De laatste ken ik nog niet, dus ben benieuwd.
Overigens stond Sear bliss op het programma samen met Cassiopeia.
Ikzelf moet nog even kijken of ik ga, want de treinen gaan niet erg laat terug naar mijn hometown...
quote:EVIL!!!!!!!!!!!!!!
Op donderdag 05 september 2002 15:53 schreef moredragons het volgende:
Wie van de fokkers gaat 20 september wel naar Molfest (heerhoguwaard). De volgende bands komen: In Aetherium, The Drowned en Officium Trist.De laatste ken ik nog niet, dus ben benieuwd.
Overigens stond Sear bliss op het programma samen met Cassiopeia.
Ikzelf moet nog even kijken of ik ga, want de treinen gaan niet erg laat terug naar mijn hometown...
Enneh, wie ben jij aangezien je Molfest kent?? Ken je Mol zelf ook?? Ik heb een MP3tje geluisterd van de laatste band, en dat klonk heel goed....
Haha hoor mij nu, heb ik altijd al eens willen zeggen
quote:Neej ken Mol zelf niet, ben er nog met de laatste Brutal geweest (polluted inheritance)... K sta er nog met m'n bolle harses op die website van Mol, haha
Op donderdag 05 september 2002 21:42 schreef Evil het volgende:[..]
EVIL!!!!!!!!!!!!!!
Enneh, wie ben jij aangezien je Molfest kent?? Ken je Mol zelf ook?? Ik heb een MP3tje geluisterd van de laatste band, en dat klonk heel goed....
Bent ge wel een huisganger daaro, zoja ken je de bands pers?
quote:Ben er al bij sinds het allereerste molfest wat eigenlijk nog een verjaardagsfeest in de Swan was....
Op vrijdag 06 september 2002 19:46 schreef moredragons het volgende:Neej ken Mol zelf niet, ben er nog met de laatste Brutal geweest (polluted inheritance)... K sta er nog met m'n bolle harses op die website van Mol, haha
(kan alleen nergens meer foto's ontdekken, weten jullie waar die zijn gebleven)
Bent ge wel een huisganger daaro, zoja ken je de bands pers?
En bovenstaande bands ken ik persoonlijk ja, de derde uit Schiedam en omgeving ken ik nog nie....
Misschien leuk om elkaar te meeten??
quote:De foto's staan gewoon op de site hoor, bij History en dan het fest waar je was....
Op vrijdag 06 september 2002 19:46 schreef moredragons het volgende:(kan alleen nergens meer foto's ontdekken, weten jullie waar die zijn gebleven
)
quote:Ik ga je zo te horen van evil 20 sept ook nog ontmoeten
Op vrijdag 06 september 2002 23:25 schreef Anton het volgende:
Ik ben tegenwoordig ook vaste bezoeker van Molfest geworden geloof ik...
Enneh, als je de bands persoonlijk kent, ben je ook actief op het forum van TD en IA?
quote:Jep, gevonden, ben een bietje scheel geloof ik. Naja, ik sta wel op een foto (jawel 1!) en zelfs daar sta ik maar voor de helft erop
Op vrijdag 06 september 2002 22:56 schreef Evil het volgende:[..]
De foto's staan gewoon op de site hoor, bij History en dan het fest waar je was....
quote:Overigens ken ik Officium Trist niet zo goed.
Op zaterdag 07 september 2002 10:53 schreef moredragons het volgende:
Jah lijkt me tof, ik ben degene die er NIET uitziet als een metalhead maar meer als een skater (eventje generaaaaliseren)
Enneh, als je de bands persoonlijk kent, ben je ook actief op het forum van TD en IA?
quote:Nee, ben alleen actief op dit forum, maar ken ze van de kroeg waar we altijd kwamen....
Op zaterdag 07 september 2002 10:53 schreef moredragons het volgende:
Jah lijkt me tof, ik ben degene die er NIET uitziet als een metalhead maar meer als een skater (eventje generaaaaliseren)
Op welke foto sta je precies??
Kan ik alvast zien of ik je zou herkennen....
[Dit bericht is gewijzigd door Evil op 07-09-2002 13:34]
quote:Das de enige band die ik nog totaal nie ken, overige 2 bands ken ik wel....
Op zaterdag 07 september 2002 11:04 schreef moredragons het volgende:Overigens ken ik Officium Trist niet zo goed.
quote:Hoezo nie????
Op zaterdag 07 september 2002 13:34 schreef Punica het volgende:
hmm, ik ging 'r we leens heen, maar ik vind 't tegenwoordig geen reet meer aan eigenlijk.
Vind het alleen maar beter en gezelliger geworden....
quote:omdat ik niet zo van de muziek houdt, ik vond 't eerst kwalitatief beter, brutal vind ik nog wel geinig.
Op zaterdag 07 september 2002 13:35 schreef Evil het volgende:[..]
Hoezo nie????
Vind het alleen maar beter en gezelliger geworden....
quote:Vind er weinig aan verandert kwa muziek....
Op zaterdag 07 september 2002 13:37 schreef Punica het volgende:omdat ik niet zo van de muziek houdt, ik vond 't eerst kwalitatief beter, brutal vind ik nog wel geinig.
quote:The Drowned?? Zijn ze nie zo goed of komen ze nie??
Op dinsdag 10 september 2002 02:21 schreef moredragons het volgende:
Ojeetje ik hoor geen goede berichten over TD...
quote:Nah mag er weinig over zeggen, maar er is iets met de band
Op dinsdag 10 september 2002 07:35 schreef Evil het volgende:[..]
The Drowned?? Zijn ze nie zo goed of komen ze nie??
Hopelijk treden ze de 20ste nog wel op....
quote:Zou wel jammer zijn ja als ze niet optreden
Op dinsdag 10 september 2002 19:32 schreef Evil het volgende:
NEEEEE!!!!!![]()
Hopelijk treden ze de 20ste nog wel op....
Maar ja ik zie de drummer morgen weer, dus dan hopelijk weer meer nieuws!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |