De laatste ken ik nog niet, dus ben benieuwd.
Overigens stond Sear bliss op het programma samen met Cassiopeia.
Ikzelf moet nog even kijken of ik ga, want de treinen gaan niet erg laat terug naar mijn hometown...
quote:EVIL!!!!!!!!!!!!!!
Op donderdag 05 september 2002 15:53 schreef moredragons het volgende:
Wie van de fokkers gaat 20 september wel naar Molfest (heerhoguwaard). De volgende bands komen: In Aetherium, The Drowned en Officium Trist.De laatste ken ik nog niet, dus ben benieuwd.
Overigens stond Sear bliss op het programma samen met Cassiopeia.
Ikzelf moet nog even kijken of ik ga, want de treinen gaan niet erg laat terug naar mijn hometown...
Enneh, wie ben jij aangezien je Molfest kent?? Ken je Mol zelf ook?? Ik heb een MP3tje geluisterd van de laatste band, en dat klonk heel goed....
Haha hoor mij nu, heb ik altijd al eens willen zeggen
quote:Neej ken Mol zelf niet, ben er nog met de laatste Brutal geweest (polluted inheritance)... K sta er nog met m'n bolle harses op die website van Mol, haha
Op donderdag 05 september 2002 21:42 schreef Evil het volgende:[..]
EVIL!!!!!!!!!!!!!!
Enneh, wie ben jij aangezien je Molfest kent?? Ken je Mol zelf ook?? Ik heb een MP3tje geluisterd van de laatste band, en dat klonk heel goed....
Bent ge wel een huisganger daaro, zoja ken je de bands pers?
quote:Ben er al bij sinds het allereerste molfest wat eigenlijk nog een verjaardagsfeest in de Swan was....
Op vrijdag 06 september 2002 19:46 schreef moredragons het volgende:Neej ken Mol zelf niet, ben er nog met de laatste Brutal geweest (polluted inheritance)... K sta er nog met m'n bolle harses op die website van Mol, haha
(kan alleen nergens meer foto's ontdekken, weten jullie waar die zijn gebleven)
Bent ge wel een huisganger daaro, zoja ken je de bands pers?
En bovenstaande bands ken ik persoonlijk ja, de derde uit Schiedam en omgeving ken ik nog nie....
Misschien leuk om elkaar te meeten??
quote:De foto's staan gewoon op de site hoor, bij History en dan het fest waar je was....
Op vrijdag 06 september 2002 19:46 schreef moredragons het volgende:(kan alleen nergens meer foto's ontdekken, weten jullie waar die zijn gebleven
)
quote:Ik ga je zo te horen van evil 20 sept ook nog ontmoeten
Op vrijdag 06 september 2002 23:25 schreef Anton het volgende:
Ik ben tegenwoordig ook vaste bezoeker van Molfest geworden geloof ik...
Enneh, als je de bands persoonlijk kent, ben je ook actief op het forum van TD en IA?
quote:Jep, gevonden, ben een bietje scheel geloof ik. Naja, ik sta wel op een foto (jawel 1!) en zelfs daar sta ik maar voor de helft erop
Op vrijdag 06 september 2002 22:56 schreef Evil het volgende:[..]
De foto's staan gewoon op de site hoor, bij History en dan het fest waar je was....
quote:Overigens ken ik Officium Trist niet zo goed.
Op zaterdag 07 september 2002 10:53 schreef moredragons het volgende:
Jah lijkt me tof, ik ben degene die er NIET uitziet als een metalhead maar meer als een skater (eventje generaaaaliseren)
Enneh, als je de bands persoonlijk kent, ben je ook actief op het forum van TD en IA?
quote:Nee, ben alleen actief op dit forum, maar ken ze van de kroeg waar we altijd kwamen....
Op zaterdag 07 september 2002 10:53 schreef moredragons het volgende:
Jah lijkt me tof, ik ben degene die er NIET uitziet als een metalhead maar meer als een skater (eventje generaaaaliseren)
Op welke foto sta je precies??
Kan ik alvast zien of ik je zou herkennen....
[Dit bericht is gewijzigd door Evil op 07-09-2002 13:34]
quote:Das de enige band die ik nog totaal nie ken, overige 2 bands ken ik wel....
Op zaterdag 07 september 2002 11:04 schreef moredragons het volgende:Overigens ken ik Officium Trist niet zo goed.
quote:Hoezo nie????
Op zaterdag 07 september 2002 13:34 schreef Punica het volgende:
hmm, ik ging 'r we leens heen, maar ik vind 't tegenwoordig geen reet meer aan eigenlijk.
Vind het alleen maar beter en gezelliger geworden....
quote:omdat ik niet zo van de muziek houdt, ik vond 't eerst kwalitatief beter, brutal vind ik nog wel geinig.
Op zaterdag 07 september 2002 13:35 schreef Evil het volgende:[..]
Hoezo nie????
Vind het alleen maar beter en gezelliger geworden....
quote:Vind er weinig aan verandert kwa muziek....
Op zaterdag 07 september 2002 13:37 schreef Punica het volgende:omdat ik niet zo van de muziek houdt, ik vond 't eerst kwalitatief beter, brutal vind ik nog wel geinig.
quote:The Drowned?? Zijn ze nie zo goed of komen ze nie??
Op dinsdag 10 september 2002 02:21 schreef moredragons het volgende:
Ojeetje ik hoor geen goede berichten over TD...
quote:Nah mag er weinig over zeggen, maar er is iets met de band
Op dinsdag 10 september 2002 07:35 schreef Evil het volgende:[..]
The Drowned?? Zijn ze nie zo goed of komen ze nie??
Hopelijk treden ze de 20ste nog wel op....
quote:Zou wel jammer zijn ja als ze niet optreden
Op dinsdag 10 september 2002 19:32 schreef Evil het volgende:
NEEEEE!!!!!![]()
Hopelijk treden ze de 20ste nog wel op....
Maar ja ik zie de drummer morgen weer, dus dan hopelijk weer meer nieuws!
quote:Hopelijk wel leuk nieuws....
Op dinsdag 10 september 2002 22:26 schreef moredragons het volgende:
Jah tuurlijk dat kan ik als eerste beamen, ik was er bij toen ze in leiden optraden (jullie ook?) en ik hoopte stiekem dat ze een keertje zouden spelen op mol...Maar ja ik zie de drummer morgen weer, dus dan hopelijk weer meer nieuws!
quote:Ja het ziet er alsnog gunstig uit, maar ja ik zie hem dan ook pas vanavond.
Op dinsdag 10 september 2002 22:27 schreef Evil het volgende:[..]
Hopelijk wel leuk nieuws....
* moredragons is duumen draien!
quote:* Evil helpt heel hard mee....
Op woensdag 11 september 2002 14:02 schreef moredragons het volgende:Ja het ziet er alsnog gunstig uit, maar ja ik zie hem dan ook pas vanavond.
* moredragons is duumen draien!
quote:Dat is dit weekend al hoor, en pas de 20e is het Molfest, zit 1,5 week tussen....
Op woensdag 11 september 2002 18:12 schreef Punica het volgende:
hmm ,ik bedenk me net ook touwens da'k geen geld heb dan, want dan is 't net zuip scharwouwe kermis weest hehe
* Evil is heel erug schieunierig wat Spoor te vertellen had....
quote:Zozo, je kent ze dus ook...
Op woensdag 11 september 2002 22:36 schreef Evil het volgende:
En, en, en, en????* Evil is heel erug schieunierig wat Spoor te vertellen had....
Nah spoorniet zei dat ze gewoon gaan optreden, dus ik ga je daaro zien!!!
quote:Had ik toch al gezegd??
Op woensdag 11 september 2002 22:46 schreef moredragons het volgende:Zozo, je kent ze dus ook...
Nah spoorniet zei dat ze gewoon gaan optreden, dus ik ga je daaro zien!!!
Maar wel onwijs tof dat ze toch spelen!!!!
quote:Jah kewltjes zeg!!
Op woensdag 11 september 2002 22:49 schreef Evil het volgende:[..]
Had ik toch al gezegd??
En volgens mij zie ik Spoor zaterdag nog op een verjaardag, dus dat zit wel goed....Maar wel onwijs tof dat ze toch spelen!!!!
quote:Jah is goed, ik moet nog ff kijken, want ik ga samen met een maatje van me, dus moet nog ff tijd afspreken enzow... Klaat het nog wel ff weten...
Op vrijdag 13 september 2002 23:10 schreef Evil het volgende:
Zullen we nog een tijd en een plekkie in de zaal afspreken??
Dan weten we zeker dat we elkaar nie mislopen....
moredragons weet je al wat meer????
quote:Jep ik weet meer. Het is misschien een beetje laat sorry hiervoor. Alledrie de bands spelen gewoon vanavond. De zaal gaat om 2100 uur open in ieder geval.
Op donderdag 19 september 2002 07:42 schreef Evil het volgende:
Morgen is het eindelijk zo ver!!!!![]()
moredragons weet je al wat meer????
Goed voor de mensen die ook gaan vanavond en moredragons willen aanspreken, dan kan dat uiteraard
Kheb een zwart deftones shirt aan met een sloppy spijkerbroek en sk8shoes
Euuh rest mij verder te zeggen
Euuh nou weinig, afgezien dat ik er ook zin in heb
Oja ik ga iig samen met een maatje (niels) en die is 2 meter en donker haar (kgeloof zelfs 2.05 ofzow)...
Hoort ik nog van jullie voordat ik de trein opstap?
quote:DAs MOOI!!!
Op donderdag 19 september 2002 17:45 schreef Pietjuh het volgende:
Heb echt heeeeeeeeel zin
(kewle avatar, neem aan dat jij dat bent???)
Heb wel iemand gezien met een Deftones shirt aan, zonder mouwen en een geweldige kuif naar voren met zn haar....
Die stond op het eind van de avond zelfs zonder shirt aan....
Heb je de laatste band nog wel zien spelen?? Heb namelijk geen idee hoe laat je bent weggegaan....
Het was in ieder geval een geweldige avond en heb onwijs genoten van de muziek en de mensen. Helaas was het nie al te druk, misschien over 2 weken beter!!!!
quote:LOL nee
Op vrijdag 20 september 2002 18:46 schreef moredragons het volgende:[..]
DAs MOOI!!!
(kewle avatar, neem aan dat jij dat bent???)
Het was wel heel cool gisteren
quote:Haha, nou je hebt mij echt niet gezien hahaha, alsof ik zonder shirt zou lopen... En vooral die geweldige kuif, dat MOET ik geweest zijn
Op zaterdag 21 september 2002 12:11 schreef Evil het volgende:
Weet nie of we je gezien hebben....Heb wel iemand gezien met een Deftones shirt aan, zonder mouwen en een geweldige kuif naar voren met zn haar....
Die stond op het eind van de avond zelfs zonder shirt aan....![]()
Heb je de laatste band nog wel zien spelen?? Heb namelijk geen idee hoe laat je bent weggegaan....
Het was in ieder geval een geweldige avond en heb onwijs genoten van de muziek en de mensen. Helaas was het nie al te druk, misschien over 2 weken beter!!!!
Kheb In Aetherium niet zien spelen, hoest met hun nieuwe zanger??? Kheb nog wel officium trist gezien maar dat vond ik maar niks hoor, die zanger alleen al ...
Ik heb me wel prima vermaakt, maar ik vond de bands niet geweldig spelen... Ook TD heeft beter gespeeld (ik noem een leiden bv, gelukkig vinden ze dat zelf ook )
Ik noem een spoor die strak kan drummen. Afgezien van wat fouten, heeft ie wel een beetje laten horen wat ie kan. Kheb me ook prima vermaakt (ik wist helemaal niet dat je niet mocht blowen daaro maarja, blij dat een mooie meid ons dat kwam melden ipv een langharige beftekkel ...)
Ps, wat vonden jullie van die meiden van OT ???
Oja mijn taxi had ik om kwart voor 12
quote:Mogguh,
Op zondag 22 september 2002 04:53 schreef moredragons het volgende:Haha, nou je hebt mij echt niet gezien hahaha, alsof ik zonder shirt zou lopen... En vooral die geweldige kuif, dat MOET ik geweest zijn
Welneen...
Kheb In Aetherium niet zien spelen, hoest met hun nieuwe zanger??? Kheb nog wel officium trist gezien maar dat vond ik maar niks hoor, die zanger alleen al
...
Ik heb me wel prima vermaakt, maar ik vond de bands niet geweldig spelen... Ook TD heeft beter gespeeld (ik noem een leiden bv, gelukkig vinden ze dat zelf ook
)
Ik noem een spoor die strak kan drummen. Afgezien van wat fouten, heeft ie wel een beetje laten horen wat ie kan. Kheb me ook prima vermaakt (ik wist helemaal niet dat je niet mocht blowen daaro maarja, blij dat een mooie meid ons dat kwam melden ipv een langharige beftekkel
...)
Ps, wat vonden jullie van die meiden van OT ???
Oja mijn taxi had ik om kwart voor 12
Gelukkig was je die gast nie, die was al erug genoeg....
Over In Aetherium: wie is de nieuwe zanger?? De zanger van TD of de bassist van TD?? Want die stonden met zn 2en te zingen....
OT vond ik zelf ook minder, vooral als die zanger probeerde te zingen, heb zelden een zanger van een band zo vals horen zingen....
En het was een aardig rustig tempo vergeleken bij IA en TD....
De bands waren wel aardig, maar ik had er ook wel wat meer van verwacht. Toch was het een geslaagde avond vond ik..
En die meiden van OT vond ik een b-tje vaag, maar misschien hoorde dat bij die band??
Stond jij misschien toevallig bij een tafel net voor de geluidsinstallatie de hele avond??
quote:Jep daar stond ik de hele avond, met wat andere vage gasten
Op zondag 22 september 2002 10:02 schreef Evil het volgende:[..]
Mogguh,
Gelukkig was je die gast nie, die was al erug genoeg....
Over In Aetherium: wie is de nieuwe zanger?? De zanger van TD of de bassist van TD?? Want die stonden met zn 2en te zingen....
OT vond ik zelf ook minder, vooral als die zanger probeerde te zingen, heb zelden een zanger van een band zo vals horen zingen....
En het was een aardig rustig tempo vergeleken bij IA en TD....De bands waren wel aardig, maar ik had er ook wel wat meer van verwacht. Toch was het een geslaagde avond vond ik..
En die meiden van OT vond ik een b-tje vaag, maar misschien hoorde dat bij die band??
Stond jij misschien toevallig bij een tafel net voor de geluidsinstallatie de hele avond??
Die zanger was vaaaaaaaaals inderdaad, abnormaal
Dennis de zanger van TD zong gewoon ff mee, maar niet voorgoed zeg maar. De bassist weet ik ff niet meer (sander van h.) hoe dat precies zit, samen met IA...
Het was zeker een geslaagde avond Kheb wederom genoten, had wel iets meer mensen verwacht maar jaaaa je kunt niet alles hebben. De volgende keer ben ik er weer bij !!!
quote:Ik bedoelde meer, dat ik OT een b-tje een vage band vond....
Op zondag 22 september 2002 22:22 schreef moredragons het volgende:Jep daar stond ik de hele avond, met wat andere vage gasten
Die meiden hoorden zeker weten bij OT, ik sprak de drummer zaterdag nog even en ff zijn verhaal aangehoord.
Hij zelf vond het ook kut gaan, (de hele band vond dat van TD), maar wel beschouwd als een goede oefening.Die zanger was vaaaaaaaaals inderdaad, abnormaal
Dennis de zanger van TD zong gewoon ff mee, maar niet voorgoed zeg maar. De bassist weet ik ff niet meer (sander van h.) hoe dat precies zit, samen met IA...
Het was zeker een geslaagde avond
Kheb wederom genoten, had wel iets meer mensen verwacht maar jaaaa je kunt niet alles hebben. De volgende keer ben ik er weer bij !!!
Dan hebben Spoor en Dennis nog een tijdje met jullie gepraat en had jij een soort spijkerjasje aan, als ik het me goed herinner....
Toen OT speelde, keek ik nog achterom, want ik stond daar bij de eerste 2 bands te kijken....
Ik weet dus nie wie de nieuwe zanger is van IA, maar het klonk met beide zangers erug goed. Vond het zelf de beste band van de 3. Klonk lekker, en zag er ook gewoon goed uit. Was wel erug vol met 2 zangers, 2 gitaristen, 1 drummer, 1 bassist en 1 toetsenist....
Met het laatste liedje, kwam er zelfs nog een zanger bij en stonden ze dus met zn 8en op het podiumpje!!!!
Ik had er ook meer mensen verwacht. Dit was 1 van de allerrustigste Molfest die ik heb meegemaakt, kwa mensen dan. En de volgende is 5 Oktober weer, dan Brutal....
Zal ook wel weer een feest worden met die Zweedse band erbij....
quote:Euuh het klopt dat ik nog met spoor stond te lullen, alleen was ik juist niet die met het spijkerjasje
Op maandag 23 september 2002 07:45 schreef Evil het volgende:[..]
Ik bedoelde meer, dat ik OT een b-tje een vage band vond....
Dan hebben Spoor en Dennis nog een tijdje met jullie gepraat en had jij een soort spijkerjasje aan, als ik het me goed herinner....
Toen OT speelde, keek ik nog achterom, want ik stond daar bij de eerste 2 bands te kijken....Ik weet dus nie wie de nieuwe zanger is van IA, maar het klonk met beide zangers erug goed. Vond het zelf de beste band van de 3. Klonk lekker, en zag er ook gewoon goed uit. Was wel erug vol met 2 zangers, 2 gitaristen, 1 drummer, 1 bassist en 1 toetsenist....
Met het laatste liedje, kwam er zelfs nog een zanger bij en stonden ze dus met zn 8en op het podiumpje!!!!![]()
Ik had er ook meer mensen verwacht. Dit was 1 van de allerrustigste Molfest die ik heb meegemaakt, kwa mensen dan. En de volgende is 5 Oktober weer, dan Brutal....
Zal ook wel weer een feest worden met die Zweedse band erbij....
Wh000t, 8 mensen op het podium, vet lache!!! HAha.
Als het goed is zong dennis nog een stuk mee met IA, maar ik snap d'r ook maar weinig van hoor
Jah OT was een beetje vaag. Naja, ut was een geslaagde avond
quote:Aha, dan heb ik wel een ideetje wie je was....
Op maandag 23 september 2002 16:43 schreef moredragons het volgende:Euuh het klopt dat ik nog met spoor stond te lullen, alleen was ik juist niet die met het spijkerjasje
(dat was z'n broertje)
Wh000t, 8 mensen op het podium, vet lache!!! HAha.
Als het goed is zong dennis nog een stuk mee met IA, maar ik snap d'r ook maar weinig van hoorJah OT was een beetje vaag. Naja, ut was een geslaagde avond
En Dennis zong het hele optreden mee, samen met Sander, vandaar dat het nie helemaal duidelijk was, wie nu de nieuwe zanger van IA is....
Misschien zie ik je over een week of 2 wel....
quote:Ik ga ws naar brutal, maar de pest is die kuttreinen, dus kweet het nog niet echt... weet iemand een goeie oplossing?? Kheb geen auto
Op maandag 23 september 2002 17:56 schreef Evil het volgende:[..]
Aha, dan heb ik wel een ideetje wie je was....
En Dennis zong het hele optreden mee, samen met Sander, vandaar dat het nie helemaal duidelijk was, wie nu de nieuwe zanger van IA is....
Misschien zie ik je over een week of 2 wel....
quote:Misschien handig als je erbij vermeld waar je vandaan komt??
Op dinsdag 24 september 2002 22:44 schreef moredragons het volgende:Ik ga ws naar brutal, maar de pest is die kuttreinen, dus kweet het nog niet echt... weet iemand een goeie oplossing?? Kheb geen auto
* Evil is wel weer van de partij, daar ze anders wordt afgemaakt door Mol himself....
quote:* moredragons komt uit haarlem
Op woensdag 25 september 2002 07:46 schreef Evil het volgende:[..]
Misschien handig als je erbij vermeld waar je vandaan komt??
* Evil is wel weer van de partij, daar ze anders wordt afgemaakt door Mol himself....
![]()
This voor mij net ff te ver om te zeggen, breng je wel weg....
quote:tja zie ondertitel...
Op woensdag 25 september 2002 18:28 schreef Evil het volgende:
Dan gaat de laatste idd rond 00.00 uur die richting op ja....This voor mij net ff te ver om te zeggen, breng je wel weg....
![]()
Inhume, Theory in Practice, Pleurisy en Semper Mortis
Zo te lezen wordt dat een hele heftige avond!!
quote:Ik wil trouwens ook gaan, maar ja die tering treinen
Op vrijdag 27 september 2002 07:49 schreef Evil het volgende:
Zaterdag 5 oktober spelen de volgende bands op Molfest Brutal:Inhume, Theory in Practice, Pleurisy en Semper Mortis
Zo te lezen wordt dat een hele heftige avond!!
![]()
quote:Bij deze:
Op zaterdag 28 september 2002 12:21 schreef moredragons het volgende:
misschien moeten we een algemeen molfest topic houden btwLijkt me lache!
Dit is dan deel I....
Misschien een idee om je rijbewijs te gaan halen??
Of met iemand mee te rijden die ook vanaf die richting komt??
quote:Goed als TD en IA gaan optreden in schagen (WTF?) kan ik iig meerijden met sporovitsch... En tja ben druk bezig met mien eige rijbewijs, maar ja moet ut toch egt eerst leren voordat je zo'n pleure-papiirtje mag krijgen he
Op zaterdag 28 september 2002 13:44 schreef Evil het volgende:[..]
Bij deze:
Dit is dan deel I....
![]()
Misschien een idee om je rijbewijs te gaan halen??
Of met iemand mee te rijden die ook vanaf die richting komt??
quote:Wanneer moeten ze in Schagen spelen en waar????
Op zaterdag 28 september 2002 21:04 schreef moredragons het volgende:Goed als TD en IA gaan optreden in schagen (WTF?) kan ik iig meerijden met sporovitsch... En tja ben druk bezig met mien eige rijbewijs, maar ja moet ut toch egt eerst leren voordat je zo'n pleure-papiirtje mag krijgen he
(maar dan nemen we de Concerts ook mee hoor, dan hebbie er een aantal meer!!)
quote:idd incl concerts... Ik meen 23 november
Op zaterdag 28 september 2002 21:06 schreef Evil het volgende:[..]
Wanneer moeten ze in Schagen spelen en waar????
(maar dan nemen we de Concerts ook mee hoor, dan hebbie er een aantal meer!!)
quote:Hij heeft een goed geheugen en je ook een paar keer op mn verjaardag gezien en andere feestjes geloof ik....
Op zaterdag 28 september 2002 21:10 schreef Anton het volgende:
* Anton is natuurlijk ook weer van de partij op Molfest
Mol herkende me de vorige keer zelfs nog, dus dat gaat de verkeerde kant op...
quote:Helaas zit ik dan in Rotjeknor voor een avond....
Op zaterdag 28 september 2002 21:09 schreef moredragons het volgende:idd incl concerts... Ik meen 23 november
quote:och ja ken begeuren ofcourse
Op zaterdag 28 september 2002 21:14 schreef Evil het volgende:[..]
Helaas zit ik dan in Rotjeknor voor een avond....
![]()
quote:Al had ik liever naar Schagen gekomen....
Op zaterdag 28 september 2002 21:32 schreef moredragons het volgende:och ja ken begeuren ofcourse
Maarja, je kan nie alles hebben....
Helaas kwam Theory in Practisch nie....
quote:Neen ik ben niet langsgeweest, omdat ik niks geen alternatief had voor de trein en ik geen zin had om met taxi+trein te gaan
Op zondag 6 oktober 2002 18:41 schreef Evil het volgende:
Ben je nog langsgeweest Moredragons????Helaas kwam Theory in Practisch nie....
![]()
Naja genoeg kansen nog lijkt mij...
quote:Juist!!
Op donderdag 10 oktober 2002 07:41 schreef Evil het volgende:
Op 18 januari komt de band Agresión op Molfest Metal....
Das een Braziliaanse band, maar de bandleden wonen al een aantal jaar in Nederland.
Ben benieuwd hoe die zullen zijn volgend jaar....
Ik ga morgen (vrijdag 11 oktober) naar de baroeg in rotjeknor... Maatje zei dat het wel kewl was daaro (volgens mij 3 grindcore bandjes)
quote:Hmm vind agresion niet echt zo goed. Is toch beetje nu-metal achtig?
Op donderdag 10 oktober 2002 07:41 schreef Evil het volgende:
Op 18 januari komt de band Agresión op Molfest Metal....
Das een Braziliaanse band, maar de bandleden wonen al een aantal jaar in Nederland.
Ben benieuwd hoe die zullen zijn volgend jaar....
quote:Totaal geen idee, aangezien ik die band nie ken....
Op donderdag 10 oktober 2002 23:29 schreef Pietjuh het volgende:Hmm vind agresion niet echt zo goed. Is toch beetje nu-metal achtig?
quote:Nu hou ik persoonlijk nie zo van grindcore, maar veel plezier!!!!
Op donderdag 10 oktober 2002 23:14 schreef moredragons het volgende:Juist!!
Ik ga morgen (vrijdag 11 oktober) naar de baroeg in rotjeknor... Maatje zei dat het wel kewl was daaro (volgens mij 3 grindcore bandjes)
quote:Helaas The Drowned is nog een lid armer.
Op woensdag 16 oktober 2002 07:41 schreef Evil het volgende:
Van het weekend komen de foto's online te staan, voor de mensen die het intereseert....
Hij gaat nog iets doen met z'n oude bandje Deification en nog een ander klein projectje...
Zo blijft er weinig van The Drowned over he..
quote:Bestaat Deification dan weer????
Op woensdag 23 oktober 2002 11:29 schreef moredragons het volgende:Helaas The Drowned is nog een lid armer.
Heer spoor stopt met The Drowned!!Hij gaat nog iets doen met z'n oude bandje Deification en nog een ander klein projectje...
Zo blijft er weinig van The Drowned over he..
quote:Jazeker ik zag zelfs dat ze ergens gingen optreden
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:45 schreef Evil het volgende:[..]
Bestaat Deification dan weer????
![]()
ff sjecken waaro precies, to be continued!
quote:En weet je al wat meer??
Op zondag 27 oktober 2002 23:12 schreef moredragons het volgende:
Jazeker ik zag zelfs dat ze ergens gingen optredenff sjecken waaro precies, to be continued!
Agresión, Fuelblooded and Taste of Insanity
Ben benieuwd hoe dit weer gaat worden!!!!
Moredragons ga jij nog heen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |