Ja en die arbitrage is ook totaal kansloos buitenspel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:13 schreef SoldMayor het volgende:
3 wedstrijden schorsing voor Lens.![]()
Als je voor zoiets geschorst wordt had Lens beter gewoon die Mathijsen helemaal wappie moeten slaan.
Kon de abritrage maar zo ineens verdwijnen net zoals in crieses 2.5 hea?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:17 schreef KoningStoma het volgende:
Ja en die arbitrage is ook totaal kansloos buitenspel.
Balbezit.
Akimbo skateboard.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.neversoft.com/careers.html
Wtf moeten hun met CoDmet een skateboard door de map heen en mensen afmaken
Gaat goed komen dus met CoD
Als Suárez het had gedaan was het terecht geweest Nick.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:13 schreef SoldMayor het volgende:
Als je voor zoiets geschorst wordt had Lens beter gewoon die Mathijsen helemaal wappie moeten slaan.
ik vind het nog te weinig. Was gewoon een super trieste actie , respect 0,0. huilie eerste klas.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:13 schreef SoldMayor het volgende:
Nee dan ook nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 07:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Suárez het had gedaan was het terecht geweest Nick.
gewoon 6 man op het middenveld!quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:04 schreef SoldMayor het volgende:
Ach ja er is wel een voordeel want nu mag Depay spelen.![]()
![]()
Ohh nee wacht Advocaatjuh.. die zet natuurlijk Engelaar als extra cvm
Het is gewoon dom in een week waar je gaat klagen over de scheidsrechters en na het incident met die grensrechter moet je gewoon nadenken voor je zoiets bewust doet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:01 schreef Cliffy het volgende:
Vind 3 wedstrijden ook wel een beetje idioot, als er nou een klap gevallen was had ie wat mij betreft de rest van het seizoen op de tribune mogen zitten maar volgens mij gebeuren er binnen de lijnen dingen die het voetbal meer in 'diskrediet' brengen..
Wat heeft dit met de grensrechter te maken? Want het is een beetje goedkoop om bij elk incident "de grensrechter" erbij te halen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is gewoon dom in een week waar je gaat klagen over de scheidsrechters en na het incident met die grensrechter moet je gewoon nadenken voor je zoiets bewust doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Volgens mij is dat een heel ander probleem, maar goed laten we er maar over ophouden en door gaan met het posten van vrouwen plaatjesquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat dit er mee te maken heeft? Heel dat gezever van zonder respect geen voetbal vergeten? Voor mij hadden ze hem ook niet extra te hoeven schorsen maar ik snap de KNVB ook wel zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |