat het iets met lenzen was.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je ziet dubbel en dat is niet goed!
Dat is goed. Het wil eigenlijk helemaal niet zeggen dat hij de uitvinder was. Hij was de eerste waarvan bewijs was dat hij in ieder geval in van de eerste uitvinders was van de "Hollandse kijker", omdat hij al een van de eerste het octrooibureau wist te vinden. Mogelijk zou hij zijn uitvinding zelfs gestolen hebben van zijn buurman (!) Sacharias Jansen. In verschillende bronnen wordt of de eerste of de tweede genoemd als uitvinder:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:49 schreef ullie het volgende:
[..]
Toch een telescoop dan? Ik wist dat het iets met lenzen was.
Een ander schip stuurde een signaal om te waarschuwen over ijsbergen naar de Titanic. De signaal-meneer op de Titanic was aan het luisteren of verzenden van berichten van Cape Race. Toen het signaal binnen kwam en daarom was ie niet zo blij. Toen zei dat citaat. Min of meer bek houden ik ben bezig. Daarna ging ie naar bed en tijdje later zat de Titanic in een ijsberg.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:18 schreef Polacco het volgende:
[..]
Nee, het was niet in de postkamer. De persoon, een crewmember, van wie dit afkomstig is wist toen het schip de ijsberg had geramt dat het schip zou zinken en is later dan ook omgekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
| Hop naar: | |