quote:JA!!! De spelregels waren duidelijk je moet je danspartner VAST houden!
Op 25 september 2000 20:22 schreef Tweek het volgende:
Is ie nou officieel mislukt?
quote:alsof je daar een nicht van wordt
Op 25 september 2000 20:24 schreef Letterman het volgende:
JA!!! De spelregels waren duidelijk je moet je danspartner VAST houden!
En dat deden Ali en Ferdi niet...Bang om voor nicht aangezien te worden
quote:Je weet toch hoe Ferdi en Ali zijn?..Je kent ze toch. Die gasten vinden van wel.
Op 25 september 2000 20:33 schreef Acnaib het volgende:
alsof je daar een nicht van wordt
quote:Geeft niet joh...
Op 25 september 2000 20:50 schreef fashionably_late het volgende:
Oeps, ik heb geloof ik verkeerd zitten Fokken! Man-man en vrouw-vrouw schijnt wél toegestaan te zijn.
Excuses!!![]()
![]()
quote:Dat zal een paar leuke stukjes opleveren voor tv als ze het te horen krijgen.
Op 25 september 2000 20:24 schreef weathergirl het volgende:
Ik zou het helemaal fantastisch vinden als 'the Young One' ze de hele week laat dansen en dan vrijdag vertelt dat de opdracht maandag is mislukt...
[Dit bericht is gewijzigd door Letterman op 25-09-2000 21:01]
Als ik goed kan rekenen moeten ze er morgen om 17.40 uur dus mee ophouden, en geen minuut eerder!
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 25-09-2000 21:47]
quote:24 uurs marathon beteket 24 uur per dag!, kan meerdere dagen zijn....
Op 25 september 2000 21:45 schreef PingPong het volgende:
Houden we ook de klok even in de gaten tijdens de 24 uurs dansmarathon? We zijn vandaag begonnen om 17.40 uur (handgeklokt).Als ik goed kan rekenen moeten ze er morgen om 17.40 uur dus mee ophouden, en geen minuut eerder!
"De overige bewoners staan om het tweetal heen en moedigen ze luidruchtig aan. Bij het liedje Run to me zingen ze allemaal hard mee. Leo gaat zelfs op de tafel staan. De bewoners moeten nog bijna honderd uur dansen te wachten. Hieke en Robin beginnen ook al te bewegen, maar wel naast de speciale dansvloer." (bron: big-brother.nl)
quote:Bij deze PingPong ben jij benoemt tot opperklokmeester
Op 25 september 2000 21:45 schreef PingPong het volgende:
Houden we ook de klok even in de gaten tijdens de 24 uurs dansmarathon? We zijn vandaag begonnen om 17.40 uur (handgeklokt).Als ik goed kan rekenen moeten ze er morgen om 17.40 uur dus mee ophouden, en geen minuut eerder!
[Dit bericht is gewijzigd door Letterman op 25-09-2000 21:51]
quote:(Bron: BB-site)
De weekopdracht is geslaagd: Wanneer er vanaf het eerste sein van Big Brother op maandagmiddag tot en met het eindsignaal op vrijdagmiddag aan een stuk door (dus ook ’s nachts) is gedanst. Met uitzondering van een op donderdagavond ingelaste pauze die wordt aangegeven door Big Brother.
Donderdagavond danst Beau.
quote:Dat bedoel ik nou, ik zou de laatste niet willen zijn
Op 25 september 2000 23:22 schreef fashionably_late het volgende:
Ja maar.... ja maarr.... Ze moeten toch doordansen? Ze mogen niet van dat vloertje af om iemand wakker te gaan maken...dan zijn ze áf!!!!!
Hoe moet dat nou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |